Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvordan ser neglene dine ut i dag?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-06-21, 07:09   #161
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan ser neglene dine ut i dag?

Så fine negler dere har! Neglelakk holder i en dag på mine, så begynner det å flasse. Så irriterende. Samme lakk på tærne holder i ukesvis.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-21, 21:23   #162
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.358
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan ser neglene dine ut i dag?

Farge Peach Daquiri, Essie.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg _20210615_212304.JPG (1,24 MB, 29 visninger)
__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-21, 22:44   #163
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan ser neglene dine ut i dag?

Jeg har fått på shellakk i en nokså fredelig farge. Skal ta en gang til før ferien, når neglene har vokst litt, kanskje i en farge som er en anelse mer rosa. Har samme på tærne, bortsett fra på stortærne der jeg tester ut en med glitter.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 27595DDA-87AA-4B38-B6B8-3160CAEF8A77.jpg (10,8 KB, 183 visninger)
Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-21, 07:48   #164
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.972
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan ser neglene dine ut i dag?

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

Så fine negler dere har! Neglelakk holder i en dag på mine, så begynner det å flasse. Så irriterende. Samme lakk på tærne holder i ukesvis.

Prøv Essie sin gel lack. Den holder lenge, i hvert om du er flink å legge på overlakk noen ganger i løpet av perioden.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-21, 11:12   #165
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan ser neglene dine ut i dag?

Her er det full neglekrise �� Merket for en tid siden at neglene ble veldig myke helt innerst. Sikkert en reaksjon på medisiner. Nå har dette vokst utover, og neglene knakk en etter en her, så nå er de klippet ned til bunn... Sitter 30 år siden jeg hadde så korte negler. Fingertuppene er ømme også.

Jaja, vokser vel ut igjen

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-21, 12:29   #166
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.847
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan ser neglene dine ut i dag?

Ser at hendene mine ser fryktelig rynkete ut på bildene. De er egentlig ikke det altså.
Men jeg kan tipse om å bruke negleolje for å få sterkere negler.
Jeg bytter på med å bruke negleolje og CND nail Rxx rescue. Tror ikke at det er så lett å få tak i den i Norge? Jeg kjøpte den når det var lov å handle i utlandet uten å betale toll.
Ellers er OPI Nail Envy også bra for sterkere negler. Jeg bruker den som underlakk. tar alltid et strøk på før neglelakken.
https://www.blivakker.no/product/smi...engthener-15ml

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-21, 00:11   #167
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.477
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan ser neglene dine ut i dag?

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Ser at hendene mine ser fryktelig rynkete ut på bildene. De er egentlig ikke det altså.

Veldig vanskelig å få ok bilder av hender.

Tror jeg har tipset om det før, men Mavala nail hardner fungerer for meg (jeg har veldig "dårlige", myke negler i utgangspunktet.)

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-21, 10:37   #168
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.467
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan ser neglene dine ut i dag?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg har fått på shellakk i en nokså fredelig farge. [/IMG]


Jeg har en litt mørkere variant av din fredelige farge nå, i motsetning til forrige uke da jeg kjørte full magenta.

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Ser at hendene mine ser fryktelig rynkete ut på bildene. De er egentlig ikke det altså.

Mine hender ser rynkete ut, og gjett hva; de er det også. Skjedd noe i det siste. :knirk: ld:

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-21, 10:39   #169
Fjols
Bør lage seg en tittel selv
 
Fjols sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 2.719
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan ser neglene dine ut i dag?

Var å fikset negler i går!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 81E9470F-99FB-45CC-B385-6FEC096AE63F.jpg (8,3 KB, 42 visninger)
Fjols er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-21, 10:46   #170
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.160
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan ser neglene dine ut i dag?

Så fint, Fjols!

Jeg har ikke brukt neglelakk på evigheter.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-21, 13:58   #171
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.212
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan ser neglene dine ut i dag?

Jeg har rosa neglelakk på fingerneglene. Husker ikke sist jeg lakket negler, det må være flere år siden. Men si meg, bruker man samme farge på finger- og tånegler, eller er det finere å bruke to forskjellige?

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-21, 00:47   #172
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.467
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan ser neglene dine ut i dag?

Essie Home grown med et strøk Sparkle on top.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg B5BFC25A-7E1C-4BA3-97E1-DA95B1BF79B0.jpg (12,9 KB, 121 visninger)
-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-21, 08:04   #173
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.160
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan ser neglene dine ut i dag?

Opprinnelig lagt inn av Molly, her.

Jeg har rosa neglelakk på fingerneglene. Husker ikke sist jeg lakket negler, det må være flere år siden. Men si meg, bruker man samme farge på finger- og tånegler, eller er det finere å bruke to forskjellige?

Jeg lakker aldri tåneglene, men om jeg skulle gjort det hadde jeg nok brukt en annen farge fordi jeg liker å blande ulike farger.
Men samme farge er jo fint det og.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-21, 21:55   #174
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan ser neglene dine ut i dag?

Straks ferie! Korall shellakk på både fingre og tær.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 40C96203-D651-45C7-9FBF-C3D8AB87CC28.jpg (8,5 KB, 85 visninger)
Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-21, 21:33   #175
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan ser neglene dine ut i dag?

Lyseblå tipper her. Fikset de i går og fikk klippet de godt ned. Vanlig fransk manikyr på tærne.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMG_20210630_213317.jpg (1,45 MB, 16 visninger)
__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-21, 15:41   #176
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan ser neglene dine ut i dag?

Er nokre veker sidan eg var å ordna neglane, men slik såg dei ut når dei var nyfiksa.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Screenshot_20210906_154215.jpg (232,1 KB, 26 visninger)
__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-21, 16:07   #177
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.358
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan ser neglene dine ut i dag?

Så lekre Hjertensfryd!

Jeg har hatt to runder shellakk på fingerneglene i sommer, nå må neglene ha en pause fra den mishandlingen.

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no