Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Leve uten bod?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-04-21, 12:29   #1
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.170
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Leve uten bod?

Vi titter litt etter ny bolig. Har nå en stor enebolig med garasje, stor innkjørsel og stor hage. Særlig innkjørselen er en utfordring siden vi bor et sted med mye snø, og vi har vurdert å flytte til en leilighet med underjordisk garasjeanlegg. Flyttetankene henger også sammen med at eldste har flyttet hjemmefra, så vi er nå to voksne, en tenåring og en liten hund, og vi kunne godt tenke oss å bo litt nærmere sentrum og kulturtilbud. Utfordringen med de leilighetene vi har tittet på er plassen, og da særlig lagringsplassen. Favoritt-leiligheten så langt har kun én bod, og den er på 6 kvm. Det er riktignok mulig å oppbevare sykler i garasjeanlegget, men jeg skjønner likevel ikke helt hvordan det er mulig å leve med så lite bodplass. For øyeblikket har vi tre innvendige boder og et digert loft, hvor vi oppbevarer enorme mengder bøker, leker fra barna var små, gamle dagbøker, mannens ganske omfattende "arkiv" med minner fra egen barndom, samt papirer, bilder osv fra begge hans foreldre og to av hans besteforeldre. Noe av dette kan vi sikkert kvitte oss med, men ikke alt. Og hva med julepynt, kaketiner, kofferter og vinterklær i sommerhalvåret? Hvordan løser dere som lever mer urbant dette? Hvor mye bodplass trenger man, og hvilke alternativer finnes det?

Bmrk hjelp meg å tenke som en minimalist. :jatakk:

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-21, 12:33   #2
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.734
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leve uten bod?

Jeg tror stikkordet her ligger litt i hva dere oppbevarer.

Jeg har to kasser med julepynt og to esker med sesongens klær og utstyr i min bod. Jeg har to kjellerboder og en (nokså ubrukelig) loftsbod, men det er mye plass igjen i dem. Jeg har gitt videre det meste av hva ungene har brukt, solgt videre utstyr etc. Bøker oppbevarer jeg i bokhyllene i stua eller gir dem til loppis.

Jeg tror det har med personlighet å gjøre, egentlig? Det blir jo sannsynligvis et problem hvis dere er vant til såpass mye nå - og bruker det.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-21, 12:33   #3
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Leve uten bod?

Alternativet er visst å legge alt på loftet hos den eneste i familien med loft.





Hilsen Neket, loftseier.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-21, 12:34   #4
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.183
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Leve uten bod?

Min bod er vel på den størrelsen, og jeg har ikke mye lagringsplass i leiligheten. Det er ganske fullt i boden, men det er ryddig så jeg finner fram.
Man må jo bare tenke mer igjennom hva man egentlig trenger, og det er ofte ikke så mye som man tror.
Men så kommer det jo litt an på hva slags hobbier man har i forhold til hva man har av ting.
Garasjeanlegg er virkelig gull verdt altså! Jeg digger å slippe å skrape vinduer eller å bære ting ut og inn i sidelengs regn.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-21, 12:35   #5
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.170
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Leve uten bod?

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Alternativet er visst å legge alt på loftet hos den eneste i familien med loft.





Hilsen Neket, loftseier.


He he. Utfordringen er at de som eide loftet solgte det. Til oss. (Kanskje vi kan selge huset med klausul om at vi skal beholde loftet til vi dør. )

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-21, 12:37   #6
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.170
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Leve uten bod?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg tror det har med personlighet å gjøre, egentlig?

Det stemmer nok. Og det er vanskelig å endre på. Særlig når det ikke er sin egen personlighet det er snakk om...

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-21, 12:38   #7
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.170
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Leve uten bod?

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Garasjeanlegg er virkelig gull verdt altså! Jeg digger å slippe å skrape vinduer eller å bære ting ut og inn i sidelengs regn.

Ikke sant? Jeg vil ha garasjeanlegg!

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-21, 12:39   #8
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.734
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leve uten bod?

Opprinnelig lagt inn av Heilo, her.

Det stemmer nok. Og det er vanskelig å endre på. Særlig når det ikke er sin egen personlighet det er snakk om...

Jeg vet. Før i tiden, da jeg delte boliglån med noen, måtte jeg ha veldig mye bodplass.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-21, 12:46   #9
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leve uten bod?

Mannen min har også velutviklede samleregenskaper, men det er jammen fint at han er gift med meg.

Det går helt fint å bo i leilighet med 6 kvm bod, men man kan rett og slett ikke ta vare på alt mulig rart. Og vi savner veldig lite av det i hverdagen selv om det nå er kastet.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-21, 12:49   #10
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.170
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Leve uten bod?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.


Det går helt fint å bo i leilighet med 6 kvm bod, men man kan rett og slett ikke ta vare på alt mulig rart. Og vi savner veldig lite av det i hverdagen selv om det nå er kastet.

Kan du si litt om hva dere valgte å kaste og lever godt uten, og hva dere har valgt å ha i boden?

:trenger teskjeer:

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-21, 12:52   #11
GeekyGirrrl
Nærmer seg
 
GeekyGirrrl sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.960
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Leve uten bod?

Jeg leste "leve uten blod". Det er fredag.

__________________
To gutter, 05 og 10 og ei jente 17
GeekyGirrrl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-21, 12:54   #12
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.711
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Leve uten bod?

Jeg tror det går ann for noen med bedre struktur enn oss. Vi hadde sikkert måttet leid ekstern lagerplass.

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-21, 12:56   #13
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.137
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leve uten bod?

Det finnes jo masse sånne minilagerløsninger, da, for de tingene man trenger sjelden. Der kan man til og med lagre julepynten.

Men hvem er jeg til å snakke, bill mrk 100 kvadrat stappfullt loft, full garasje, stor utebod og overbygd lagring til kajakker og materialer, og kjeller med sportsbod, matbok, snekkerbod og digert vaskerom.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-21, 12:59   #14
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leve uten bod?

Vi har nesten ikke bodplass, kun en knøttliten plass under trappa i kjelleren og en veldig liten og uisolert utvendig bod tilknyttet carporten. Den største utfordringen med lite bodplass er å rydde ofte nok. Det krever at man har system, og ikke minst at det ikke hoper seg opp med ting en ikke har bruk for.

__________________
LilleT
LilleT er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-04-21, 13:02   #15
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.873
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Leve uten bod?

Jeg flyttet fra han som samlet på alt, mens klarer meg utmerket med bod på 5 kvadrat.

Der har jeg et godt hyllesystem og har plass til fryser, tørrvarer, verktøy, kasser med klær og julepynt, ekstra madrasser, kofferter, juletre, 5 par ski, turutstyr og to sykler og det er ikke noe problem. Nostalgisamlinga får jeg i en stor plastboks. Samler ikke på ting jeg ikke trenger.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-21, 13:05   #16
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leve uten bod?

Eg kjenner på frustrasjon over mangel på lagringsplass (og har framleis kun gått gjennom kjeller hos eks, ikkje loft ... ), 1,5 år etter at eg flytta frå hus til leilighet.

Eg solgte, kasta og gav mykje til loppis. Pappesker med permer med forelesningsnotater, klede i den storleiken eg var då eg var 25, ein haug med gamle vesker, bøker eg ikkje vil ha glede av å eige osv. Ein del ting, som verktøy frå oppussing av huset, hageredskapene, plenklipper og snøfreser osv. var det ingen tvil om at eg ikkje trengde lenger, i borettslag med vaktmester.

Eg har ein innebod på ca. 4 kvm. Her oppbevarer eg garn, sesongtøy, turutstyr som ofte er i bruk, kjøkkenutstyr som ikkje er i bruk ofte nok til å ha på kjøkkenet, verktøy, symaskin, hobbyutstyr, fotoalbum osv. Eg prøver å tenke at inneboden er forbeholdt dei tinga eg bruker omlag ein gong i mnd. Andre ting skal i teorien ned i kjellerboden.

Kjellerboden er også full. Her har eg ski, kofferter og turutstyr som er sjeldnere i bruk, pluss nokre pappesker med diverse eg ville ta vare på, frå då vi gjekk gjennom kjellaren der eg budde før. Eg spanderer på meg dekkhotell, mest fordi eg tåler dårlig tunge løft. Sykkel står i garasjen.

Inneboden blir ofte mellomlagringsstasjon for ting som er på veg ned i kjeller og kjellerbod blir mellomlagring for ting som må køyrast på søpla.

Det eg sakner mest, er ikkje meir bodplass, men det ekstra rommet til kontor/gjesterom/hobbyrom. Mykje av det eg bruker bodplass på, kunne fått plass på eit slikt rom.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-21, 13:06   #17
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.601
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Leve uten bod?

Det kommer jo an på hvor mange og store soverom dere evt får. Da vi bodde i blokkleilighet (fram til Ville var åtte måneder), hadde vi bare en liten kjellerbod. Men vi hadde stor plass i gangen, og et gjesterom med god skapplass.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-21, 13:06   #18
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.183
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Leve uten bod?

Vinterklær og kaketiner oppbevares i leiligheten. Man kan få plass til ganske mye med smarte oppbevaringsløsninger. Akkurat det er Ikea gode på.
I boden har jeg ski, telt og annet turutstyr, julepynt og annen sesongpynt, kofferter, badeleker, noen ting jeg kanskje får bruk for, ting som skal til Fretex og litt annet rusk og rask. Ja, og en sykkel.
Turutstyr er nok det som tar mest plass.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-21, 13:09   #19
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.183
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Leve uten bod?

Jeg tar ikke vare på mye barndomsminner, leker og den slags da. Jeg tenker at det viktigste er de minnene man har i hodet, ikke ting.
Bøker har jeg og lite av, alle får plass i en billybokhylle.
Det hjelper nok en del.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-21, 13:09   #20
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.170
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Leve uten bod?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Det finnes jo masse sånne minilagerløsninger, da, for de tingene man trenger sjelden. Der kan man til og med lagre julepynten.

Minilager var et bedre begrep å søke på internettet med enn lager. Takk!

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no