Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Bruker dere regnklær?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-10-21, 12:13   #41
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.854
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker dere regnklær?

Kunne egentlig tenkt meg gummistøvler dersom jeg fant noen som er gode å gå i, også med ankelsokker. Det har jeg ikke funnet ennå. Når det er sagt, kjenner jeg meg igjen i den over her som skrev at hun kun bruker støvler når hun beveger seg sakte. Hvis jeg er ute i regnvær, er det for å gå tur eller trene. Da trengs ikke støvler. Men det hadde kanskje vært kjekt i enkelte tilfeller.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-21, 13:23   #42
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.383
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruker dere regnklær?

Ja, jeg bruker regntøy. Det er stort sett teknisk tøy, som kan kategoriseres som skalltøy, men må ha vannsøyle på minimum 10 000 for å fungere for mitt liv i Bergen.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-21, 13:38   #43
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.813
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruker dere regnklær?

Høye gummistøvler er supre å tusle i eller stå helt stille. Da kan jeg bare plaske rett gjennom søle og dammer.

Lave støvler er helt ubrukelige for meg. Jeg spruter sånn bakeover når jeg går at leggene blir sølete.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-21, 14:28   #44
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.916
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker dere regnklær?

Jeg har en fin regnkåpe fra Blæst som jeg stort sett bruker når det regner. Den er lys og innsvinget. Jeg føler meg fin i den og har fått masse komplimenter. God hette og lang nok til at jeg ikke blir våt.

Jeg bruker regnjakke og bukse på tur. Og gummistøvler, eventuelt impregnerte fjellstøvler. Jeg liker virkelig ikke å bli våt.

Jeg bruker relativt sjelden paraply. Det blir så tungvint.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-21, 14:42   #45
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.672
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker dere regnklær?

Jeg har en regnjakke i Petrol som jeg elsker - Den bruker jeg ganske mye. Ikke når jeg skal gå på tur, akkurat - men om jeg skal på jobb og sånn. Paraply bruker jeg aldri.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-21, 18:28   #46
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.889
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruker dere regnklær?

Har et par lange frakker som holder lårene tørre. De blir klamme, men gjør nytte på korte turer. Aldri paraply. Kanskje i tillegg til på fotballkamp når det regner strikkepinner.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-21, 19:03   #47
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bruker dere regnklær?

Ja, jeg bruker regntøy. Nå kaller jeg skallklær for regntøy, men jeg har også typisk regntøy og støvler. Jeg bruker det mest når tempoet er rolig og vi bare er ute i høst-uvær for å traske i fjæra og se på bølgene.
Jeg misliker egentlig både regntøy og skallklær når jeg blir varm, for jeg blir mer våt inni enn utenpå.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-21, 19:40   #48
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruker dere regnklær?

Jeg kjøpte med regnkåpe med ytterste lag av gummi for 2-3 år siden for jeg ble så lei av at vannet rant fra skalljakken og ned på buksen på de våteste dagene. Regnkåpe er litt A -line så nå detter vannet på bakken. Veldig greit!

Jeg angrer fortsatt bittert på at jeg ditchet oljehyret når jeg sluttet på fiskeoppdrettet for lenge siden, det hadde vært utrolig kult å eid den oransje anorakken fortsatt. Underdelen hadde jeg kanskje ikke hatt så mye bruk for nå da.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-21, 22:12   #49
Normy
Superduperaktiv
 
Normy sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2016
Hvor: Oslo
Innlegg: 629
Normy er litt kulNormy er litt kulNormy er litt kul
Standard

Sv: Bruker dere regnklær?

I byen bruker jeg allværsjakker som tåler litt regn, men på tur gjelder kun skikkelig regntøy. Jeg har en oljehyre fra Ålesund som jeg har hatt siden 80-tallet, og den er den jeg tyr til hvis jeg skal ut og ri, padle eller gå lange tur i øs pøs.

Normy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no