Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Candys årlige feriefrustrasjoner

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-01-11, 11:45   #101
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Candys årlige feriefrustrasjoner

Det er jo fantastisk på Koster, Bornholm og i Danmark da, men da forsvinner jo kravet ditt om garantert varmt og sol...

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-11, 11:52   #102
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Candys årlige feriefrustrasjoner

Ja, garantert varme. Da kan du droppe sørafrika også.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-11, 12:17   #103
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.442
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Candys årlige feriefrustrasjoner

Hva med aa reise rundt i Spania og dra paa ulike Parador-hoteller eller velge ut ett. Her er de som er mest anbefalt for familier. Mange fantastiske hoteller, veldig god mat, alltid kulturtilbud i naerheten (og noen av Paradorene er gamle slott etc.) Noen av dem har basseng eller er ved strender, men ikke alle). Sjekk her: http://www.parador.es/en/portal.do?TR=C&IDR=349 Det ser ut som om de paradorene som er paa/ved strender, er mer moderne greier. Vi har bodd inne i landet paa de mer klassiske - klikk deg gjennom, det er ulike kategorier ogsaa under familielinken.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-11, 14:30   #104
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.874
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Candys årlige feriefrustrasjoner

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Biltog er tregt og dyrt. Det lønner seg å kjøre selv hele veien og heller ta inn på et anstendig hotell med deilig frokost og basseng på natta.

Man kommer seg til Italia på to dager med biltog, eller på to dager med å kjøre selv.

Ja, men det ser moro ut!!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-11, 14:32   #105
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.874
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Candys årlige feriefrustrasjoner

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Sorry, du tar feil. Snuppa funker ikke som andre. Hun må interagere med andre barn for å ha det bra, og hun må bruke språket sitt. Vi har prøvd det motsatte og det funker virkelig ikke for henne. Hadde jeg bare hatt knerten (som her helt normal), så hadde jeg sikkert kunne si det samme som deg.

Sånn er det ene barnet mitt også, kanskje begge, egentlig. Vi tar hensyn til hennes behov, men ikke mer enn nødvendig.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-11, 14:33   #106
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Candys årlige feriefrustrasjoner

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Ja, men det ser moro ut!!

Send mannen ned med bilen (evt. kjører du) også sender du barna pluss en voksen med fly.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-11, 14:39   #107
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.397
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Candys årlige feriefrustrasjoner

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Send mannen ned med bilen (evt. kjører du) også sender du barna pluss en voksen med fly.

Det koster alt for mye for å gjøre noe slikt, da er det bedre at han kjører. Jeg mener å huske at det for noen år siden kostet 6000 fra Nordtyskland til Frejus (utenfor Marseille). I tillegg så går det toget bare en gang i uken (mandager i den ene retningen) og man blir ganske låst. Vi leide da heller bil.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-11, 14:40   #108
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Candys årlige feriefrustrasjoner

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Det koster alt for mye for å gjøre noe slikt, da er det bedre at han kjører. Jeg mener å huske at det for noen år siden kostet 6000 fra Nordtyskland til Frejus (utenfor Marseille). I tillegg så går det toget bare en gang i uken (mandager i den ene retningen) og man blir ganske låst. Vi leide da heller bil.

Ja, jeg mente at mannen (eller Hyacinth) skulle kjøre bilen nedover, ikke ta biltog.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-11, 14:45   #109
Vind
Erfaren
 
Vind sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 878
Vind er populærVind er populærVind er populærVind er populær
Standard

Sv: Candys årlige feriefrustrasjoner

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Vurderer nå å kjøre nedover, ved hjelp av det derre biltoget. Da har vi jo bil tilgjengelig også, og slipper å leie. Hva tror vi om det? Jeg er litt skeptisk, og det ER langt å kjøre.

Vi har tatt biltog fra Hamburg til en-aller-annen-by -i-sør-Tyskland. Det var rimlig praktisk når man har små barn som synes 20 min er en dagstur. Pluss at vi ikke måtte leie bil med usikre seter til små barn.

Vind er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-11, 17:09   #110
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.874
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Candys årlige feriefrustrasjoner

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Send mannen ned med bilen (evt. kjører du) også sender du barna pluss en voksen med fly.

Njæh. Jeg vil at det skal være en koselig biltur for alle. Og dersom vi velger det derre biltoget (hvor langt går det egentlig?), så er det ikke for å spare tid eller penger, men for å få avveksling i kjøringen.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-11, 22:57   #111
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Candys årlige feriefrustrasjoner

I Spania er det billig å leie bil, altså. Man trenger bare en liten en, for bagasjen man behøver er minimal. Virkelig. Bikini, solkjole, en shorts og en cardigan. Selv JEG klarer å reise til Spania for én uke med en eneste koffert som deles av meg og begge jentene.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-11, 23:02   #112
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.874
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Candys årlige feriefrustrasjoner

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Jeg mener å huske at det for noen år siden kostet 6000 fra Nordtyskland til Frejus (utenfor Marseille). I tillegg så går det toget bare en gang i uken (mandager i den ene retningen) og man blir ganske låst. Vi leide da heller bil.

Jeg ser nå at det går om søndagene. Det går faktisk helt fra Hamburg til Trieste, da er vi like ved målet vårt. Vi sparer veldig mye kjøring. Ikke penger. Det koster 10000. Men det koster det samme i bensin og slitasje på bilen, har mannen regnet ut.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-11, 11:27   #113
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Candys årlige feriefrustrasjoner

Hvordan går det med planleggingen Candy?

Du inspirerte meg og nå har vi bestilt flybilletter til Nice og håper at leiligheten vi har sendt forespørsel på fremdeles er ledig. De to første ukene i juli, og jeg gleder meg.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-11, 23:15   #114
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.228
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Candys årlige feriefrustrasjoner

Ja, hvordan går det med reiseplanleggingen din, Candy? Jeg innser at vi (eller, du og mannen min) er omtrent like, tja, zpezielle når det gjelder krav til feriested, det er vanskelig å finne noe som tilfredsstiller alle krav. Nå sist endte vi opp i Curacao, som var nettopp direkte fly, bra hotell, lekekamerater men ikke sydenhelvete. Sommerferien er fortsatt et sort hull. Inspire me!

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-11, 10:58   #115
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Candys årlige feriefrustrasjoner

Jeg kan ikke inspirere noen i år. Jeg er like fordømt frustrert, og nå truer mannen med å bare bestille en chartertur ungene kommer til å like, ferdig med det.

Jeg føler meg som SV i regjering, jeg bare tar dissens og furter.

: dukker og løper:

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-11, 11:01   #116
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Candys årlige feriefrustrasjoner

Gjør som meg, bråbestem deg for kina!
Kinareiser har turer tilrettelagt for familier. Explore Travels ( )også (de har turer hvorsomhelst da)

Ellers la jeg inn forslag om sjørøverferie i portugal og litt ymse familiegreier litt lengre nedi her

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-11, 11:18   #117
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Candys årlige feriefrustrasjoner

Okey, nå har ikke jeg lest hele tråden, så vet ikke hva dere har vurder, ikke vurdert og hva dere har slått fra dere.

Men jeg vil anbefale Florida.
For 2 år siden reiste vi til Fort Lauderdale og leide hus der. Vi hadde svømmebasseng i hagen, 10 min til stranda og 20 min til et av usa's største shoppingsenter, Sawgress Mills.
Vi hadde en tur opp til Orlando med overnatting, og vi fikk med oss Animal Kingdom og Universal Studio.
Vi leide dette huset her: http://www.homeaway.no/feriebolig/p186078
Og vi skal definitivt tilbake.
På turen var vi meg, min mann, storebror som da var 2 1/2 år, min mor og min søster.

Hun som eier dette huset er helt fantastisk! Hun ordnet med alt vi måtte trenge. Og vi følte virkelig at vi var på ferie. Nå er nok dette huset kanskje litt dyrt for bare en familie (vi delte med min mor og søster), men det finnes sikkert minst like bra hus til en bedre pris også.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-11, 11:40   #118
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Candys årlige feriefrustrasjoner

Vi har vært i Florida, og kan sikkert reise tilbake én gang (jeg er ikke superfan, må jeg innrømme), men da tror jeg det må bli når begge barna har fullt utbytte av alle worldsene. Og kanskje helst på en annen tid av året enn sommeren, eller? Blir det ikke veldig varmt i parker i juli?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-11, 11:48   #119
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Candys årlige feriefrustrasjoner

Hva med sør i California, da?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-11, 11:50   #120
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Candys årlige feriefrustrasjoner

Hvis dere har valget ville jeg valgt bort juli ja... veeeeeldig varmt og veeeeeldig fullt.

Høstferien er mer behagelig sånn sett, norske sommertemperaturer-ish og korte køer.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no