Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Japansk bildekryss

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-10-21, 19:32   #1
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.312
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Japansk bildekryss

På hytta har jeg noen faste inneaktiviteter. Strikking, puslespill og japansk bildekryss. Jeg har pleid å få et hefte av nissen i strømpa mi til jul, og gjerne et hefte rundt påske eller til bursdagen. I fjor fant ikke "nissen" det faste heftet der de har pleid å ha (Narvesen på kjøpesenteret). Jeg har jo hatt mange gamle hefter, men nå nærmer det seg slutt på uløste....

Jeg prøver å google, men finner stort sett bare at jeg kan løse på nett. Men det vil jeg ikke... Jeg vil ha hefte og løse med blyant.

Noen som vet hvor det selges hefter? De jeg har er egentlig svenske, og heter Japanska Bildpuzzel. Noen som vet hvor slike selges? Nettsiden deres finnes ikke lenger, så jeg er redd de ikke lages lenger, men kanskje andre selger lignende?

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-21, 19:54   #2
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Japansk bildekryss

Sånne? https://www.bokkilden.no/enkeltSok.d...onogram&rom=MP

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-21, 20:02   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Japansk bildekryss

Hvis Zinatara er på rett spor, så har snuppa en app med sånne. Men du vil kanskje gjøre dem på papir?

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-21, 20:29   #4
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.312
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Japansk bildekryss

Der var det mange, ja. Tenkte ikke på å sjekke der. Skulle gjerne funnet i en fysisk butikk, men regner med at "nissen" kan bestille derfra.

Har prøvd slik app før, lastet ned da jeg var stuck på Ullevål en uke med eldste for noen år siden, men jeg vil ha på papir, selv om lillefingeren blir grå av blyanten...

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-21, 21:50   #5
Ciela
Erfaren
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 962
Ciela er populærCiela er populærCiela er populærCiela er populær
Standard

Sv: Japansk bildekryss

Søkt etter det på svenske pressbyrån . Kansje det kan bestilles hos Narvesen ? http://http://webshop.pressbyran.se/webbshop/produkt/ravens-japanska-bildpus/

Ciela er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no