Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Profilmeldinger

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-07-21, 09:45   #1
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.312
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Spørsmål

Profilmeldinger

Hender jeg bommer med fingeren når jeg leser her på mobilen, og kommer da gjerne inn på profilen til brukere. Noen ganger går jeg bevisst inn på profilen også.

Jeg undrer meg stadig over profilmeldinger til brukere. Mye virker nokså privat, så jeg innbiller meg at de som har skrevet dem ikke er klar over at dette kan andre se...
Var sikkert mening å sende privat melding i de fleste tilfeller.

Jeg har fått noen få slike, og noen av dem har jeg slettet av forskjellige grunner. Husker faktisk ikke hva de gjaldt.

Hender det at dere sletter "feilsendte" profilmeldinger, eller er det ikke så farlig? Selv kan jeg ikke huske sist jeg har skrevet profilmeldinger, men sender jevnlig private meldinger.

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
 

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no