Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Pierre Robert by Jenny Skavlan, stripete ullgenser

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-09-21, 18:48   #41
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pierre Robert by Jenny Skavlan, stripete ullgenser

Jeg har en (grønn) i M/XL og den skulle gjerne vært litt større selv om den er stretchy. Jeg er ikke L.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-21, 10:20   #42
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pierre Robert by Jenny Skavlan, stripete ullgenser

Jeg har en svart og hvit stripete trøye, og (hadde) en grå og hvit kortermet. Den første har raknet masse nederst på ermene, og på den andre løsnet halskanten helt rundt første gang jeg brukte den. Den reklamerte jeg på, den sortstripete var mer brukt så jeg gadd ikke. Men alt i alt så syns jeg kvaliteten er nokså dårlig på dette ulltøyet.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-21, 10:25   #43
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pierre Robert by Jenny Skavlan, stripete ullgenser

Huff, ikke bra!

Jeg har ikke ull fra PR bortsett fra en tynn trøye, og den ble overraskende fort nuppete.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-21, 13:59   #44
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pierre Robert by Jenny Skavlan, stripete ullgenser

Jeg har to svarte slike trøyer som jeg har brukt og vasket masse uten at de er synlig brukt i det hele tatt. Men så kjøpte jeg en i den grønnfargen de hadde i fjor. Den gikk i sømmen med det samme. Sikkert tilfeldig, men nå kvier jeg meg litt for å kjøpe flere likevel.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-21, 15:35   #45
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pierre Robert by Jenny Skavlan, stripete ullgenser

Min har blitt mye brukt i et par år nå, og er like fin.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-21, 16:31   #46
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pierre Robert by Jenny Skavlan, stripete ullgenser

Har fått genseren, men ikke prøvd den ennå. La merke til at den ikke er helt lik den Pierre R hadde tidligere. Den forrige hadde et langt stykke svart nederst på ermene. Det har ikke denne. Håper de er like sånn forøvrig.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-21, 16:37   #47
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.986
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Pierre Robert by Jenny Skavlan, stripete ullgenser

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg har en svart og hvit stripete trøye, og (hadde) en grå og hvit kortermet. Den første har raknet masse nederst på ermene, og på den andre løsnet halskanten helt rundt første gang jeg brukte den. Den reklamerte jeg på, den sortstripete var mer brukt så jeg gadd ikke. Men alt i alt så syns jeg kvaliteten er nokså dårlig på dette ulltøyet.


Enig - dårlig kvalitet, og veldig smått i størrelsen.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-21, 16:53   #48
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pierre Robert by Jenny Skavlan, stripete ullgenser

Den ser noe tynn, gjennomsiktig og skjør ut, ja.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-21, 20:24   #49
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pierre Robert by Jenny Skavlan, stripete ullgenser

Er den nye merket med Jenny? Så mange på butikken i dag og det var en annen modell utenpå pakken. Kjøpte ikke, så tynn ut.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-21, 21:10   #50
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pierre Robert by Jenny Skavlan, stripete ullgenser

Jeg hadde lyst på den hvite utgaven av denne:
https://www.pierrerobert.no/no_NO/ka...=s%2Fm#start=1

Men da jeg gikk inn igjen for å bestille var det bare grønn igjen.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-21, 21:18   #51
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.403
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pierre Robert by Jenny Skavlan, stripete ullgenser

Jeg har kjøpt. Og prøvd. Den er tynn ja. Og litt gjennomsiktig. Litt tynnere enn forventet.

Jeg skal snart lære å ikke kjøpe det. Klær i en boks jeg ikke får prøve

Men. Jeg hadde lyst på den sist den vsr i butikken og fikk ikke tak i. Så da jeg fikk tak i så kjøpte jeg nå.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-09-21, 21:51   #52
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pierre Robert by Jenny Skavlan, stripete ullgenser

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Er den nye merket med Jenny? Så mange på butikken i dag og det var en annen modell utenpå pakken. Kjøpte ikke, så tynn ut.

Jeg trodde det var Jenny Skavlan-kolleksjonen, men det står ikke Jenny i den, nei.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-21, 09:49   #53
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.649
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pierre Robert by Jenny Skavlan, stripete ullgenser

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Min har blitt mye brukt i et par år nå, og er like fin.

Min også. Ikke er den liten i størrelsen heller.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-21, 10:02   #54
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.986
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Pierre Robert by Jenny Skavlan, stripete ullgenser

Noen av modellene er jo ekstremt oversized, ser jeg. De oppleves vel neppe som små i størrelsen. Etter min smak blir de altfor sekkete i fasongen; jeg liker kroppsnære klær (men ikke pølseskinn).

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-21, 10:16   #55
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pierre Robert by Jenny Skavlan, stripete ullgenser

Min var heller ikke liten i størrelsen. Og den har en kroppsnær fasong.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-21, 10:22   #56
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.403
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pierre Robert by Jenny Skavlan, stripete ullgenser

Jeg kjøpte S/M som var merket 36/38 og den er kroppsnær, men ikke pølseskinn og ikke liten i str i forhold ti l å være merket 36/38, den virker å være ca det. Og det er jeg også.

Den var bre litt tynnere enn jeg hadde tenkt meg. Men siden den også er dels gjennomsiktig av den grunn kan jeg evt ha signlet av samme merke som jeg kjøpte i fjor under, de kjøpte jeg nemlig i lys rosa og nestne hudfarget så i alle fall den ene kanskje begge, går greit å ha under. Ja, også kjøpte jeg to gensere da, jeg kjøpte den i burgunder også, og der kan jeg ialle fall ha den rosa under Sånn om genseren er litt kald. jeg er en frostpist.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-09-21, 10:27   #57
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.971
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Pierre Robert by Jenny Skavlan, stripete ullgenser

Jeg har den stripete t-skjorta, tynn genser, noen singleter og en genser med glidelås i halsen.
Alle i samme str, men bare t-skjorta og den med glidelås som passer.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-21, 16:42   #58
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pierre Robert by Jenny Skavlan, stripete ullgenser

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Min var heller ikke liten i størrelsen. Og den har en kroppsnær fasong.

Hm. Jeg har str S/M, og bruker vanligvis S/XS. Jeg har også uvanlig lange armer. Da jeg fikk den, var den romslig og lang både i ermene og i bolen(?). Etter en vask (40 grader ull), har den krympet nokså mye. Den er betydelig trangere, men det gjør ikke noe siden den var romslig i utgangspunktet. Men den er temmelig snau på armene nå, det går, men bare såvidt. Bolen (eller hva det heter) også.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no