Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Julekalender 2021! Ønsker, an- og avbefalinger

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-09-21, 14:38   #41
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.398
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Julekalender 2021! Ønsker, an- og avbefalinger

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Snuppa fikk fra Rituals i fjor og BodyShop året før det. Hun har vært veldig fornøyd med det. De koster litt, men det er jo forbruksvarer de uansett ville fått, så jeg synes det er til å leve med.

Hvilken likte hun best?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-21, 14:56   #42
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julekalender 2021! Ønsker, an- og avbefalinger

Jeg hadde lookfantastic sin i fjor og syntes det var veldig gøy, min første kalender siden tidlig barndom. Endel fine produkter og mye for pengene, men også endel som jeg fortsatt ikke har brukt. Skal jo godt gjøres å få alt til å passe alle i en sånn kalender, jeg har ikke både rynker og kviser ihvertfall.

Men jeg syns det lyste litt opp i en kjedelig pandemidesember å åpne de små skuffene, så jeg tror jeg vil ha en kalender i år også. Og jeg liker kosmetikksjangeren. Ser at både Lancome og Armani og flere hadde kalendere i fjor, så jeg får følge med om noe fristende dukker opp.

Ser Glossybox har også, men det er helt uaktuelt å kjøpe på grunn av blogger-markedsføringen. Rituals og Bodyshop har for mye lukt.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-21, 15:51   #43
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.867
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julekalender 2021! Ønsker, an- og avbefalinger

Jeg har hatt Rituals sin kalender tre år på rad, og jeg liker den veldig godt. Jeg bruker opp nesten alt i løpet av et år.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-21, 21:56   #44
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.322
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Julekalender 2021! Ønsker, an- og avbefalinger

Jeg hadde Jentene på tunet i fjor, fornøyd med den I år har de nettopp lansert en med lakris også, mulig det blir den
https://jentenepaatunet.no/butikk/ad...e-privatkunde/

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-21, 22:04   #45
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.712
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julekalender 2021! Ønsker, an- og avbefalinger

Jeg hadde sikkert trengt prosecco kalender eller noe sånt....

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-21, 22:15   #46
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julekalender 2021! Ønsker, an- og avbefalinger

Jeg likte godt nespresso sin. Bortsett fra de dagene som kom med decaf

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-21, 22:53   #47
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.937
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julekalender 2021! Ønsker, an- og avbefalinger

Jeg bytter på tekalender fra Perch's og Kusmi Te drikker jeg litervis av, så det er liksom safe. Jeg spiser verken godteri, drikker kaffe, strikker eller bruker masser av skjønnhetsprodukter, så jeg har liksom ikke funnet noe annet som kan fange min interesse.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-21, 23:28   #48
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.398
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Julekalender 2021! Ønsker, an- og avbefalinger

Opprinnelig lagt inn av Spoon, her.

Jeg hadde Jentene på tunet i fjor, fornøyd med den I år har de nettopp lansert en med lakris også, mulig det blir den
https://jentenepaatunet.no/butikk/ad...e-privatkunde/

Den hadde passet godt for oss.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-21, 07:25   #49
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julekalender 2021! Ønsker, an- og avbefalinger

Har hatt rituals og Kicks sine, likt rituals best. Lyst å prøve lookfantastic sin i år.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-21, 08:40   #50
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julekalender 2021! Ønsker, an- og avbefalinger

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Fabel knitwear har også garnkalender, to ulike.
https://www.fabelknitwear.com/shop

Den kalenderen var ett godt tips.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-21, 14:45   #51
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julekalender 2021! Ønsker, an- og avbefalinger

Jeg har bestilt denne til noen jeg er ekstra glad i, og som liker å prøve nye ting. Så sjarmerende med dialekten og idealismen som ligger bak. Men jeg vurderer å dele den opp 2 kalendere, med 12 I hver og kjeks, honnimgslynge, nøtter, et fint kort, oppskrifter, sjokolade etc etc og og et par andre småting i tillegg.
https://honninggutta.no/produkt/pakk...NB7aRqKaXwuAG0

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-21, 17:49   #52
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.438
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Julekalender 2021! Ønsker, an- og avbefalinger

Jeg fikk den tekalenderen fra Pukka i fjor. Den kan jeg avbefale. Det var nesten ingen av te-ene jeg syntes var noe gode. Om du liker Pukka-te, er det kanskje noe annet, men jeg fant ut at jeg ikke gjorde det.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-21, 16:54   #53
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.937
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julekalender 2021! Ønsker, an- og avbefalinger

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Jeg fikk den tekalenderen fra Pukka i fjor. Den kan jeg avbefale. Det var nesten ingen av te-ene jeg syntes var noe gode. Om du liker Pukka-te, er det kanskje noe annet, men jeg fant ut at jeg ikke gjorde det.

Nei, verken Pukka eller The London Tea Company er noe å trakte etter hvis man er te-elsker

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-21, 17:25   #54
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.867
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julekalender 2021! Ønsker, an- og avbefalinger

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Nei, verken Pukka eller The London Tea Company er noe å trakte etter hvis man er te-elsker

Hva må man velge da?

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-21, 19:09   #55
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julekalender 2021! Ønsker, an- og avbefalinger

Gubben har fått (hjemmelagd) juleølkalender flere år på rad, og har fortsatt kjøleskapet i boden full av juleøl han ikke har drukket enda. Så i år lot jeg meg inspirere av denne tråden til å kjøpe Chilikalender hos Coolstuff til han! Da kan han spise chili OG drikke øl, vinn vinn.
Til meg kjøpte jeg den søte Rituals-kalenderen med lys

Jeg pleier alltid å være så seint ute at slikt er utsolgt innen jeg kommer meg så langt så denne tråden var midt i blink!


Lillegutt har litt «en, to, mange, alle»-tilnærming til åpning julekalendre Men han skal få den hjemmelagde filtkalenderen fra Panduro med nisser på som jeg lagde da han var liten, med badekuler + stæsj fra Lush, div lipglosser, dusjsåper fra Body shop, og et par dyre deodoranter med god lukt. Han elsker ting med forskjellige lukter

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-21, 20:30   #56
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Julekalender 2021! Ønsker, an- og avbefalinger

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Hva må man velge da?

A.C. Perch’s kanskje?

__________________
Store E (02), Lille E (Juni 08) og Lillemor (13) og Minstemann (15)
Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-21, 20:36   #57
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.926
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julekalender 2021! Ønsker, an- og avbefalinger

Perch er, som sagt, veldig bra.

Blå er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-09-21, 20:37   #58
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Julekalender 2021! Ønsker, an- og avbefalinger

Vi pleier å kjøpe den fra Kaffebox, den anbefales veldig!

__________________
Store E (02), Lille E (Juni 08) og Lillemor (13) og Minstemann (15)
Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-21, 00:16   #59
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.937
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julekalender 2021! Ønsker, an- og avbefalinger

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Hva må man velge da?

Jeg liker godt både A.C Perch sin og Kusmi Tea sin. Perch får du kjøpt i butikken i Kvadraturen eller på nettsiden. Kusmi hos www. kaffemesteren.no (men kan hentes på kontoret i Klingenberggaten hvis man er i byen).

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-21, 08:04   #60
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.778
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julekalender 2021! Ønsker, an- og avbefalinger

Barnet til en venn lagde te-kalender til henne. Det var en litt annen innfallsvinkel - brukte teer de hadde (og likte), tok av den etiketten på tråden og satte på en nummerlapp. Dvs. kalenderen lå i «dagens te» og ikke i teer man ikke hadde prøvd, før. Var hyggelig at barnet hadde lagd den også, naturligvis.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no