Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Er det helt umulig å få tak i ormkur til andres katt?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-09-21, 10:59   #1
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.772
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Er det helt umulig å få tak i ormkur til andres katt?

Vi har en nabokatt som mer eller mindre har flyttet inn her..

Eierne er greie nok, katten får mat, men ikke så mye mer enn det. De vet at han er mye her, og har ikke noe problem med det. Men nå har pus mark, og selv om jeg har sagt ifra til eieren gjør de ikke noe med det.. Jeg kunne gjerne kjøpt og betalt kuren jeg, men har forstått det som at en må til veterinær?

Bokormen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-09-21, 11:03   #2
Anita72
endelig ferdig studert
 
Anita72 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Telemark
Innlegg: 1.282
Anita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populær
Standard

Sv: Er det helt umulig å få tak i ormkur til andres katt?

Du må til veterinær for å få resept. De har blitt restriktive på utdeling av slik kur. Ville egentlig ikke skrive ut til mine katter da de ikke, etter min bekrivelse, var "hardt" rammet. De får innvollsorm hele tiden dersom det er en utekatt. Dersom magen er stor og oppblåst sa hun at de burde ha kur.

__________________
03,07, 10
Anita72 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-21, 11:32   #3
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det helt umulig å få tak i ormkur til andres katt?

Ja, du må til vetrinær, og veterinæren må ha sett katten i løpet av det siste året eller noe, eller så vil de ikke skrive ut.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-21, 18:18   #4
Høns
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.437
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er det helt umulig å få tak i ormkur til andres katt?

Har sendt deg en pm

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no