Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Erfaringer med Estrid?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-08-21, 13:29   #41
Fjols
Bør lage seg en tittel selv
 
Fjols sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 2.719
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Sv: Erfaringer med Estrid?

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Jeg bruker bare Intuition..har brukt det de siste 20 årene. Jeg liker at det er såpe/lotion rundt bladet.
Er denne dere snakker om noe av det samme?

Bruker også denne, fornøyd med den, kommer en pakke med blad en gang i halvåret. ( tror jeg det var)

Fjols er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-21, 14:10   #42
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.813
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaringer med Estrid?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Hvordan får man tak i denne Estrid? Finner den ikkr på HM. Vil ikke abonnere.

Jeg kjøpte på H&M i februar tror jeg det var. Det var stilt opp ved kassa.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-21, 14:44   #43
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.854
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaringer med Estrid?

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg kjøpte på H&M i februar tror jeg det var. Det var stilt opp ved kassa.

Skal prøve HM igjen.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-21, 14:54   #44
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.834
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Erfaringer med Estrid?

Jeg er tydeligvis som Timar og synes påfyll hver fjerde måned (som er det sjeldnest mulige) er for ofte, men heldigvis kan man enkelt velge å hoppe over leveranser så da fungerer det bra likevel.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-21, 17:37   #45
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaringer med Estrid?

Jeg bytter blad etter noen gangers bruk. Syns jeg får så fort røde prikker/nupper i huden ellers, tenker det er fordi bladene ikke er rene og sånn. og jeg syns bladene blir sløve.


Dere som bytter veldig sjeldent, gjør dere noe spesielt for å holde bladene skarpe og rene?
Kan man sprite ned barberbladene med håndsprit før bruk?

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-21, 17:44   #46
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.006
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Erfaringer med Estrid?

Jeg bare skyller det godt etter bruk, gjør ikke noe annet. Og er lett på hånden når jeg barberer.
Jeg kjøpte på HM i sommer.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-21, 17:45   #47
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.854
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaringer med Estrid?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg bytter blad etter noen gangers bruk. Syns jeg får så fort røde prikker/nupper i huden ellers, tenker det er fordi bladene ikke er rene og sånn. og jeg syns bladene blir sløve.


Dere som bytter veldig sjeldent, gjør dere noe spesielt for å holde bladene skarpe og rene?
Kan man sprite ned barberbladene med håndsprit før bruk?

Jeg skifter «aldri» blad. Får ikke nuppete hud. Bruker høvelen annenhver dag på det meste og ukentlig på det sjeldneste. Synes ikke bladene blir sløve heller. Mulig jeg er lite kravstor? Høvelen ligger i dusjen (autocorrect rettet til dusken! ) sammen med såper og shampo.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-21, 17:52   #48
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.834
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Erfaringer med Estrid?

Jeg gjør ikke noe spesielt jeg heller. Bare skyller godt etter bruk. Aldri hatt problemer med nuppete hud.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-21, 18:21   #49
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.530
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaringer med Estrid?

Jeg bytter også svært sjelden, men har tenkt at det er fordi jeg ikke barberer kjønnshår. Ser for meg at huden der er litt skjørere enn på legger?

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-21, 18:31   #50
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.156
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Erfaringer med Estrid?

Jeg blir lett nuppete på leggene så jeg må bytte blad ganske ofte. Vi er nok bare forskjellige. Har ikke prøvd Estrid da.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-21, 21:47   #51
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.926
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Erfaringer med Estrid?

Jeg skyller også veldig godt av bladet i dusjen slik at alt av såperester fjernes. Ser datteren min ikke er like nøye med skylling og det går ut over bladet ved at det tettes igjen litt her og der. Jeg barberer alt av kjønnshår samt under armene noen ganger i uken. Vet ikke hvor ofte jeg bytter blad, men kanskje hver 2-3 mnd. Merker forskjell fra gammelt til nytt når jeg bytter, men ikke slik at jeg bytter oftere av den grunn. Blir aldri nuppete, er lett på hånden og kan egentlig barbere i alle retninger (mothårs og medhårs). Og som nevnt tidligere i tråden så bruker jeg L'Occitane sin mandeldusjolje.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-21, 22:44   #52
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.488
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Erfaringer med Estrid?

Jeg bytter ikke ofte, men det er nok fordi jeg ikke bruker den ofte heller. Ukentlig på legger og under armer på det hyppigste og et par ganger i året på bikinikanten (angrer alltid pga kløe så gjentar det ikke ofte. Kjøpt meg bokser - bikinibukse i stedet. Vinterstid snakker vi månedlig under armene kanskje og leggene gror fra høst til vår. Så jeg trenger ikke bytte ofte.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no