Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Høstdekor på trapp og i gang...

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-08-21, 20:00   #1
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.024
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Høstdekor på trapp og i gang...

Jeg elsker å pynte og er virkelig mer glad i høsten enn de fleste.
Jeg har en trapp med overbygg til inngang, og en litt lang gang inn til stuen. Det er god plass i gangen så det fylles bare opp med rot...jeg ønsker å få noe pynt av noe sort i stedet for.

Samme med trappa, det er bare tomt der uten noe... Og nå når vi går høsten i møte så ønsker jeg noe lunt og velkommende.
Har noen tips til meg?

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-21, 22:08   #2
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.341
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Høstdekor på trapp og i gang...

Skinn, krukker med lyng og lykt.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-21, 05:46   #3
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.833
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Høstdekor på trapp og i gang...

Jeg synes det er koselig å ha en gammel stol med skinn og noen lykter utenfor døra. Ei jeg kjenner pynter med blanke adventslys ute hver høst, og det er veldig koselig. Hun bytter på å ha dem på bjørkekvister i ei stor krukke eller i taket utenfor døra.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-21, 12:09   #4
Høns
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.441
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Høstdekor på trapp og i gang...

I trappen ville jeg hatt en store vaske eller krukke med høstlige kvister/blomster. En fin krans på døren samt lykter, en stol med skinn og kanskje noen høstlige lykter inne.

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-21, 12:19   #5
Galathea
Bør lage seg en tittel selv
 
Galathea sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.803
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Høstdekor på trapp og i gang...

På trappa: Kvister med rognebær i fin krukke, og sommerblomster i høstlige toner. Lenge til frosten kommer, jeg vil holde på sommeren og er ikke klar for lyng ennå...

Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no