Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Leve uten bod?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-04-21, 13:12   #21
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.163
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Leve uten bod?

Å få vannlekkasje sånn at alt man eier og har må ut av boligen er forresten en fin anledning til å få kvittet seg med masse ting.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-21, 13:17   #22
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.170
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Leve uten bod?

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Å få vannlekkasje sånn at alt man eier og har må ut av boligen er forresten en fin anledning til å få kvittet seg med masse ting.

Interessant tips.

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-21, 13:22   #23
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.717
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leve uten bod?

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Å få vannlekkasje sånn at alt man eier og har må ut av boligen er forresten en fin anledning til å få kvittet seg med masse ting.

Eller bli skilt, men det anbefales heller ikke. Det er både kjedelig og dyrt.

Minilager er jo også ganske dyrt, egentlig, jeg måtte leie det i en periode i flytteprosessen og ville nok ikke hatt det som en permanent løsning.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-21, 13:22   #24
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.952
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leve uten bod?

Opprinnelig lagt inn av Heilo, her.

Kan du si litt om hva dere valgte å kaste og lever godt uten, og hva dere har valgt å ha i boden?

:trenger teskjeer:

Vi har ikke tatt vare på fravokste barneklær og barnas gamle leker. Russedressene til meg og mannen har også blitt kastet. Det er rett og slett ikke mulighet for så mye nostalgi.

Og etter siste flytting eier vi heller ikke bøker i nevneverdig grad. De av oss som leser gjør det på kindle. Det føles litt rart og nakent, men det funker jo helt fint.

Sportsutstyr som blir fravokst eller utdatert må enten gis bort, selges eller kastes helst før (eventuelt samtidig som) det erstattes.

Det som bor i boden er: sportsutstyr, kofferter/bager, sesongutstyr (sko, jakker, puter til utemøblene, diverse), mine symaskiner og stoff, kjøkkenutstyr som ikke får plass på kjøkkenet (vi eier MYE kjøkkenutstyr).

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-04-21, 13:24   #25
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.952
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leve uten bod?

Jeg synes minilager er dyrt, og ville ikke hatt det som noen permanent ordning.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-04-21, 13:25   #26
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.998
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Leve uten bod?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Det går helt fint å bo i leilighet med 6 kvm bod, men man kan rett og slett ikke ta vare på alt mulig rart. Og vi savner veldig lite av det i hverdagen selv om det nå er kastet.




Jeg har to barn med tilløp til samlergen, særlig den ene, men jeg har alltid vært beinhard på at vi ikke kan oppbevare alt mulig. Så vi har renset ut mye, og det er så deilig. Hvis de vil ta vare på mer enn jeg synes jeg har plass til, må de få seg en bolig selv med plass.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-21, 13:27   #27
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.815
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leve uten bod?

Det går an å leie minilager der dere kan plassere barndomsminner etc. pluss ev. sykler på vinter og ski på sommer. Det koster litt, men sikkert mindre enn å kjøpe større leilighet for å ha mer lagringsplass der.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-21, 13:27   #28
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.444
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Leve uten bod?

Det høres jo ut som det første dere trenger å gjøre, er å rydde i alt dere eier. Hvis dere har arvet hus, så skjønner jeg at besteforeldres greier har fulgt med på lasset, men på et eller annet tidspunkt må dere jo ta stilling til hva dere skal gjøre med alt. Ingen har glede av det stuet bort på et loft, så å kaste ting, selge eller gi bort det andre kan ha glede av, og så beholde det dere selv faktisk ønsker å ha.

DA vil dere ha en formening om hvor stor lagerplass dere må ha.

Og joda, det finnes jo minilager, men det er jo en temmelig dyr løsning å stue bort masse greier bare fordi man ikke klarer å kvitte seg med dem.

Minilager kan jo brukes til sesonggreier. Som sykler, kanoer, ski, julepynt og hageutstyr. Men minilager for bøker som ingen leser eller besteforeldres bilder..?

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-21, 13:27   #29
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.119
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leve uten bod?

Min plan for når det blir varmt i været er å
1) tømme garasjen
2) TØMME loftet helt. Altså alt ut, inkludert ting vi ikke har rørt siden de ble lagt der da vi flyttet inn for 17 år siden.
3) Bare ta inn igjen ting som "fortjener det"


Når begynner man med loppemarkeder igjen, tror dere...?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-21, 13:28   #30
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.750
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Leve uten bod?

Jeg bor alene i leilighet, og har én utvendig bod. Der oppbevarer jeg friluftsutstyr som telt, kokesaker, ryggsekker mm. To kofferter og en stor duffelbag får plass inni hverandre. Så har jeg diverse merkede plastbokser med hundeting, mer friluftsutstyr, garn, bruksanvisninger etc. Verktøykasse, kjøkkenmaskin og juletrefot. Noen tørrvarer, toalettpapir, tørkeruller og grønnsaker på egne hyller. En sportsvogn og en stor dunk med hundemat. Det er flere tomme hyller i boden.

Julepynt og sesongklær får bo inne i skap. Symaskinen og treningsmatta også. Alle skapene har tomme hyller, også kjøkkenskapene.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-21, 13:36   #31
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.425
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Leve uten bod?

Vi har 80 kvadratmeter bod på loftet og nesten like mye i kjelleren. Vi kan aldri flytte. Dvs. jeg kan, men ikke mannen min.

liefje er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-04-21, 13:40   #32
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.163
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Leve uten bod?

Opprinnelig lagt inn av Heilo, her.

Interessant tips.

Jeg anbefaler å bo i leilighet i et sameie med vaktmester. Mye mindre hassle enn om det er snakk om enebolig.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-21, 14:03   #33
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.808
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Leve uten bod?

Opprinnelig lagt inn av GeekyGirrrl, her.

Jeg leste "leve uten blod". Det er fredag.

Jeg også.

Jeg har stort hus med kaldloft og med egen garasje. Vi har ikke bod faktisk. En del ting går på loftet, slik som juletre og julepynt, samt kofferter. Men andre ting syns jeg det er tungvint å skulle dra opp og ned på loftet, så da må det ha sin faste plass et annet sted, eller så må det kastes.
I garasjen har vi sykler, og ski og hageutstyr. Ting som kan stå kaldt.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-21, 14:12   #34
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.170
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Leve uten bod?

Det er nok tross alt enklere å leve uten bod enn å leve uten blod.

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-21, 14:29   #35
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.646
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leve uten bod?

Jeg synes 6 kvm bod høres mye ut, jeg! Må ha et godt hyllesystem da, og gå grundig gjennom alt som skal stå der. Kofferter, kakeesker, julepynt. Et par kasser hver med minner. Er det mye mer som må lagres da?

Gamle bilder fra besteforeldre - gir de dere mye glede å ha de lagret? Det var en artikkel om dødsrydding i Aftenposten, tror jeg de kalte det, her om dagen. At man tenker på hvordan det vil være for de etter en, som skal rydde bort alt man har lagret. Nå finnes det jo konsulenter til dette (også), selv om det høres litt rart ut å bruke penger på det, så er det jo småtteri sammenliknet med det leiligheten/huset koster dere og det høres jo ut som dette er noe som faktisk påvirker valget om hvor dere skal bo. Kanskje verdt noen få tusenlapper?

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-21, 14:32   #36
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.999
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Leve uten bod?

Jeg småkikker etter noe litt større og blir frustrert over hvor lite bodplass nye bygg har.
Her jeg bor har jeg en liten inne og en større ute.
De er ikke stappfulle, men jeg hadde ikke klart meg uten.
Må ha litt plass i den ute når 3 sykler skal inn. Er ikke logisk å ha de i garasjeanlegget. Er ikke plass heller, har lang bil.

star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-21, 14:35   #37
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.768
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Leve uten bod?

Har kjørt bort så utrolige mengder, egentlig i flere år, og har kommet godt ned i lagringsmengden. Når ungene flytter ut får de ta med det du vil ha, og resten ryker. Tok nylig ned fra loftet alt av klær, og ungene gikk gjennom hva de faktisk skulle ha og som passet. Det ble ikke mye, gitt. Men loftet ser bedre ut. :-)

Har brukt corona-tiden til jevnlig å legge ut ting på Finn o.l. Ta en runde i garasje eller på loft, identifisere en 3-4-5 ting, bilder, ut på nett. For små ski? ut. Dørhåndtak uten formål? Ut. Ridehjelmer? Osv.

skal definitivt i leilighet når ungene kommer ut. Idealet er da å pakke det jeg skal ha og faktisk bruke, og så får resten finne sin vei ut i verden, enten det er salg, loppis eller container.

Barna har hver sin minneboks (stor, pen eske i bokhylla) der går spesielle minneting av bilder, fine tegninger o.l. Vi sparer ikke på klær, leker og utstyr, unntatt kjole fra navnedagen for begge.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-21, 14:45   #38
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.119
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leve uten bod?

Opprinnelig lagt inn av Storm, her.

Jeg synes 6 kvm bod høres mye ut, jeg! Må ha et godt hyllesystem da, og gå grundig gjennom alt som skal stå der. Kofferter, kakeesker, julepynt. Et par kasser hver med minner. Er det mye mer som må lagres da?

Du skal få komme her og være konsulent etter korona, tror jeg. Betaling i vin greit?

Vi har sikkert 6 kvadratmeter med bare ski, skøyter, hjelmer, fjellsko og bandyutstyr, tror jeg. Spesielt det siste tar mye plass. Soverposer til alle for diverse årstider. Liggeunderlag. Telt. Tursekker til alle, i flere størrelser. Kofferter... Bare dynelagring tar masse plass, selv om vi vakuumerer dem. Og ekstramadrasser. Mange, mange kasser med julepynt. Putene til utemøblene tar masse plass.

Så TRENGER vi jo ikke 8 kasser med lego og 4 kasser med togbane, selvsagt. Eller to bestefarsur. Og tre tripptrappstoler. En gammel seksjon og et demontert garderobeskap. Gamle sykler som vi har tatt vare på for besøkende slektninger.

Jeg kastet faktisk ENORMT mye forrige loftsrydding, men fullt blir det fort! Gleder meg til ryddingen nå, kjenner jeg.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-21, 14:49   #39
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.999
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Leve uten bod?

Her er 2 tripp trapp stoler i bruk. Min gamle og yngste sin. Da slapp jeg unna med å kjøpe bare 4 nye spisestuestoler.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-21, 14:49   #40
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.815
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leve uten bod?

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Jeg småkikker etter noe litt større og blir frustrert over hvor lite bodplass nye bygg har.

Det er egentlig merkelig når en ser hvor viktig det er for folk. Vi fikk takst på huset i forbindelse med bankbytte i fjor på seinsommeren og selv om vi har stort kott/walk-in closet til vårt soverom, store skyvedørsgarderober på barneværelsene og to store skyvedørsgarderober i entreen, samt en kjellerbod på ca. 12 kvadratmeter, så pustet megleren lettet ut da hun fikk se garasjeloftet på 40+ kvadratmeter (riktignok med skråtak) for hun var litt bekymret for mangel på lagerplass for takstens del.

Hvis det vi har inne er alt for lite (og det er det jo med tanke på hagemøbler og sykler og sånn) så skjønner ikke jeg hvorfor nybygg har lite eller ikke noe. Alle trenger jo noe oppbevaringsplass.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no