Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-10-21, 09:11   #321
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.566
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Jeg syns at alle skal gå gjennom skapene sine etter kjoler som uansett ikke passer, og legge dem ut, det er snart julebord og annen sosialisering.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-21, 09:22   #322
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.255
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Jeg syns at alle skal gå gjennom skapene sine etter kjoler som uansett ikke passer, og legge dem ut, det er snart julebord og annen sosialisering.

God ide!

Jeg skal gå gjennom hele huset snart; vi flytter på nyåret. Mye skal og må bort. Har heldigvis en stor bruktbutikk ved jobb. De tar i mot det aller meste.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-21, 12:04   #323
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Soroptimistene på Nordstrand har Vintagesalg på Nordstrandshuset i dag fra 12-20.
Masse flotte kjoler, visstnok.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-21, 12:17   #324
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.651
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Jeg syns at alle skal gå gjennom skapene sine etter kjoler som uansett ikke passer, og legge dem ut, det er snart julebord og annen sosialisering.

Mhmm!

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-21, 12:27   #325
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.064
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Hadde lagret en annonse for denne lampen på Finn, men de skulle ha 500 kr for den. Var på Clas Ohlson i går, og der var den jo jammen, men til en helt annen pris. Sendte melding til selgeren, og da forsvant annonsen fort. Lurt å sjekke priser før man kjøper altså.

https://www.clasohlson.com/no/Elektr...ty=&sortOrder=

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-21, 00:16   #326
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.821
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Jeg har fått tømt et lite uthus fordi jeg la ut en haug kjøkkenstoler og en gyngestol for salg. De gikk fort Jeg har også vært heldig å fått kjøpt en skuffeseksjon som fikk plass på sønnens hybelkjøkken, det hjalp veldig å få mer plass For tiden følger jeg med på lampefronten, har lyst til å bytte ut ei taklampe.


Sist redigert av Lyppa : 29-11-21 kl 18:03.
Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-21, 00:19   #327
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.755
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Fikk kjøpt meg en flott dunjakke til spottpris på Finn. Har kjøpt dressjakke på Fretex i høst, har brukt den mye.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-21, 05:38   #328
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Ny taekwondo drakt (600kr og ikke 1450!)

De koster ikke så mye for standar drakten men når man trener mye er det greit med pro versjonen (annet stoff)

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-22, 15:19   #329
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.064
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Kompisen min kjøpte speilet jeg har ønsket meg lenge. Synes det passer perfekt til 70-talls tapeten på do.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 20220521_141859.jpg (894,8 KB, 72 visninger)
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-22, 15:55   #330
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Veldig stilig speil Frukt!

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-22, 16:20   #331
Shun
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 1.206
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Har kjøpt den perfekte crossbody småveske/clutch på Finn til en tredjedel av ny pris.

Shun er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-05-22, 16:41   #332
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.435
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Fint speil, frukt. Passer fint til den veggen.
Har ikke kjøpt noe brukt i det siste, men kikker innom bruktbutikker når jeg går forbi (og ser etter glasslysestaker).

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-22, 16:58   #333
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.255
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Kjøpt treningsklær i går, ubrukte, men på facebook.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-22, 20:41   #334
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Kjøpte hybridsykkel Gekko Firm Str for 5000,-, selges hos Anton Sport for 10 900,-. Skulle vært brukt tre sesonger. Jeg så at sykkelen var oppskrapet, og hadde slitt bakdekk, men pytt, den bør ikke være pen for at jeg skal ha nytte av den og ett dekk koster ca 400,-.

Men en service hos Anton Sport ble også til nye bremseklosser på skivene, nytt drivverk, nytt kjede, i alt 1665,-. Nå begynte kranken å smelle, knekke ved belastning. Så nå er det inn igjen. Og jeg hadde fått nyere, to kg lettere og bedre utstyrt sykkel for 9000,- i dag. Som blir totalen med to nye dekk, i tillegg til kranklager og første service.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-22, 20:59   #335
Shun
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 1.206
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Fornøyd med kjøp av en Coach skinnclutch og en Longchamp Le Pliage weekendbag henholdsvis gjennom Finn og tise.

Er imidlertid mye mer imponert over selgerne på Finn enn på tise.
Flere tiseselgere svarer ikke engang på direkte henvendelser.

Shun er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-06-22, 21:18   #336
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.064
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Jeg har fått masse klær til både barna og meg. Blant annet en sveajakke. Hun jeg fikk de av skal ta kontakt neste gang hun har klær å gi bort. Jeg bruker Facebook vel så mye som finn faktisk. Byttet en hosta mot en gressklipper her om dagen. Og i morgen skal jeg bytte en liguster mot en blå lilje.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-22, 15:06   #337
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.991
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Jeg har solgt golfballer til over 6000 så langt. Og så har jeg kjøpt en meget pent brukt vindjakke fra Parajumpers som er type :go to: jakke. Solgte den andre vindjakka mi fra Parajumpers så da gikk jeg i null. Kjøper og selger ca hele tiden via Tise og Finn

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-22, 11:46   #338
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Kjøpte hybridsykkel Gekko Firm Str for 5000,-, selges hos Anton Sport for 10 900,-. Skulle vært brukt tre sesonger. Jeg så at sykkelen var oppskrapet, og hadde slitt bakdekk, men pytt, den bør ikke være pen for at jeg skal ha nytte av den og ett dekk koster ca 400,-.

Men en service hos Anton Sport ble også til nye bremseklosser på skivene, nytt drivverk, nytt kjede, i alt 1665,-. Nå begynte kranken å smelle, knekke ved belastning. Så nå er det inn igjen. Og jeg hadde fått nyere, to kg lettere og bedre utstyrt sykkel for 9000,- i dag. Som blir totalen med to nye dekk, i tillegg til kranklager og første service.

Fikk sykkelen fra service med nye klikkpedaler til 599,-, de mente slitte pedaler var årsak til ulyden. Syklet 20 km i dag med nye klikkpedaler og samme lyd. Så da byttes kranken også. Møkkakjøp. .

Solbrillene til 680,- med frakt var også katta i sekken. De er så utvidet at optikeren ikke klarer å få de inn til fabrikkstørrelse, har vært inne med de to ganger. Sitter ikke på og er ubrukelige.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-22, 00:38   #339
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.064
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Så kjipt, Lavender!

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-22, 00:44   #340
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.064
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Jeg prøver å gi bort et akvarium som jeg fikk gratis selv, men ikke har bruk for. Jeg burde jo ha skjønt at han aldri kom til å komme han som var først ute, og som kaller seg audacity (frekkhet).

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no