Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Julekalender 2021! Ønsker, an- og avbefalinger

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-10-21, 18:02   #81
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.847
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julekalender 2021! Ønsker, an- og avbefalinger

Jeg har ombestemt meg. Har tidligere kjøpt Baborkalender men siden jeg virkelig begynner å dra på årene og har bursdag straks så har jeg for første gang bestilt rens og syrepads fra Elixir, og skal kjøpe en nattkrem med a-vitamin. Det blir min kalender i år.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-21, 18:30   #82
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.677
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julekalender 2021! Ønsker, an- og avbefalinger

Jeg hadde tenkt te kalender fra Perchs.no, men ser på nettsiden deres om kalenderen at den inneholder flere ting jeg reagerer på så sa vet jeg ikke om det er det lureste å ha den, så nå er jeg litt blank kjenner jeg.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-21, 20:51   #83
Nada
Svada
 
Nada sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.544
Nada er populærNada er populærNada er populærNada er populær
Standard

Sv: Julekalender 2021! Ønsker, an- og avbefalinger

Jeg har bestilt kalenderen fra lookfantastic, men aner ikke hvordan den er.

__________________
Nada er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-21, 02:38   #84
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.927
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julekalender 2021! Ønsker, an- og avbefalinger

Har kjøpt meg Perch sin tekalender.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-21, 07:26   #85
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.160
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julekalender 2021! Ønsker, an- og avbefalinger

Vet dere om det finnes sjokoladekalendere med mørk sjokolade, altså uten melk?

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-21, 07:54   #86
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.927
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julekalender 2021! Ønsker, an- og avbefalinger

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Vet dere om det finnes sjokoladekalendere med mørk sjokolade, altså uten melk?

Jeg vil tro en butikk som Dropsen har det. Du kan jo ringe dem og høre? De har butikk i Stavanger.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-21, 08:14   #87
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.791
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julekalender 2021! Ønsker, an- og avbefalinger

Vi fant en kaffekalender vi skal teste :https://www.coolstuff.no/adventskale...nder-pid-18123

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-21, 08:55   #88
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.900
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Sv: Julekalender 2021! Ønsker, an- og avbefalinger

Opprinnelig lagt inn av Nada, her.

Jeg har bestilt kalenderen fra lookfantastic, men aner ikke hvordan den er.

Jeg har bestilt den for minst femte gang nå, har alltid vært godt fornøyd.
Veldig mange gode produkter, og de få tingene som ikke har falt i smak (løsvipper og veldig glitrete sminke for mitt vedkommende ) har jeg bare gitt bort.

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-21, 09:08   #89
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Julekalender 2021! Ønsker, an- og avbefalinger

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Har kjøpt meg Perch sin tekalender.

Jeg har også bestilt denne!

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-21, 10:46   #90
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.677
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julekalender 2021! Ønsker, an- og avbefalinger

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Jeg hadde tenkt te kalender fra Perchs.no, men ser på nettsiden deres om kalenderen at den inneholder flere ting jeg reagerer på så sa vet jeg ikke om det er det lureste å ha den, så nå er jeg litt blank kjenner jeg.

Jeg ombestemte meg og bestilte te-kalenderen. De jeg ikke drikker får jeg sikkert gitt bort eller noe. Det var den jeg hadde lyst på.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-21, 11:07   #91
Lorien
Pauset
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.834
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Julekalender 2021! Ønsker, an- og avbefalinger

Er det noen her som har erfaring med Chili-Klaus sin kalender? Vurderer å kjøpe den til samboeren min.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-21, 14:41   #92
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.847
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julekalender 2021! Ønsker, an- og avbefalinger

Har endret mening nok en gang og har kjøpt No7 kalender til meg selv og til stedatter. Vi begge har bursdag nå. Hun ble iallefall kjempeglad.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-21, 08:53   #93
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.768
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julekalender 2021! Ønsker, an- og avbefalinger

Prokrastinerer i vei, og de jeg satte påminnelse på i kalenderen i fjor er utsolgt. (asos) Den måtte man forhåndsbestille for å ha noen sjans. Utsolgt dagen etter lansering.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-21, 19:23   #94
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.768
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julekalender 2021! Ønsker, an- og avbefalinger

Var fast bestemt på at julekalender med godteri var no-go, så veldig uheldig at en Jentene på tunet-kalender datt oppi handlekurven på Meny, i dag. Isj.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-21, 19:26   #95
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.348
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Julekalender 2021! Ønsker, an- og avbefalinger

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Var fast bestemt på at julekalender med godteri var no-go, så veldig uheldig at en Jentene på tunet-kalender datt oppi handlekurven på Meny, i dag. Isj.

Hmm, må kanskje innom Meny.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-21, 19:35   #96
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.603
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Julekalender 2021! Ønsker, an- og avbefalinger

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Var fast bestemt på at julekalender med godteri var no-go, så veldig uheldig at en Jentene på tunet-kalender datt oppi handlekurven på Meny, i dag. Isj.

Den har jeg kjøpt også. Ikke prøvd den før.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-21, 21:25   #97
Shun
Er fornøyd
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 1.229
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Sv: Julekalender 2021! Ønsker, an- og avbefalinger

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Var fast bestemt på at julekalender med godteri var no-go, så veldig uheldig at en Jentene på tunet-kalender datt oppi handlekurven på Meny, i dag. Isj.

Jeg hadde den i fjor, og var så fornøyd at jeg har bestilt den i år også.

Shun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-21, 17:07   #98
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.753
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Julekalender 2021! Ønsker, an- og avbefalinger

Jeg har kjøpt Lindt kalender i år.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-21, 19:17   #99
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.377
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Julekalender 2021! Ønsker, an- og avbefalinger

Er det noen som har link til hvor en kan lage en digital julekalender? Tror det var en del her inne som gjorde det i fjor? Ungene syntes det var koselig.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-21, 21:38   #100
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.961
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Julekalender 2021! Ønsker, an- og avbefalinger

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Er det noen som har link til hvor en kan lage en digital julekalender? Tror det var en del her inne som gjorde det i fjor? Ungene syntes det var koselig.

Jeg brukte Myadvent.net i fjor https://www.myadvent.net/en/

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no