Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Nissan Leaf

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-10-11, 21:52   #1
vestlandsfanden
Superaktiv
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 441
vestlandsfanden er populærvestlandsfanden er populærvestlandsfanden er populær
Standard

Nissan Leaf

noen som har prøvekjørt denne? Hvordan er plassen i baksetet og bagasjerommet? Har en ganske så ny bil vi er fornøyd med men en elbil har mye lavere eierkostnader, spesielt nå som ekstra høyre bompenger kommer til å bli en realitet her i byen (Bergen).

vestlandsfanden er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 15:27   #2
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nissan Leaf

http://www.tu.no/motor/article293179.ece

Liker ikke helt at de vil avskrive seg en del ting når det gjelder batteriet. Nå skal man riktignok skiller mellom garanti og reklamasjonsrett, og hva som videre skal være relevant da. Garantien vil jo i teorien være mer relevant for de som kjøper bilen i næring/firmaleasing. I tillegg kan man jo da spørre seg om de mener at man bør unngå å lade bilen når man f.eks. er på besøk hos noen hvis de ikke har godkjent ladeløsning....

Jeg ville nok også sett erfaringene for Leaf over vinteren nå når det gjelder rekkevidde etc. i praksis.

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 15:43   #3
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nissan Leaf

Følger også med, viser bilen seg god under norske forhold vil jeg absolutt vurdere den.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 16:59   #4
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nissan Leaf

Vi har jo veldig gode erfaringer med elbil, men denne ladeløsningen til Leaf er jeg skeptisk til, kjenner jeg. Vi lader jo overalt, vi har ladestasjon på jobben, lader i kommunale ladestasjoner, i venners garasje, på kjøpesenter osv. Stort sett med 10-14A.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 17:00   #5
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.397
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nissan Leaf

Vi har bestilt og vi er nummer 11 som får bilen i Norge.

Vi har prøvekjørt og jeg satt bak og jeg tenkte ikke på noen som helst måte på at det var trangt, som en vanlig bil i den størrelsen oppfattet jeg det som. Jeg er 176 cm lang.

Vi har hatt elbil før og vet at det fungerer bra for oss.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-11, 18:38   #6
vestlandsfanden
Superaktiv
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 441
vestlandsfanden er populærvestlandsfanden er populærvestlandsfanden er populær
Standard

Sv: Nissan Leaf

HAr også antennene ute for Renault Kangoo 5seters elbil. Det blir vel den første familie-elbilen med god bagasjeplass.http://www.renault-ze.com/de-de/mode...ung-60313.html Den har fått gode tester allerede.
Renault slipper sitt omfattende elbilprogram i Europa faktisk idag men gudene vet når det kommer til Norge. Det er snakk om elbiler over hele linja.

vestlandsfanden er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-11, 19:20   #7
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nissan Leaf

Jeg venter på den fra Toyota som kan kjøre 100 mil uten å lade.

http://www.vg.no/bil-og-motor/artikk...artid=10015286

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-11, 20:13   #8
carmenzita
Bør lage seg en tittel selv
 
carmenzita sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.183
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nissan Leaf

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Vi har bestilt og vi er nummer 11 som får bilen i Norge.

Vi har prøvekjørt og jeg satt bak og jeg tenkte ikke på noen som helst måte på at det var trangt, som en vanlig bil i den størrelsen oppfattet jeg det som. Jeg er 176 cm lang.

Vi har hatt elbil før og vet at det fungerer bra for oss.

Får dere også bilen 1.11?
Hvilken farge og hvilken forhandler?

Og så lurer min kjære på om dere henger på EL-bilforumet.

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-11, 21:43   #9
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nissan Leaf

Finnes det el biler nå med plass til 5? Hvor mange går det i denne leaf?
Jeg synes elbiler er søte.

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-11, 22:38   #10
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nissan Leaf

Leaf er registrert for 5.

Leverer de Leaf nå med tilleggsvarmer, som f.eks. webasto?

Søte? Tja. Vel. Nå går det mer mot at elbilene ser ut som vanlige biler. Det man har hatt av elbiler fram til nå i det siste er ikke noe jeg hadde følt med komfortabel med å bruke slik som sikkerheten har vært.

For min del blir nok ikke den neste bilen en elbil, men heller en plug-in-hybrid.

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-11, 09:19   #11
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.397
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nissan Leaf

Opprinnelig lagt inn av carmenzita, her.

Får dere også bilen 1.11?
Hvilken farge og hvilken forhandler?

Og så lurer min kjære på om dere henger på EL-bilforumet.

Dette vet vi foreløpig når det gjelder når vi får den.

Sitat:

Vi har gleden av å melde at din Nissan Leaf nå har fått ankomstdato til Norge, og følgelig kan vi nå beregne en cirka leveringsdato til deg.

Din bil er beregnet ankomstdato Drammen 4. november og vi regner da levering inntil tre uker senere, mao innen den 25 november.

Mannen min henger nok ikke på noe el-bilforum, ikke hva jeg vet, men han har sikkert vært innom og kikket. Kan du gi meg webadresse?

Jeg tror at vi bestilte med mye tilleggsutstyr, jeg skal spørre mannen når han kommer inn fra løpeturen. Vi har bestilt en hvit, det vet jeg i hvert fall og vi skal ha solsellepaneler.

Mannen har elbilplasser i garasjen på jobben ogdet ser vi på som en stor fordel for oss. Det blir dermed ganske lite rølige kostnader (er det et begrep i Norge også?) for oss. Lavere forsikring, ingen bompenger ingen veiavgift og ganske ofte gratis parkering i Oslo. Så lenge det varer.

Til sammenligning med biler i utlandet så vet jeg at en ny Nissan Leaf koster ca like mye som en ny Jeep Grand Cherokee V8 med stort sett alt utstyr i USA. Det sier vel kanskje mer om hva Jeepen koster (USD 30.000) enn at Leafen er dyr der.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-11, 09:31   #12
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.397
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nissan Leaf

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

Leverer de Leaf nå med tilleggsvarmer, som f.eks. webasto?

I følge mannen så gjør den ikke det. Men de har fokusert på å varme opp lokalt som i sete og ratt, der det fremst trengs så du trenger ikke å varme opp hele kupéen om du er redd for at batteriet tar slutt. Vi kommer mest bare å bruke bilen til bykjøring, til og fra hytten (3-4 mil) og til Gardermoen. Med alkaliske batterier kan man jo også klattlade og det er en stor fordel. Vi hadde bly i vår forrige og da var vi nøye på å tømme batteriene så ofte som mulig. (Hvilket resulterte at bilen gikk lenger når vi solgte den enn når vi kjøpte den og vi hadde den i 2,5-3 år).

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-11, 10:45   #13
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nissan Leaf

El i bare sete og ratt hjelper f.eks. ikke mot dugg. Faktisk bør man vel da emns bilen står på lading ta å kjøre i gang varmeapparat skikkelig ved jevne mellomrom for at bilen skal få tørke innvendig.

Er det lagt opp for varming av batteri mens man kjører eller svak "parkeringsvarme" av batteriene hvis det er veldig kaldt? Varme mens bilen lades?

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-11, 10:56   #14
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.397
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nissan Leaf

Jeg vet ikke, jeg vet bare at man kan styre varmen i bilen med iPhone så at den er ferdig oppvarmet når man skal kjøre.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-11, 18:18   #15
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nissan Leaf

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Jeg vet ikke, jeg vet bare at man kan styre varmen i bilen med iPhone så at den er ferdig oppvarmet når man skal kjøre.

Når den står tilkoblet strøm kan det være greit - men når den ikke er det blir det raskt veldig kaldt i norsk vinter, og i en del "vær" raskt noe dugg også.

Men jeg mente noen sa her for noen måneder siden at de skulle komme en "nordic"-versjon av bilen, uten at det vel kom noen detaljer for hva som skulle være forskjell. Men oppvarming av bil tar ganske mye strøm, og kan redusere rekkevidden en del - samtidig som lave vintertemperaturer reduserer rekkevidden en del, og uten oppvarming av bilen kan rekkevidden reduseres en del...

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-11, 11:22   #16
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.397
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nissan Leaf

Ja, det skal bli interessant å se hvor mye det påvirker. Når vi hadde Think med blybatterier så var det mange ganger vi kjørte rundt uten varme på, og det blir rimelig kaldt i en bil, men etter hva jeg har skjønt så skal dette være mer gjennomtenkt på Leafen. Så lenge den står tilkoplet strøm og man kan ha den varm på morgenen så hjelper det mye.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-11, 11:50   #17
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nissan Leaf

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Ja, det skal bli interessant å se hvor mye det påvirker. Når vi hadde Think med blybatterier så var det mange ganger vi kjørte rundt uten varme på, og det blir rimelig kaldt i en bil, men etter hva jeg har skjønt så skal dette være mer gjennomtenkt på Leafen. Så lenge den står tilkoplet strøm og man kan ha den varm på morgenen så hjelper det mye.

Ja, i hvert fall hvis det bare er kortere tur. For Think etc. vil man jo kunne installere kupevarmer.

Skulle gjerne sett at bransjen eller myndighetene kunne få satt opp en felles "lab" i skandinavia for testing av elbiler, eller at diverse motorpublikasjoner inngitt et samarbeid og f.eks. kunne bruke fasiliteter som Volvo og Saab vel allerede har. Og her videre kunne få testet rekkevidde under en del forskjellige forhold/scenarioer.

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-11, 20:16   #18
carmenzita
Bør lage seg en tittel selv
 
carmenzita sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.183
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nissan Leaf

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Dette vet vi foreløpig når det gjelder når vi får den.Mannen min henger nok ikke på noe el-bilforum, ikke hva jeg vet, men han har sikkert vært innom og kikket. Kan du gi meg webadresse?

Jeg tror at vi bestilte med mye tilleggsutstyr, jeg skal spørre mannen når han kommer inn fra løpeturen. Vi har bestilt en hvit, det vet jeg i hvert fall og vi skal ha solsellepaneler.

Webadressen

Vi har bestilt sort med solcellepanel.

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-11, 10:14   #19
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.397
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nissan Leaf

Nå har vi hatt bilen vår i noen dager. Vi fikk den som bil nummer 3 hos forhandleren i Rud /Bærum som er den største forhandlere i Norge (og dit Oslo-kundene henvises).

Vi er veldig fornøyde foreløpig! Foreløpig er det to ting som har vært litt negative. Den går ikke å taue. Det er dumt når det gjelder elbil. Man bør ha en ladestasjon som koster 15000 kr.

Den går kortere enn de 17 milene som optimal kjøring estimerer, men vi regner med at dette er på grunn av det kalde været og at vi bruker varme i bilen. Dette er vi vant med med tanke på Thinken. Mannen kjørte med fulladet bil fra havsnivå til Gardermoen og det var 7,3 mil. Når han kom frem så estimeterte bilen at det var strøm igjen til 4 mil. Når han kjørte hjem (nedover) så estimeterte den at det var strøm igjen til 7 mil. Det vil si at i oppoverbakke og rundt 0 grader så trekker den ca dobbelt så mye strøm sammenlignet med optimale kjøreforhold på sommeren. I nedoverbakker ca 1,5 ganger optimale køreforhold. Det tror jeg er rimelig normalt når det gjelder elbiler og stemmer av vår tidligere erfaring. Vi har funnet mange ladestasjoner i Oslo og lader så fort vi parkerer. Man skal visst helst ikke lade om batteriet er ladet til 80 % eller mer.

Vi får også ganske mye oppmerksomhet og det er stas. Det er ganske mange som kommer frem til oss og spør om bilen eller som kikker når vi kjører forbi i kollektivfeltet.

Det som er veldig positivt med elbil er at man kjører mye mer økologisk/økonomisk. Til tross for at man har nok med strøm så sparer man på strømmen, også ubevisst. Man burde selvsagt kjøre mer slik når man kjører bensin. eller diesel-bil også.

For oss som bor og har hytte nært Oslo og som kan bruke kollektivfeltet mye er Nissan Leaf en perfekt andrebil (eller mannbil, sammenlignet med konebil). I tillegg får mannen de beste parkerngsplassene i garasjen på jobben.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-11, 14:59   #20
carmenzita
Bør lage seg en tittel selv
 
carmenzita sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.183
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nissan Leaf

Vi har hatt vår også i noen dager.
Og er så langt fornøyde.
Nå gjelder det bare å få flere ladestasjoner i fylket,for de er det ikke akkurat flust av....
Synes det er god plass i den,men nå har jo vi bare ett barnesete bak.

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no