Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Candys årlige feriefrustrasjoner

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-05-11, 11:35   #141
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Candys årlige feriefrustrasjoner

Jeg har bestilt tur.

(Mer eller mindre blåkopi fra fjorårets. )

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-11, 11:48   #142
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.630
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Candys årlige feriefrustrasjoner

Vi var nettopp i Portugal, på det lille stedet Carvoeiro på Algarvekysten:


Bodde i et townhouse på denne resorten: http://www.montesantoalgarve.com/default.asp

Vi leide bil og reiste litt rundt. Fra Carvoeiro er det ca to timer til Lisboa, omtrent det samme til Sevilla. Ti minutter til et badeland som gir barna stjerner i øynene.

Fem minutter til litt utilgjengelige Praia do Paraiso:


Og omtrent en halvtime til storslagne Sagres:


Anbefales!

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-11, 11:52   #143
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.630
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Candys årlige feriefrustrasjoner

Og jeg så du nevnte at Marrakech var interessant, men uaktuelt. Hva med Essaouira? Jeg har ikke vært der selv, men byen står definitivt på lista.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-11, 19:24   #144
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Candys årlige feriefrustrasjoner

Jeg vil hit. Svindyrt og dritlekkert På La Residencia i Deija på Mallorca, og med charterfly.






Alternativt kanskje hit, også med charterbillett:

DOMES OF ELOUNDA i Elounda på Kreta. På charter I dette tilfellet er charterflyet SAS, og turoperatøren er Apollo.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-11, 19:38   #145
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.863
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Candys årlige feriefrustrasjoner

Jeg kan jo oppdatere med våre planer:

  • to netter i Athen (familierom)
  • seks netter i strandbungalow på Serifos
  • tre netter i Chora på Folegandros (to tomannsrom)
  • fire netter i toromsleilighet på Amorgos
  • en siste natt på firemannsrom i Glyfada ikke langt fra flyplassen

Improvisere, liksom. Men jeg gleder meg!

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-11, 21:56   #146
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.911
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Candys årlige feriefrustrasjoner

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Herregud, Elin.

Du skrev nettopp at man på charterferier møter naboer, barn fra samme skole eller slekt til en kollega.

For enkelte av oss, (hey, jeg mener MEG!), høres det ut som et mareritt.



For meg også. Og jeg jeg vet hva jeg snakker om. :gammel reiseleder:

Nå må jeg lese meg opp på Toffskijstedene. Der er det nok god mat.

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-11, 07:42   #147
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Candys årlige feriefrustrasjoner

Jeg synes charter har et litt ufortjent dårlig rykte? Charter i 2011 er ikke som charter på åtti- og nittitallet vil jeg si. Vi kom nettopp hjem fra Sunwing Resort Kallithea og det er mange ferier jeg og mannen hadde reist på før denne, men for BARNA var det himmelrike. Så skal man reise på barnas premisser, er charter veldig ofte genialt. Vi hadde 7! bassenger, lekeplasser i fleng (inngjerdet), strand rett nedfor hotellet, badeland og tivoli i nær bussavstand osv.
Mine barn er med på alt de, neste år blir det kjøring rundt i Italia, men denne ferien snakker de konstant om hele tiden, de vil tilbake begge to.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-11, 08:15   #148
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Candys årlige feriefrustrasjoner

Oi, Zulu. Det så kjempefint og koselig ut. Det må jeg lagre til neste gang vi skal sydover.
HAr forhandlet frem med mannen til at vi drar på sommerfeie sydover hvert 3.år. Han synes det blir så varmt... og jeg lokker med bil med aircondition og at han får lov til å kjøre!!

Men det er kanskje ikke så intenst vamt langs kysten der i Portugal som det blir lenger inn i Middelhavet?

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-11, 08:28   #149
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Candys årlige feriefrustrasjoner

Opprinnelig lagt inn av Eia, her.



For meg også. Og jeg jeg vet hva jeg snakker om. :gammel reiseleder:

Nå må jeg lese meg opp på Toffskijstedene. Der er det nok god mat.


Hvis dere har råd til siste eksempler, Deija og Elounda, møter dere garantert ikke naboen.

Til nå har vi reist mest charter til Italia, da har det vært ca 100 Skandinaver pr destinasjon, og det merkes knapt. Vi prøver barnevennlig Mallorca, Alcudia ferie denne sommeren. Og satser på noe mer spennende siden.

Bildene fra Portugal frister. Regner med at det er langt mellom Skandinaver, og at stemning og språk er lokal? Eller er det klubber for tyske og engelske turister?

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-11, 08:32   #150
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.863
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Candys årlige feriefrustrasjoner

Sunwing-anlegg er faktisk ikke den eneste måten å være barnevennlig på. (Snart-seksåringen min ønsket seg forresten tur til London i bursdagspresang. I must be doing something right.)

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-11, 09:17   #151
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Candys årlige feriefrustrasjoner

Og vi kommer aldri til å betale 50.000,- eller i nærheten av det, for to uker på Sunwing i juli. Det holder med lekeplass og barnebasseng. Fly, hotell og leiebil ordner vi selv .

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-11, 09:21   #152
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Candys årlige feriefrustrasjoner

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Jeg synes charter har et litt ufortjent dårlig rykte? Charter i 2011 er ikke som charter på åtti- og nittitallet vil jeg si. Vi kom nettopp hjem fra Sunwing Resort Kallithea og det er mange ferier jeg og mannen hadde reist på før denne, men for BARNA var det himmelrike. Så skal man reise på barnas premisser, er charter veldig ofte genialt. Vi hadde 7! bassenger, lekeplasser i fleng (inngjerdet), strand rett nedfor hotellet, badeland og tivoli i nær bussavstand osv.
Mine barn er med på alt de, neste år blir det kjøring rundt i Italia, men denne ferien snakker de konstant om hele tiden, de vil tilbake begge to.

Det er kanskje her det ligger, at vi ikke gjør ting bare på barnas premisser. Ikke så viktige ting som ferie, i hvert fall. Barna har det ikke bra når mor er muggen, for å si det sånn.

Men nå får vi se, da. Bulgaria it is. Mor og far får nye land, og beveger seg hver uke, og barna får basseng og potensielle lekekamerater. Tiden vil vise om det oppveier uhøflige tyskere med håndkle på solstolen kl. 0600 og fulle svensker med piña colada og dårlige dansband.


__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-11, 09:24   #153
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Candys årlige feriefrustrasjoner

All inclusive resort-ferie kommer aldri til å skje her. Jeg syns det er ekkelt, og er ødeleggende for lokalmiljøene. Selvsagt er det barnevennlig, men det betyr for det første ikke at man må servere dem det, eller at annen ferie er mindre barnevennlig. Jeg har tro på å vise Hiawata verden, ikke generiske resorts. Hans drømmeferie er også London, faktisk.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-11, 09:25   #154
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.863
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Candys årlige feriefrustrasjoner

Vi vil virkelig gjerne slippe lekeplass og barnebasseng. I stedet finner vi oss virkelig fine strender og innkvartering i veldig nær gangavstand. Det er barnevennlig i min bok, og dessuten liker jeg det sjøl også. :viktig:

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-11, 09:27   #155
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.863
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Candys årlige feriefrustrasjoner

Og overlate all den herlige reiseplanleggingen og logistikkpuslingen til en inkompetent og ondsinnet charteroperatør? Særlig!

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-11, 09:27   #156
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.911
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Candys årlige feriefrustrasjoner

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

All inclusive resort-ferie kommer aldri til å skje her. Jeg syns det er ekkelt, og er ødeleggende for lokalmiljøene. Selvsagt er det barnevennlig, men det betyr for det første ikke at man må servere dem det, eller at annen ferie er mindre barnevennlig. Jeg har tro på å vise Hiawata verden, ikke generiske resorts. Hans drømmeferie er også London, faktisk.

Dette signerer jeg helhjertet på. Ja, jeg vil gjerne vise min sønn, da, ikke Hiawata.

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-11, 09:27   #157
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Candys årlige feriefrustrasjoner

Vi har ikke all-inclusive. Det skulle tatt seg ut. Jeg har vært på det én gang, og da var alt betalt av noen andre. Jeg var slemt utakknemlig og dro ut i byen for å spise pizza.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-11, 09:28   #158
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.911
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Candys årlige feriefrustrasjoner

Lekeplass? Det har det ikke mankert på der vi har vært, i alle fall.

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-11, 09:29   #159
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Candys årlige feriefrustrasjoner

Jepp, det er viktig at alle har det bra. På vår forrige London-tur hadde vi forresten diger park med kul lekeplass fem minutters gange unna ene veien, og barnebondegård fem minutter andre veien. Sentralt i London! Hauger av museer en kort busstur unna, og Legoland en kjapp tur med toget.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-11, 09:31   #160
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Candys årlige feriefrustrasjoner

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jepp, det er viktig at alle har det bra. På vår forrige London-tur hadde vi forresten diger park med kul lekeplass fem minutters gange unna ene veien, og barnebondegård fem minutter andre veien. Sentralt i London! Hauger av museer en kort busstur unna, og Legoland en kjapp tur med toget.

Er det ikke litt upraktisk å dra til London for å dra til Legoland?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no