Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Fin vaskepulverboks?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-09-21, 19:37   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.388
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fin vaskepulverboks?

Nå er skansen her til å nerde på vaskepulver!

Siden jeg fikk så gøye svar i fyrstikktråden, til tross for at ingen fant de fyrstikkeskene jeg lurte på, så spør jeg om hjelp igjen.

Jeg trenger noen bokser til vaskepulver. Ja. Jeg har sett de på Kremmerhuset. Jeg syns de er kjedelige.

Jeg vil ha noen skikkelig kitschy bokser. Sett noen?

(Euroris har hatt disse, men de har gått ut av produksjon.)

Ser for meg enten noe fargerikt og franskt, eller noe fargerikt og retro. Kanskje noen bokser som egentlig er ment til noe annet?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-21, 19:43   #2
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.227
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fin vaskepulverboks?

Kanskje de har på søstrene greene? Har kjøpt verdens fiineste teal metall knekkebrødboks der.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-21, 19:47   #3
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.388
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fin vaskepulverboks?

Godt tips! De hadde ikke noe på Løkka, men kan sjekke på nett.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-21, 07:46   #4
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.435
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fin vaskepulverboks?

Bruktbutikk/loppemarked?

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-21, 08:19   #5
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.388
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fin vaskepulverboks?

Jeg vet selvsagt at jeg kan se etter en boks i bruktbutikker, men nå var jeg i hovedsak ute etter konkrete tips til bokser.

Verken Søstrene Grene, Granit eller Lagerhaus har noe.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-21, 08:19   #6
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.227
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fin vaskepulverboks?

Loppis i min hood 23. oktober!

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-21, 08:35   #7
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.964
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fin vaskepulverboks?

Meltallskilt.no ser ut til å være din venn i nød her, om jeg har skjønt hva du er ute etter.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-21, 08:49   #8
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.435
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fin vaskepulverboks?

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Meltallskilt.no ser ut til å være din venn i nød her, om jeg har skjønt hva du er ute etter.

Ok, nå har jeg også lyst på boks (og fyrstikker).

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-21, 08:59   #9
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.388
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fin vaskepulverboks?

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Loppis i min hood 23. oktober!

Jeg kommer!

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Meltallskilt.no ser ut til å være din venn i nød her, om jeg har skjønt hva du er ute etter.

Ja, der ER de jeg har sett etter! Takk!

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Ok, nå har jeg også lyst på boks (og fyrstikker).

Og sorry, på sykkelturen min til jobb innser jeg at jeg hørtes skikkelig muggen ut i stad. Selvsagt er bruktbutikk et kjempegodt tips, og jeg pleier alltid å sjekke der først. Planen er fortsatt å kjøpe brukt, men om jeg f.eks. vet et merkenavn er det lettere å søke etter det på Finn, f.eks.

Faktisk så fikk det meg til å tenke at jeg kanskje kan se etter en stor Erik Kold-boks til, og bruke den. Så takk for inspirasjon!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no