Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Focus Aventura elsykkel - noen som har denne?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-06-21, 21:31   #1
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.165
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Focus Aventura elsykkel - noen som har denne?

Jeg vurderer å kjøpe denne sykkelen:
https://www.focus-bikes.com/no_en/18...or_combo=97272

Er det noen som har erfaring med denne modellen eller med produsenten?

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-21, 21:36   #2
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.249
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Focus Aventura elsykkel - noen som har denne?

Begge mine ungdom har Focus sykler. Veldig fornøyd med dem.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-21, 21:56   #3
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.840
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Focus Aventura elsykkel - noen som har denne?

Min første elsykkel var Focus. Jeg var superfornøyd med den. Dessverre ble den stjålet og jeg fikk ikke tak i tilsvarende så endte opp med en annen.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-21, 09:41   #4
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Focus Aventura elsykkel - noen som har denne?

Opprinnelig lagt inn av Heilo, her.

Jeg vurderer å kjøpe denne sykkelen:
https://www.focus-bikes.com/no_en/18...or_combo=97272

Er det noen som har erfaring med denne modellen eller med produsenten?

Så flott sykkel, bra motor, batteri og dreiemoment.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-21, 09:47   #5
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.165
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Focus Aventura elsykkel - noen som har denne?

Tusen takk for svar, alle sammen! Veldig gode tilbakemeldinger, så det spørs om det blir denne.

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-21, 13:22   #6
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Focus Aventura elsykkel - noen som har denne?

Jeg så en på denne, eller en som lignet veldig hvertfall (samme merke), sykle opp en imponerende lang og bratt bakke i skogen i går. Kom til å tenke på denne tråden. Bakken var sånn at jeg måtte ha drikkepause midt i selvom jeg bare gikk.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-21, 18:34   #7
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Focus Aventura elsykkel - noen som har denne?

Jeg ser den er litt tung, men det er kun en ulempe eller treningsmulighet for de som ønsker å sykle fortere enn 25 km/t gjerne nedover eller bortover, fult mulig, men da 24 kg sykkel som skal drives fremover. Det blir fort melkesyre og er uvant for de som sykler 10 kg sykkel til vanlig.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-21, 22:19   #8
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Focus Aventura elsykkel - noen som har denne?

Eier en nydelig focus, men det er en landeveissykkel som går på fett og sukker. Den er aldeles nydelig, og ingenting å si på kvaliten.

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-21, 22:40   #9
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.165
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Focus Aventura elsykkel - noen som har denne?

Jeg sitter enda på gjerdet siden butikken som skrøt av egen service og som skulle ringe meg tilbake onsdag fortsatt ikke har ringt... I mellomtida diskuterer jeg med meg selv om jeg trenger ny sykkel eller kan klare meg med den gamle et år til...

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no