Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Labbetuss!

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-04-08, 19:03   #1
Mandino
inn i dimman
 
Mandino sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.230
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Labbetuss!

Storesøster nærmer seg 3 og er ikke spesielt opptatt av tv. Hun ser barnetv innimellom, men det er sjelden noe hun syns er verdt å se lenge på. I dag satt vi å koste i sofaen og slo på NRK Super. Der viste de en gammel episode av Labbetuss med Halvdan Sivertsen. Dette var det absolutte favorittprogrammet mitt da jeg var liten, og storesøster så ut til å like det godt hun også. Hun ville nemlig se mer da det var over. Gøy at Labbetuss kan fenge barn 25 år etter.

__________________
Mandino

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-08, 20:27   #2
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.711
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Labbetuss!

Jeg skulle ønske jeg fikk det med meg i dag også. Labbetuss vekker mange gode minner.

__________________
03 06 09
Mikkeline er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-04-08, 20:29   #3
Lilleville
Superduperaktiv
 
Lilleville sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 591
Lilleville er populærLilleville er populærLilleville er populær
Standard

Sv: Labbetuss!

Jeg ble og positivt overrasket da Labbetuss plutselig dukket opp på NrkSuper. Skikkelig 80-talls nostalgi!

Lilleville er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-08, 22:50   #4
Mandino
inn i dimman
 
Mandino sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.230
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Labbetuss!

Ja, må finne ut når de sender flere episoder. Jeg eeeeeelsket Labbetuss og har til og med stått på en scene sammen med ham og Halvdan og sunget "Han Labbetuss har bursdag" da jeg var 6 år Hadde kassett med masse fine sanger av Vibeke og Halvdan. Var så koselig å se den lilla sofaen hvor Smitt og Smule bor.

__________________
Mandino

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-08, 08:08   #5
Trolljenta25
Erfaren
 
Trolljenta25 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 896
Trolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populær
Standard

Sv: Labbetuss!

Akkurat det synes jeg også, men nå er det fare for at barnet mitt har blitt tv-slave.

Smitt og Smule lo hun seg fordervet av, forresten. Hadde glemt hvor morsomt det var.

Trolljenta25 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-08, 08:48   #6
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Labbetuss!

Vi så det i sengen i dag tidlig, og det fenget stort. Særlig serien hvor de besøkte noen barn på en gård og noen i byen. (Og fantastisk for meg å se tapetene de hadde tidlig på åttitallet.) Jeg håper de skal sende Lekestue igjen også, den hadde vært artig å se igjen.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-08, 18:40   #7
Trolljenta25
Erfaren
 
Trolljenta25 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 896
Trolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populær
Standard

Sv: Labbetuss!

Klassisk barnetv er helt klart mye bedre enn mye av den møkka de sender nå til dags. :gammel: Og dagens tegnefilmer?! Figurene blir jo bare styggere og styggere.

Trolljenta25 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-08, 18:49   #8
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Labbetuss!

Labbetuss er fin.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-08, 16:06   #9
placenta
Nybegynner
 
placenta sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4
placenta har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Labbetuss!

Hvilke tider går morroa på? Og er Smitt & Smule med i episodene som sendes?

placenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-08, 19:16   #10
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.475
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Labbetuss!

Søndager 17.10 og mandager 09.40 og 13.10. Og det er hele episoder som sender, med Smitt & Smule og hele sulamitten. Ungene mine var veldig fasinert, det var vi voksne også.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-08, 17:41   #11
Sylta
Nybegynner
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 7
Sylta har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Labbetuss!

Oii, det må vi få med oss. Kos å kunne bringe det vidre

Sylta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-08, 18:09   #12
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Labbetuss!

DVD-spilleren er herved programmert.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no