Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Leter etter en aviskurv

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-07-09, 23:17   #1
Søster
kåt vikingbrud
 
Søster sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.505
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Leter etter en aviskurv

-som det er plass til en skikkelig bunke i. Kanskje noe lignende denne på fasongen, men helst i bjørk.


Noen som har idé om hvor jeg kan begynne å lete? Eller som vil vise fram noen andre typer aviskurver? Egentlig trenger jeg en liten vegghengt en til do også. Der lurte jeg på om jeg skulle sjekke ut sånne båtinteriørbutikker.

__________________
Søster er lett å begeistre

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-09, 23:18   #2
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Leter etter en aviskurv

Kan du ikke hekle en? Ellers har jeg sett en chabby shiiiik som du bare må ha på badet!

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-09, 23:23   #3
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Leter etter en aviskurv


I denne serien, Estetisk, har de en en med samme utforming som den flettede versjonen du har bilde av i HI. Den finnes ikke på nettsiden nå fordi de har problemer med leveringen. Jeg vet dette fordi vi var på Ikea her om dagen og ville kjøpe den. Vi skal bruke den på høykant til nattbord på det nyinnredede soverommet vårt. Den er fin, enkel og i eik og ventes inn i løpet av uke 33.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-09, 23:24   #4
Søster
kåt vikingbrud
 
Søster sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.505
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Leter etter en aviskurv

Det var bedre ja, tusen takk.

__________________
Søster er lett å begeistre

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-09, 23:27   #5
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Leter etter en aviskurv

Så du synes ikke det første svaret mitt var morsomt? Selv knegger jeg ennå.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-09, 23:30   #6
Søster
kåt vikingbrud
 
Søster sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.505
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Leter etter en aviskurv

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Så du synes ikke det første svaret mitt var morsomt? Selv knegger jeg ennå.

Jo, det var dødsmorsomt, jeg knegger også.

__________________
Søster er lett å begeistre

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-21, 23:54   #7
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Leter etter en aviskurv

Når en stakkars leter etter aviskurv, gjerne litt smal eller retro eller sort eller stillig, og man kommer til Foreldreportalen anno 12 år siden.

Andre tips? Skal ha plass til en bok, skriveblokk, tommestokk, lørdagsklassekampa, briller i etui og penner.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no