Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Katt? Ja eller nei? Og hva må til?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-07-21, 02:20   #41
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.015
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Katt? Ja eller nei? Og hva må til?

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

La meg få understreke at jeg mener kastrering er hovedregelen. Med mindre man skal bruke katten i avl, altså. Da er p-piller tingen (om det ikke er en innekatt man er 100% sikker på ikke klarer å snike seg ut). Min ble som sagt kastrert strax han nådde vektgrensen.

Men minst to kattedo?? Why? Jeg hadde to kattedo, et toppe og ett nede da han var kattunge, men nå har jeg kun kattedo på gangen nede, og det funker brillefint.

Og mulig det med mangel på kattunger skyldes folk som får deg coronakatter ja. Det er vel mye det samme med hunder har jeg hørt. Og de som bare kvitter seg med katter/reiser fra/dumper dem har jeg aldri forstått. Leste en artikkel her i avisen som hadde kastet to kattunger ut av bilen i fart. Jeg håper virkelig de som så det anmeldte det og at de skyldige straffes.

Han ble tatt og bøtelagt.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-21, 02:26   #42
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Katt? Ja eller nei? Og hva må til?

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Han ble tatt og bøtelagt.

Det var enda bra! Håper det var en bot som svei skikkelig. Sånn gjør meg så sint!!

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-21, 02:28   #43
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.015
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Katt? Ja eller nei? Og hva må til?

De fleste katter støter vekk ungene når de når en viss alder. Mange kattemødre blir stresset av å være med avkommet etter at de når en viss alder. Ungene vil die, mor vil ha fred så hun spenner dem vekk eller flytter seg ut av rekkevidde for dem.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-21, 13:24   #44
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.826
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Katt? Ja eller nei? Og hva må til?

Oppdaterer med at det kommer ei lita kattefrøken i hus i september. Gleder meg, men lurer på hva i alle dager jeg har begitt meg ut på.

Kaija er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-08-21, 13:59   #45
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Katt? Ja eller nei? Og hva må til?

Så fint!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-21, 14:00   #46
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Katt? Ja eller nei? Og hva må til?

Så det var en artikkel om kattunger og overflod av dem og innser jeg tok feil. Men det stod i artikkelen at også huskatter ble solgt for tusenvis av kroner nå, men det hjelper tydeligvis ikke på dumpingen av dem.

Og gratulerer ned katt Kaija! Jeg har ikke angret et sekund på at vi fikk katt.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no