Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Twentyfour Finse vanntett?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-10-21, 09:27   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Twentyfour Finse vanntett?

Både mannen og jeg har hhv jakke og anorakk, samt bukser fra Twentyfour Finse. Jeg har hatt mitt lenge, men det har i grunnen aldri pøst virkelig ned når jeg har vært ute (og jeg er mye utendørs), så jeg har ikke testa det ut i virkelig pøsregn. Mannen, derimot, har hatt settet sitt i ett år, og han bruker det når han går til jobb (3 km). Han kommet stadig klissvåt hjem. Det er egentlig mest jakken det er snakk om, og da særlig langs glidelåsen, men også andre steder på kroppen.

Jeg vet at vannsøylen er 15000, og jeg trodde at sømmene var tapet.

Er dette vanlig? Jeg har som sagt aldri vært ute i virkelig dassregn med mitt, og jeg er veldig fornøyd med passformen på klærne, særlig buksen. Men mannen er overhodet ikke imponert over jakken sin.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-21, 09:32   #2
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.028
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Twentyfour Finse vanntett?

Jeg har det jeg tror er denne anorakken. Jeg har aldri trodd den har vært vanntett? Står det vannsøyle 15000 i den?

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-21, 09:42   #3
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.399
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Twentyfour Finse vanntett?

Minstejenta har denne i form av anorakk, og har ikke hørt at hun har klaget over å ha blitt våt enda i alle fall (kjøpte den i vår). Jeg vet ikke hvor krisevått vær hun har brukt den i, men hun har ikke noe regntøy ut over denne.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-10-21, 09:55   #4
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.999
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Twentyfour Finse vanntett?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg har det jeg tror er denne anorakken. Jeg har aldri trodd den har vært vanntett? Står det vannsøyle 15000 i den?


Står vannsøyle 15000 på nettsida til Twentyfour.

Erfaringen min er at vannsøyle 15000 ikke er regntøy-vanntett, men at det holder i moderat nedbør. Man må nok mye høyere opp i vannsøyle hvis det skal holde over en periode i høljeregn.

__________________
2001 og 2001
Stompa er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-10-21, 10:03   #5
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.399
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Twentyfour Finse vanntett?

Ja, her er det jo stort sett bare moderat nedbør. Relativt ofte nedbør, men sjelden mer enn lett til moderat.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-10-21, 10:06   #6
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.999
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Twentyfour Finse vanntett?

Når jeg går tur i regnvær, har jeg alltid en liten plastpose med meg som jeg legger mobilen i hvis det blir litt mer enn moderat regn, sånn for sikkerhets skyld.

__________________
2001 og 2001
Stompa er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-10-21, 10:09   #7
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.028
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Twentyfour Finse vanntett?

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Står vannsøyle 15000 på nettsida til Twentyfour.

Erfaringen min er at vannsøyle 15000 ikke er regntøy-vanntett, men at det holder i moderat nedbør. Man må nok mye høyere opp i vannsøyle hvis det skal holde over en periode i høljeregn.

Ja jeg ser det nå. Jeg har aldri tenkt at denne anorakken tåler regn jeg, ut fra stoffet.
Yngste har skallklær fra Polarn. Ser det står minst 12000 på dem. De oppfatter jeg i praksis som helt vanntette. De er bedre enn regntøy.
Synes nesten det er rart at det er 15000 på Finse.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-21, 10:16   #8
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.534
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Twentyfour Finse vanntett?

Jeg har regntøyet til minste her, fra Reima. Ikke skalltøy altså. Og det er merket med 10.000 mm regnsøyle. Da ville jeg blitt overrasket om ikke 15.000 var regntett.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-21, 10:18   #9
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Twentyfour Finse vanntett?

Jeg har både anorakk og bukse, anorakken tror jeg ikke jeg har brukt i regn, men buksa er brukt på tur i pøseregn flere ganger - aldri blitt våt. Men østlandet-regn da. Ikke Stavanger-regn.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-21, 10:22   #10
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Twentyfour Finse vanntett?

15000 er like vanntett som de fleste (ikke alle) andre skallklær, så vanntett (nok) burde det ha vært.

Men det er som sagt mest rundt glidelåsen problemet er. Jeg vet ikke om jakken har tapede sømmer? Men jeg synes det er merkelig om den ikle har det.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-21, 10:24   #11
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.999
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Twentyfour Finse vanntett?

Det er ingen av skallklærne mine med 15000 vannsøyle som holder når det regner som verst her i Bodø, i hvert fall. Ikke goretex-sko heller.

__________________
2001 og 2001
Stompa er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-10-21, 10:34   #12
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Twentyfour Finse vanntett?

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Det er ingen av skallklærne mine med 15000 vannsøyle som holder når det regner som verst her i Bodø, i hvert fall. Ikke goretex-sko heller.

Den ser jeg, men andre klær med tilsvarende vannsøyle er tette her. Denne jakka er ikke litt tett engang…

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-21, 10:36   #13
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.399
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Twentyfour Finse vanntett?

Høres ut som reklamasjonsgrunn.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-10-21, 10:39   #14
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Twentyfour Finse vanntett?

Nei, de er ikke skalljakke-vanntette. I skikkelig regnvær blir man våt. Og samme hva de sier selv om vannsøyle, så inneholder jo ikke plaggene en membran av typen Goretex, Dermizax etc, og det er det eneste som virkelig er vanntett, etter min erfaring. 15000 mm vannsøyle gjelder 2.0-versjonen. Den eldre varianten hadde bare 10.000. Det er de jeg har.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-21, 10:45   #15
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Twentyfour Finse vanntett?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Nei, de er ikke skalljakke-vanntette. I skikkelig regnvær blir man våt. Og samme hva de sier selv om vannsøyle, så inneholder jo ikke plaggene en membran av typen Goretex, Dermizax etc, og det er det eneste som virkelig er vanntett, etter min erfaring. 15000 mm vannsøyle gjelder 2.0-versjonen. Den eldre varianten hadde bare 10.000. Det er de jeg har.

Enig i det, men jeg synes det er rart at den knapt er tett overhodet. Jeg tror ikke min Didriksonparkas er mer enn 15000 den heller(?), men den er helt tett.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-21, 10:49   #16
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Twentyfour Finse vanntett?

Men Didriksonplagg er gjerne stivere og klammere. Min Thelma-kåpe er vanntett, men jeg kunne aldri gått ordentlig tur i den. Twentyfourplaggene er virkelig myke, og det er sånn sett relativt sjelden det regner så mye at jeg må bruke skalljakke i stedet for.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-21, 10:56   #17
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Twentyfour Finse vanntett?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Men Didriksonplagg er gjerne stivere og klammere. Min Thelma-kåpe er vanntett, men jeg kunne aldri gått ordentlig tur i den. Twentyfourplaggene er virkelig myke, og det er sånn sett relativt sjelden det regner så mye at jeg må bruke skalljakke i stedet for.

Ja, det er sant. Jeg ikke heller lange turer i Thelmakåpe.

Jeg har en oldgammel skalljakke fra Missing Link. Den er helt pottetett. Skal jaggu sjekke om det står oppgitt noen vannsøyle i den.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-21, 11:07   #18
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.163
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Twentyfour Finse vanntett?

Jeg hadde forventet at den tålte mer regn med den vannsøylen.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-21, 11:20   #19
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Twentyfour Finse vanntett?

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Jeg hadde forventet at den tålte mer regn med den vannsøylen.

Jeg synes twentyfour ikke har helt de samme kvalitetene som annet turtøy. Jeg har en anorakk og en nikkers, og synes de er kule å se på, men mangler litt på funksjonaliteten. Så jeg velger dem hvis jeg skal se litt mer ordentlig ut (sist da jeg gikk tur fra Nydalen til byen langs Akerselva i Oslo), men velger noe annet til skogstur.
Jeg synes anorakken min er litt klam å ha på, så vannsøylen innefra og ut, er tydeligvis god.

Har ikke testet plaggene i skikkelig regn.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-21, 11:22   #20
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Twentyfour Finse vanntett?

Jeg tenker også at Finse-plaggene er flere hakk billigere enn skikkelig vanntett Berganstøy, så jeg hadde ikke forventet samme vanntetthet heller.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no