Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hvordan var bryllupsnatten deres?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-11-07, 14:06   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvordan var bryllupsnatten deres?

Alle brudepar ser vel frem til den første natten som mann og kone. Det gjorde vi også, helt til velmendende venner ødela den for oss.

Da vi kom hjem i 3-tiden på natta, så vi at hele hagen var hvit av dopapir. Alle trærne var dekket. Men det var mørkt så vi fikk ikke se omfanget før neste dag, så vi lo litt av det da. Da vi kom inn var det liksom noe "galt", jeg merket at noen hadde vært inne. Da jeg skulle ta ut et glass, var det fullt av tørkede erter.
De hadde helt erter i ALT vi hadde av servise og glass, samt skåler osv. Jeg fikk jo latterkrampe da.
Men da vi kom opp, lå det erter i trappa, og hele badematta var full av erter i samme farge som matta. Jeg, som var gravid og hadde bekkenløsning, holdt på å ramle på magen rett på ertene, det kunne gått gale, men okei det var ikke det verste.
Først måtte jeg sitte og ta ut 200 (jeg overdriver ikke) hårnåler fra håret mitt, og det tok minst en time. Da jeg var ferdig, var klokken over 5, og jeg og mannen var så trøtte at vi så syner.
Da vi la oss i sengen merket vi at det var noe der. Hele dynetrekket og putetrekket var fullt av erter. Og de hadde også lagt erter under dynene, og under hele overmadrassen så det lå i alle kriker og kroker av senga.... Vi måtte ta av alt sengtøyet og ta bort madrassene, som veide et halvt tonn hver (rammemadrasser) og få vekk alle ertene.
Vi la oss uten sengtøy, orket ikke ta det på...
Jeg var så utmattet at jeg grein.

Dagen etterpå måtte mamma komme og hjelpe meg å få bort alle ertene fra gulvet, vi fylte to hele bæreposer!!!!!!!!! Det var erter overalt! Katten vår fant erter som han lekte med i flere netter etterpå, vi måtte stå opp hele tiden for å fjerne dem, for han bråkte sånn med dem. Jeg hater erter den dag idag. (Jeg knegger, men jeg syns egentlig ikke det var noe morsomt!).

Vi måtte også få bort toalettpapiret fra alle trærne i hagen. Desverre høljet det ned den dagen, så det var små biter av toalettpapir i hele hagen. Det blåste bort på vinduene til naboene, så de måtte vaske vinduene og ble irritert på oss...

Nei, det var et mareritt. Jeg var rasende, selv om jeg tåler en støyt. Selv kunne jeg jo aldri funnet på noe slikt mot vennene mine, jeg hadde heller gjort noe KOSELIG for dem!

Vi ringte dem og hintet litt frempå om de kunne bli med og rydde opp dette helvetet, for vi var trøtte etter å ha måttet rydde hele bryllupslokalet dagen etterpå, men de tok ikke hintet. Ikke tilbød de seg noe heller, så jeg stod opp i et tre, med smertefull bekkenløsning, i regn og storm, og måtte ta ned alt papiret.

Det verste er vel at ingen av disse enda har giftet seg, så vi har, 4,5 år senere, enda ikke fått tatt hevn.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no