Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Hvor kan jeg se australske Master Chef?

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-08-21, 23:19   #1
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Hvor kan jeg se australske Master Chef?

Hørte en podkast fra Litteraturhuset i Bergen om Masterchef Australia og ble interessert. Skjønte at det er den australske varianten som «alle» mener er best. Noen som ver hvor den strømmes? Fins det noe annet sted enn FP som vet hvor alle serier og filmer strømmes forresten?

https://litteraturhuset.no/arkiv/den...-mesterkokken/

daffy er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-08-21, 23:23   #2
Ørnekvinnen
Aktiv
 
Ørnekvinnen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2013
Innlegg: 133
Ørnekvinnen er populærØrnekvinnen er populærØrnekvinnen er populær
Standard

Sv: Hvor kan jeg se Australske Master Chef?

Vi ser den på Discovery +. Den er kjempebra.

__________________
Selv om man blir stående alene, betyr det ikke at man tar feil.
Ørnekvinnen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-21, 23:54   #3
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor kan jeg se australske Master Chef?

Jepp, Discovery pluss. Ser den med datteren min, er på sesong 9 nå. Det blir bedre og bedre sesong for sesong.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-21, 00:03   #4
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor kan jeg se australske Master Chef?

Takk! Finner bare sesong 10-13 der. Er de gamle sesongene borte. Skjønte at det mye er de orginale dommerne som gjør programmet. Er det de som er i disse sesongene?

daffy er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-08-21, 00:20   #5
Ørnekvinnen
Aktiv
 
Ørnekvinnen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2013
Innlegg: 133
Ørnekvinnen er populærØrnekvinnen er populærØrnekvinnen er populær
Standard

Sv: Hvor kan jeg se australske Master Chef?

Vi ser en sesong nå med de nye dommerne. Har vent meg til dem og liker dem godt. Den sesongen vi ser er en slags «best of»-sesong der folk som tidligere har kommet høyt opp konkurrerer mot hverandre. Det er gøy.

__________________
Selv om man blir stående alene, betyr det ikke at man tar feil.
Ørnekvinnen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-21, 08:44   #6
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor kan jeg se australske Master Chef?

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Takk! Finner bare sesong 10-13 der. Er de gamle sesongene borte. Skjønte at det mye er de orginale dommerne som gjør programmet. Er det de som er i disse sesongene?

Det ligger fra sesong 1 der, men den appen er litt rar. Jeg har sesong 1-12. tror ikke sesong 13 er i gang. Viktig å se de i rekkefølge hvis du har tenkt å se alle, for tidligere deltakere dukker opp som mentorer/kokker osv i etterfølgende sesonger.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no