Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Strikking for super-dummies

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-03-21, 22:44   #221
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.031
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strikking for super-dummies

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Hvor i Oslo, fortrinnsvis nord, kan jeg få tak i strikkepinner? Det haster. Jeg knakk pinnen jeg strikket med, og den eneste jeg har i samme str. er 40 cm, noe som ikke funker særlig bra til magic loop.

Nøstet mitt har "mail og hent". Men du må til type Tveita da. Kanskje ikke nær nok.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-21, 23:28   #222
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.161
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Strikking for super-dummies

Garntopia på Fyrstikktorget har. Strikkezilla.no har kontor i kjelleren på menighetshuset i nærheten av der du bor. Hender hun tilbyr henting der.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-03-21, 08:15   #223
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.161
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Strikking for super-dummies

Ellers har du en medstrikker noen 100 meter unna i luftlinje med enorme mengder strikkepinner. Bare å hyle ut om jeg skal se etter en å låne/gi deg.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-03-21, 11:49   #224
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.545
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strikking for super-dummies

Åh, det var veldig snillt, Blånn! Redningen ble ganbutikk på Majorstuen som mannen gikk innom da han var på spasertur med en tidligere kollega.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-21, 11:54   #225
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Strikking for super-dummies

Dytter litt på denne, i tilfelle det kan bli pannebånd til vinteren av vårens strikketøy.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-03-23, 13:30   #226
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.545
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strikking for super-dummies

Jeg tenkte jeg skulle unngå å bruke "Hva strikker du nå?"-tråden, for det blir sikkert irriterende mye utenomsnakk, særlig hvis man vil bruke tråden mest til inspirasjon. Men jeg trenger altså hjelp til i-cordkanten på Cumulus bluse. Føler meg ikke helt super-dummie, lenger, men siden jeg har strikket ekstremt lite siden jeg startet denne tråden, får det passere.

Det står at jeg skal (nederst på bolen) legge opp fire masker med strikket opplegg på venstre pinne. Jeg bruker strikket opplegg når jeg legger opp masker til vanlig også, så det kan jeg, men blir forvirret av at hun presiserer venstre pinne. Jeg skal ikke snu arbeidet feil vei, sant? Jeg skal gjøre som jeg alltid gjør?

På halskanten skal jeg altså ta opp 2 masker for hver 3. pinne i V-utskjæringen. Hvordan gjør man det rent praktisk. Plukker opp to, hopper over én, plukker opp to, og så videre?

Jeg skjønner heller ikke hva "uten fellinger" betyr i denne sammenhengen. Eller, problemet er kanskje at jeg ikke helt skjønner hva jeg skal gjøre annerledes enn på ermene og bol-kanten. Men mulig jeg skjønner det når jeg har faktisk strikket de tre første kantene.

Sikkert veldig dumt spørsmål, men jeg må bare være helt sikker før jeg begynner, for jeg hater å ta opp.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-23, 13:31   #227
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.545
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strikking for super-dummies

Også vil jeg bare si at om noen er keen på strikketreff på en kafé (uten for mye støy) i Oslo-ish, så er jeg også veldig keen på det.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-23, 13:39   #228
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.965
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strikking for super-dummies

Jeg synes PetiteKnit legger ut videoer av omtrentlig alt som ikke er rett- eller vrangstrikk. Har du sjekket om det ligger en video på oppskriften? (De pleier å ligge der man kjøper oppskrift, slik at den er offentlig tilgjengelig.)

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-23, 13:41   #229
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.965
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strikking for super-dummies

Joda. Her er den: https://youtu.be/cPNuYbLKmJE

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-23, 14:01   #230
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.545
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strikking for super-dummies

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Joda. Her er den: https://youtu.be/cPNuYbLKmJE

Ja, den har jeg sett, men jeg skjønner det fremdeles ikke.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-23, 14:21   #231
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strikking for super-dummies

Jeg legger opp de fire i-cordmaskene på venstre pinne (sånn at de på en måte blir mellom den masken du nettopp har strikket og de maskene du skal strikke). Og arbeidet skal ikke snus, men du trenger de fire maskene for å kunne begynne icord-en. Det kan virke litt rart med icord i starten, jeg husker jeg var skikkelig forvirra første gangen.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-23, 14:26   #232
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.267
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Strikking for super-dummies

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Det står at jeg skal (nederst på bolen) legge opp fire masker med strikket opplegg på venstre pinne. Jeg bruker strikket opplegg når jeg legger opp masker til vanlig også, så det kan jeg, men blir forvirret av at hun presiserer venstre pinne. Jeg skal ikke snu arbeidet feil vei, sant? Jeg skal gjøre som jeg alltid gjør?

Du skal legge dem opp sånn at de strikkes FØR du kommer til første maske på pinnen din, men du kan legge dem opp som vanlig. Om du foretrekker å strikke, snu arbeidet ditt og strikk 4 masker i den første masken.

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

På halskanten skal jeg altså ta opp 2 masker for hver 3. pinne i V-utskjæringen. Hvordan gjør man det rent praktisk. Plukker opp to, hopper over én, plukker opp to, og så videre?

JA! Gjør akkurat det. Jeg pleier ofte å telle 1, 2, ikke 3 og stikke strikkepinnen min ned i alle, men bare peke i det hullet jeg ikke skal ta opp i, så holder jeg rytmen.

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg skjønner heller ikke hva "uten fellinger" betyr i denne sammenhengen. Eller, problemet er kanskje at jeg ikke helt skjønner hva jeg skal gjøre annerledes enn på ermene og bol-kanten. Men mulig jeg skjønner det når jeg har faktisk strikket de tre første kantene.

Her tror jeg at jeg må lese mønsteret for å kunne svare ordentlig.

Jeg kan lage bilde for bildeforklaring for deg, om du vil, dette får du til!

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-23, 14:29   #233
Tilde
Jordbærpiken
 
Tilde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.836
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Sv: Strikking for super-dummies

Her kan jeg lære mye ser jeg😃👍

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-23, 14:33   #234
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strikking for super-dummies

På bolen og på ermene skal du for hver fjerde (tror jeg det er) felling i icorden felle to og ikke en maske (dvs du strikker tre masker sammen i stedet for to). På halsen skal du ikke gjøre dette.

En lur ting jeg har begynt med når jeg skal plukke opp masker er at jeg markerer med maskemarkører langs der jeg skal plukke opp. For denne spesifikke genseren så satte jeg en maskemarkør nederst på halsen, ved overgang skulder/hals og så en markør midt mellom de to markørene. Da var det lettere for meg å sjekke om jeg var sånn noenlunde innafor antall masker som skulle plukkes opp.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-23, 14:41   #235
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.389
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strikking for super-dummies

Jeg er med på strikkekafé!

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-03-23, 22:56   #236
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.545
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strikking for super-dummies

Tusen takk, Adrienne, det var akkurat den te-skjeen jeg trengte!

Nå er jeg i gang med å felle av bolen. Det blir jo pent, men gudbedre for et knotete opplegg. Hjelper ikke at jeg strikker litt stramt heller.

Opprinnelig lagt inn av Tilde, her.

Her kan jeg lære mye ser jeg😃👍

Ja, denne tråden er fantastisk!

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-23, 07:02   #237
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strikking for super-dummies

Så bra at du forstod, følte jeg forklarte meg dårlig. Icord er noe skikkelig knot, ja.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-23, 09:36   #238
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Strikking for super-dummies

Jeg er med på strikkekafé! Så lenge jeg ikke har vakt.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-23, 09:45   #239
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.545
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strikking for super-dummies

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Så bra at du forstod, følte jeg forklarte meg dårlig. Icord er noe skikkelig knot, ja.

Nei, det var perfekt. Hun kunne spandert på seg noen ekstra ord i oppskriften, så hadde det vært mye lettere. Hadde krevd fem flere ord.

Nå er jeg ca halvveis på fellingen og hadde ikke lyst å gå på jobb, ville heller bli hjemme og gjøre ferdig. Er usikker på om jeg alltid teller rett, men å rekke opp er uaktuelt, så det må bare gå. Jeg klarer ikke forestille meg hvordan man skal sitte igjen med 1 maske da? Håper det blir tydelig når jeg kommer dit.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-23, 12:08   #240
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strikking for super-dummies

Du sitter igjen med fire masker til slutt, og jeg måtte improvisere litt da, og endte opp med å sy sammen oppleggskanten til icord og de fire siste maskene med maskesting.

Jeg er ganske sikker på at jeg ikke helt klarte å holde tellingen når jeg felte, men det ble pent uansett. Regnet med at så lenge jeg var ish rett så var det godt nok.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no