Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Filmer sett i 2021

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-08-21, 22:48   #1
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.926
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Filmer sett i 2021

Jeg fant ingen tråd, så da opprettet jeg en selv.

I dag så Helten og jeg I onde dager på kino!!! Det var en fantastisk hærlig splætterfilm jeg trygt kan anbefale til alle som liker blod og gørr og upassende vitser.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-21, 08:46   #2
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Filmer sett i 2021

Jeg har vært på Ravenheart internasjonale filmfestival fra torsdag til søndag, så jeg har sett mange:

De uskyldige.- Norsk film som jeg likte veldig godt. Om barn, deres fantasier, og hvor slamme de kan være mot hverandre.

Escape from New York. -Ble vist pga at den har 40-års jubileum. Action- helt grei.

Memento. -20-års jubileum. Fascinerende og litt rar

Cross the line. -Spansk thriller. Likte den veldig godt. Litt sånn alt som kan gå galt går galt.

Nattsvermeren. -30. års jubileum

The old ways: - USA. djevleutdrivelse- helt ok

Red heaven. - Dokumentar om en gruppe mennesker som skulle leve et år som om de var på mars.

Post Mortem.- Ungarsk horrorfilm- likte den godt.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-21, 12:00   #3
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.926
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Filmer sett i 2021

Jeg noterer meg noen av de du lister opp, for å se på når jeg får bedre utstyr på plass.

I går så vi filmen om Aretha Franklin, Respect, på Ringen. Liker du musikken kan den anbefales. Ellers også. Den gir et glimt av borgerrettighetsbevegelsen i tillegg til at A.F. følges fra barn til godt voksen.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-21, 22:42   #4
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.383
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Filmer sett i 2021

I dag så jeg James Bond med en venninne. Vi koste oss veldig! Likte filmen godt, masse action.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no