Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Twentyfour Finse vanntett?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-10-21, 11:22   #21
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.179
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Twentyfour Finse vanntett?

Ja kvalitet har mye å si. Jeg er for eksempel ikke spesielt fornøyd med Stormberg. Kvaliteten står ikke til prisen. Norrøna og Didriksson er derimot veldig bra.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-21, 12:11   #22
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Twentyfour Finse vanntett?

Enig i at det er rimelig turtøy. Dog trodde jeg at vanntettheten oppgitt med vannsøyle var konstant.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-21, 12:22   #23
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.869
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Twentyfour Finse vanntett?

Jeg har hatt Finse turbukse og blitt klissvåt i den, men jeg hadde ikke forventet at den var regntett, så sjekket aldri hva det sto.

Ville klagd på at vannsøyle-merkinga deres ikke er korrekt.

__________________
09 & 13
venla er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-10-21, 13:05   #24
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.750
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Twentyfour Finse vanntett?

Vanntett i lett til moderat regn i et kortere tidsrom, ville jeg tenkt om en vannsøyle på 15000. Glidelåser er trolig vannavvisende, og ikke vanntette, så bruksområdet vil alt i alt begrense seg til det jeg kaller godværsregn.

Til sammenligning har Bergans sine dermisax-klær en vannsøyle på 20000, mens Norrøna og Arc’teryx har 28000. Når det gjelder friluftsklær så får man ofte det man betaler for, men det er veldig mye bra i brukerutvalget på Finn, da.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-21, 23:57   #25
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.812
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Twentyfour Finse vanntett?

Du kan kjenne på sømmenne om de er tapet.

Isprinsessen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-10-21, 07:35   #26
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Twentyfour Finse vanntett?

Jeg regner ingenting under 20.000 som vanntett.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-21, 07:40   #27
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.750
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Twentyfour Finse vanntett?

Impregnering en gang i blant er også viktig for at membranen skal fungere optimalt.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-21, 10:57   #28
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.642
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Twentyfour Finse vanntett?

Mine er vanntette nok til 1 times rusling i det regnværet som har vært de siste dagene. Men ikke mer.
Jeg kjøpte mine for å bruke de på ski. Men de er de mest vanntette klærne jeg har, som ikke er signalgult. (Og de brukes til sykling.)

annemede er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no