Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Sykkel til 16-åringen

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-07-21, 00:32   #1
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.971
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sykkel til 16-åringen

Eldste er en forbruker av alt han har.
Sykkelen han hadde var godt brukt da den ble stjålet tidligere i år. Den kostet 4000,- på tilbud i 2016.
Etter det har han brukt farens 12 år gamle sykkel. I dag fløy han over styret da alt gikk i stå da han skulle gire.
Gikk bra med guttungen (men ikke mobilen).

Får man en grei sykkel til grei pris nå om dagen?

Det var få sykler på Finn og FB og min og lillebrorens sykkel er for små til at kan overta. Han er 185+
Fengselet selger sykler de har renovert, men ikke før om ei uke. Politiet hadde "utsalg" for ikke så lenge siden mener jeg.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-21, 10:38   #2
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sykkel til 16-åringen

XXL har ofte tilbud, og Biltema har rimelige sykler. Men jeg vet ikke om jeg vil anbefale Biltema. Det jeg absolutt vil anbefale er årlig service på sykkelen så unngår man sånne hendelser. Hos XXL får man gratis service en viss periode når man kjøper sykkel der. Selv bruker jeg Spinn fordi de gjør en litt grundigere jobb.
Obs har forresten og rimelige sykler og ofte tilbud. De fører ihvertfall DBS, og alprace som er deres eget merke.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-21, 10:42   #3
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.184
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sykkel til 16-åringen

Iår er et vanskelig år å kjøpe sykkel på, det er stor prisoppgang og dårlig utvalg. Dette skyldes corona utfordringer for produsenter, dårlig kronekurs, og det containerskipet som ble fast i suezkanalen.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-21, 13:47   #4
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.048
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sykkel til 16-åringen

Går det ikke an å få fikset den gamle?

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-21, 14:10   #5
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.971
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Sykkel til 16-åringen

Den er elendig vedlikeholdt og jeg vet rett og slett ikke om x gidder å legge i det som evt trengs for at eldste vil bruke den.
Uhellet i går er ikke det første for å si det sånn.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-21, 16:40   #6
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.056
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sykkel til 16-åringen

Det er, som nevnt, kjempevanskelig å finne sykler med levering på dagen for tida. Fant en scott til 7249,- jeg syntes så grei ut på xxl, men den var kun på lager i Bergen.
Det er et helt greit tips å kjøpe en DBS på Obs. Hvis Innlandet stemmer på plassering på deg, har de et veldig billig alternativ inne i rett str (58, ev 55) på Elverum https://www.obs.no/sport-og-fritid/s...sykkel/2223223
Hvis han skal ha sykkelen til transport funker den helt ok. Skal han sykle som trening ville jeg gått for noe annet.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-21, 16:44   #7
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.056
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sykkel til 16-åringen

Eller hva med denne, på Hamar? https://www.finn.no/bap/forsale/ad.h...kode=224461001
Det er riktig str. Nakamura er mye sykkel for pengene. Det er gamle gsports interne merke, overtok etter Diamant.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no