Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Min veldig positive erfaring med personlig shopper :D

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-10-21, 17:18   #1
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.928
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min veldig positive erfaring med personlig shopper :D

Jeg la egentlig dette innlegget som svar i en annen tråd men legger det ut som et eget innlegg tilfelle noen andre er interessert!

Jeg prøvde noe morsomt i går! Jeg bestilte meg rett og slett time hos personlig shopper på Sandvika Storsenter, og det må jeg si var en storveies opplevelse! 900,- kostet det, da satt vi først ca 45 minutter og snakket om stil, behov, farger, ønsker, størrelser, utfordringer, og jeg hadde noen bilder fra pinterest. Så gikk jeg og drakk kaffe en time mens hun var ute og hentet inn klær. så brukte vi ca. 2 timer på å prøve alle klærne hun hadde plukket i et eget rom. (så var jeg sent ute til trening og måtte dra avgårde, men kom tilbake og plukket ferdig pakkede poser i 5 butikker etterpå )

Det var HELT genialt. Vel verdt de 900. ALT hun hadde med av klær og sko passet, og det er jeg på ingen måte vant til, jeg har både pupper og lår og lang rygg og korte armer og alt det der. Og hun ettersendte bilde+butikk for litt bling som passet til på SMS etterpå, siden vi brukte all tiden på klesprøving...

Flere ganger så jeg meg selv i speilet og var sånn "hey, sjekk hu dama _der_ da, hu var flott!", og flere ganger var det sånn "guri, det der var jo kjempefint! Skjønner ikke hvorfor, hadde aldri plukket det selv, men det der var da sprekt og fint!". Og jeg fikk utfordret meg selv både på ballongermer og strikkevest ( Den lå i "kjøpehaugen" da jeg gikk fra timen men ble igjen i butikken allikevel ). Og én gang var hennes reaksjon "hm, nei, for huset på prærien" og min var "njæ, tyrkisk bestemor" så da lo vi av hvor enige vi var og la bort bohemstilen for meg

Så jeg fikk hjelp til å tone ned kjerringtaktene og opp litt i sprekhet, og fikk mange - MANGE antrekk ut av det. Og pumps fra Sapatos, de var kjempegode - jeg endte med de lave (takk for tipset, Nenne!)

Men opplevelsen anbefales altså på det aller, aller varmeste!

Det fine, forresten, bare for å ha sagt det er at hun er lønnet av storsenteret og ikke kommisjon. Så da var klesvalgene helt frie. Så det var alt fra Lindex til Ril´s og Katrin Uri. Billigste plagg noen hundrelapper, dyreste noen tusenlapper.


Sist redigert av m^2 : 01-10-21 kl 17:40.
m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-21, 17:29   #2
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.217
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Min veldig positive erfaring med personlig shopper :D

Næh! Så kult! Det skal jeg ha i bakhodet.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-21, 17:34   #3
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.359
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Min veldig positive erfaring med personlig shopper :D

Så utrolig gøy og flott!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-21, 17:44   #4
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.952
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Min veldig positive erfaring med personlig shopper :D

Åhhhh … det høres ut som noe jeg bør prøve. Det er flere år siden sist jeg kjøpte meg klær.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-21, 17:48   #5
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.928
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Min veldig positive erfaring med personlig shopper :D

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Åhhhh … det høres ut som noe jeg bør prøve. Det er flere år siden sist jeg kjøpte meg klær.

Ja det var der jeg også var, også har jeg flere "voksenmøter" på rappen nå før jul hvor jeg faktisk må se ut som folk.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-21, 17:57   #6
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.534
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Min veldig positive erfaring med personlig shopper :D

Svigerforeldrene mine ga hverandre dette i julegave et år. De var også veldig fornøyde begge to. Det er altså et godt tips til menn også!

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-21, 18:33   #7
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.052
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Min veldig positive erfaring med personlig shopper :D

Jeg ble fristet til å teste ut det konseptet der. Må sjekke om det finnes på et senter litt nærmere.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-21, 18:42   #8
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.808
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Min veldig positive erfaring med personlig shopper :D

Er det ok å spørre hvor mye du endte med å handle for? Og hvor mange ulike antrekk får du ut av det du handlet? (supplert med det hjemme of course)

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-21, 21:13   #9
Lorien
Pauset
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.834
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Min veldig positive erfaring med personlig shopper :D

Takk for at du deler! Jeg lurer jammen på om de har sånt i min nærmeste by. Jeg nærmer meg 40 og har en slags stilkrise. Jeg aner ikke hva jeg kler, og mye av det jeg liker tror jeg faktisk jeg begynner å bli for voksen til. Ønsker meg pene og praktiske jobbantrekk, som ikke er «kjerring». Og finner aldri noe sjøl. Dras mot knallfarger og slengbukser og Dr. Martens hver gang. Og det har jeg liksom brukt siden jeg var fjorten…

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-21, 21:28   #10
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.928
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Min veldig positive erfaring med personlig shopper :D

Jeg ville også understreke at det ikke var noe kjøpepress. Nå skulle jo i utgangspunktet den personlige shopperen tatt meg med rundt til butikkene for å betale men det hadde uansett vært helt ok - konseptet var hele tiden at det var helt opp til meg om jeg ønsket å kjøpe noe. Men jeg endte jo med å komme tilbake senere samme dag og bare hente avlagte klær i butikkene og betale, så da var det hvertfall null problem å legge igjen noe. De butikkansatte spurte "hva ville du ha med deg av dette", så de hadde ikke en forventning om at eg skulle kjøpe alt lsm.

Opprinnelig lagt inn av Erica, her.

Er det ok å spørre hvor mye du endte med å handle for? Og hvor mange ulike antrekk får du ut av det du handlet? (supplert med det hjemme of course)

Et...kremt... godt beløp. Over 10000, under 20000 (just).

Da fikk jeg:
2 litt dyre blasere fra ril´s (en litt kraftigere ull, en tynn litt penere - kan kjøpes skjørt/kjole/bukse til begge om jeg får ånden over meg)
3 langbukser
7 bluser/topper/1 genser
3 kjoler
2 underkjoler
2 silke/undertøystopper
2 skjerf
2 par sko
belte
bling

Ingen skjørt, faktisk


Sist redigert av m^2 : 01-10-21 kl 22:11.
m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-21, 22:24   #11
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.383
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Min veldig positive erfaring med personlig shopper :D

Det der skal jeg absolutt gjøre en gang også! Takk for at du delte.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-21, 22:28   #12
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.412
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Min veldig positive erfaring med personlig shopper :D

Så gøy! Nå fikk jeg lyst å se bildet av alt sammen!

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-21, 22:28   #13
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.768
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Min veldig positive erfaring med personlig shopper :D

Moro å høre! Takk, som deler!

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-21, 22:44   #14
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.858
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Min veldig positive erfaring med personlig shopper :D

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Så gøy! Nå fikk jeg lyst å se bildet av alt sammen!

Ja bilde er et must her nå altså.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-21, 17:46   #15
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.596
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Min veldig positive erfaring med personlig shopper :D

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Jeg ble fristet til å teste ut det konseptet der. Må sjekke om det finnes på et senter litt nærmere.


Det tror jeg at det gjør. Jeg har tenkt tanken, men ikke helt turt å prøve.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-21, 17:59   #16
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Min veldig positive erfaring med personlig shopper :D

Høres kjempepraktisk (og gøy) ut! Meget bra tips til gave til mannen.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-21, 18:07   #17
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.646
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Min veldig positive erfaring med personlig shopper :D

Åh, ååååh! Det har jeg faktisk tenkt mange ganger at jeg skulle gjøre, men så har jeg alltid «bare skullet ned de fem kiloene» og en gang jeg faktisk skulle bestille time så var det corona-stengt. Har hørt om flere andre som også var veldig fornøyde på Sandvika. Takk for tips og påminnelse, dette skal jeg definitivt gjøre - snart!

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-21, 02:14   #18
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.927
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Min veldig positive erfaring med personlig shopper :D

Ååå, takk for påminnelsen! Venninnen min gjorde det samme på Ski Storsenter for noen år siden og var veldig fornøyd. Skal han ha en del antrekk eller bytte deler av garderoben, så er det en smart måte og gjøre det på. Regner med man får mange tips og lærer endel om hva som passer etc. så man har bedre kompetanse ved neste korsvei også.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-21, 12:32   #19
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.444
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Min veldig positive erfaring med personlig shopper :D

Jeg har prøvd dette i to omganger, begge på Sandvika storsenter, men med to ulike.

Egentlig så foreslo de at jeg burde fortsette å bruke tjenesten, for shopperen vil over tid bli mer og mer kjent med meg og preferanser, og dermed treffe stadig bedre. Jeg tror faktisk hun sa jeg bare kunne sende en mail om jeg trengte feks et spesifikt plagg, så kunne hun foreslå noe uten at jeg måtte booke time.

Første runden fikk jeg mange fine antrekk som også egnet seg til mix'n match. Andre runden traff ikke like bra, men det er var muligens jeg som var for utydelig, både med henne og meg selv hva jeg ønsket.

Jeg syns det er en genial måte å få bygget en ordentlig garderobe på, og begge gangene jeg har gjort dette så har jeg hatt stor vektendring sånn at jeg uansett har måttet ha mye nye klær. Dessverre evner jeg ikke å vedlikeholde vekt, ellers skulle jeg fortsatt å gjøre dette og bare fylle på litt. Å kjøpe noen få, men riktige plagg er mye billigere og bærekraftige enn de der stressa "nå må jeg ha noe"-desperasjonskjøpene mine..

Jeg har opplevd at hun har plukket klær tilpasset mitt budsjett, og det er virkelig absolutt ikke noe kjøpepress.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-22, 08:44   #20
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.646
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Min veldig positive erfaring med personlig shopper :D

Nå har jeg endelig fått ut fingeren, og skal hit i neste uke! Har hørt om så mange med tilsvarende erfaringer som deg, M^2, og er såååååå lei av å streve med hva jeg skal ha på meg hver dag jeg skal inn på kontoret. Gleder meg!

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no