Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Billig og ålreit SUP-brett?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-08-21, 20:45   #21
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.874
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billig og ålreit SUP-brett?

Opprinnelig lagt inn av Isprinsessen, her.

Jepp, vi har elektrisk pumpe som vi kobler til sigaretttenner. Finnes sikkert med batteri men da er de nok tunge eller lettere til vanlig stikk.

Det høres bra ut. Jeg har ikke armer til den pumpingen. Skjønner ikke helt at «alle andre» klarer det…

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-21, 21:08   #22
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Billig og ålreit SUP-brett?

De billigste brettene er ofte veldig ustødige og tåler lite vekt og bruk. Aqua Marina breeze (det grønne, minste) er for lite for pipestilken av en trettenåringen her og skal selges videre. Jeg elsker mitt røde Monsterbrett fra samme produsent. Storebror har det oransje som han liker, men det ligger ikke like godt i vannet og er like stødig som Monster.

(Og der så jeg at du hadde kjøpt. Jeg tar pumpinga som en treningsøkt. De kan og fraktes på biltaket)

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-21, 21:13   #23
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.874
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billig og ålreit SUP-brett?

Ja, men jeg har ikke armer til det. Får betennelse av ingenting og tør rett og slett ikke.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-21, 21:30   #24
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.815
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Billig og ålreit SUP-brett?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Ja, men jeg har ikke armer til det. Får betennelse av ingenting og tør rett og slett ikke.

Kjøp elektrisk eller og på teknikk med å bøye knærne istedenfor å bruke armene så mye. Men om du får lett betennelser er det nok greit med en elektrisk

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-21, 22:08   #25
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Billig og ålreit SUP-brett?

Jeg oppbevarer mine ferdig oppblåst i garasjen. Fyller de opp litt innimellom, det ene trenger det ganske ofte, det andre holder hele sesongen nesten. Tar de på biltaket.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-21, 13:37   #26
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Billig og ålreit SUP-brett?

Jeg orker heller ikke pumpe hver gang, og har kjøpt en elektrisk til bilen, denne typen her; https://www.westsystem.no/p/22968/pu...waAktiEALw_wcB
Det går litt treigt, så pumper gjerne første psi’en for hånd.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-21, 13:53   #27
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.874
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billig og ålreit SUP-brett?

Biltaket kan jo vurderes, ja. Men enn så lenge har vi ikke noe oppå taket vi kan legge det på.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no