Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Grønne fingre

Kan jeg ta litt rhododendron fra fellesområdene?

Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-06-21, 17:18   #61
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.330
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kan jeg ta litt rhododendron fra fellesområdene?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg har også en fantastisk syrinhortensia i hagen, av typen vanille fraise. Jeg har ikke prøvd å ta inn grener av den, for de er helt treete, og jeg har derfor tenkt at det ikke går an. Men jeg skal jammen prøve.

Jeg gjør det ofte. De står et par dager.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-21, 11:40   #62
Frk_Fryd
i tåka
 
Frk_Fryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 1.898
Frk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kan jeg ta litt rhododendron fra fellesområdene?

Denne tråden har gjort at jeg nå ser Rhododenron overalt. Jeg kan konstatere at i min del av landet er disse gedigne, og man kan med fordel forsyne seg av dem.

Frk_Fryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-21, 12:18   #63
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.462
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg ta litt rhododendron fra fellesområdene?

Eksotisk problemstilling.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-21, 12:47   #64
Serena
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 700
Serena er populærSerena er populærSerena er populær
Standard

Sv: Kan jeg ta litt rhododendron fra fellesområdene?

Jeg hadde glatt tatt, uten problem og uten for redsel for tilbakemeldinger. I vårt borettslag har vi blant annet epletrær (som jeg beskjærer da jeg er nærmeste nabo) der jeg pleier å ta meg en liten sidekvist til 17. mai feiringen. Vi har stauder som flere av oss deler og plasserer i egne hager eller andre steder i borettslaget, og jeg har mange ganger tatt en rhododendron kvist eller to når de står i blomst. Det finnes ikke små rhododendron i Bergensområdet, de er altså så store at jeg skal gi premie til de som klarer å se hvor jeg tok noen blomster

Serena er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no