Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Bakovervendt sete

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-09-10, 17:52   #21
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bakovervendt sete

Opprinnelig lagt inn av Filippa, her.

Oj! Interessant! Har du link? Jeg var så innstilt på dette systemet, inntil jeg oppdaget at setet etter babysetet kun var forovervendt.

Har ikke noe link. Sendte rett og slett mail til maxi cosi for å høre.
Jeg og Lykketrollet har diskutert dette mye i det siste. og nå viser det seg at Britax sin variant med babysete og stortbarn sete med isofix er gått ut av produksjon.

Mailen fra Maxi cosi sa at sete var på vei, og kom neste høst. Stoler på det. Så da blir det maxi cosi til nestemann. Men siden jeg ikke er gravid så går det jo helt til neste høst før vi trenger å kjøpe. Da er vi mer sikker på at dette sete faktisk kommer.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-10, 18:00   #22
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bakovervendt sete

Takk for info, Isolde. Må grunne litt på dette. Jeg har termin i februar, så jeg vet ikke helt om jeg tar sjansen på at sete nr. 2 kommer ut i tide.

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-10, 18:01   #23
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bakovervendt sete

Du kan jo sende mail til maxi cosi du og. De vinner jo en kunde om de svarer rett.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no