Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Kjøkkenfarger (jada, jeg også)

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-08-16, 22:40   #21
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøkkenfarger (jada, jeg også)

Veldig koselig hus! Likte godt trappa.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-16, 22:44   #22
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøkkenfarger (jada, jeg også)

Turkis i en tone som går mot duken, ja! Jeg har hatt gult kjøkken en gang, og er liksom vaksinert.

Lurt å planlegge for langsiktig bruk av voksduk, ja. "Nothing is as permanent as a temporary solution!", sier en smart (men kanskje ikke så optimistisk anlagt) dame på prosjektet mitt, med ting røst.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-16, 22:52   #23
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.034
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Kjøkkenfarger (jada, jeg også)

Lys blågrønn, lys turkis. Det er fint til alt. F.eks Fargerike sine Valmuesøster, Prekestolen, Lofoten, Lys akvamarin. Spesielt Valmuesøster syns jeg går til alt.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-16, 22:58   #24
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøkkenfarger (jada, jeg også)

Valmuesøster var kjempefin! Prekestolen også, men med den duken trenger vi nok noe fruktigere. Skal absolutt teste ut valmuesøster.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-16, 23:02   #25
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøkkenfarger (jada, jeg også)

Valmuesøster var kjempefin!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-16, 00:43   #26
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.940
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøkkenfarger (jada, jeg også)

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg har jo vurdert denne tapeten, men kanskje det blit too much? Pust i pose, Poly!



For en fantastisk tapet! Jeg synes ikke den blir mye, skal den bli mye så må det være at den konkurrerer med mye annet.

Jeg har høyglans hvitt kjøkken, og med en fondvegg i ganske knall turkis - og elsker den selv etter 6 år De to andre veggene har hvit tapet med samme mønster som i den turkise, men med mye, mye større mønster (dog hvitt i hvitt, så tar lite "plass").

Jeg simpelthen elsker gult, så jeg ser overhodet ingen grunn til å ikke gå for det! Turkist er også fresht. Begge deler går knallfint til den duken.

Og altså... Hvor skal jeg ha den "the yellow dots" tapeten?!

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-16, 00:51   #27
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.940
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøkkenfarger (jada, jeg også)

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Håper dere ikke er lei helt ennå.

Utgangspunkt:
Hvite skapdører
Røde kjøkkenapparater
Sorte og kopperfargede lamper
... Og denne duken:


Hva med veggene? Gule? Turkise? Blå?

Ok, jeg ble så opphengt i den nydelige tapeten, så jeg glemte helt de andre komponentene

Jeg holder en knapp på gult når jeg ser for meg alle delene. Tror det blir superfresht mot de røde kjøkkenapparatene. Ikke for det - kult med turkist også, men mmmmm - gult er kult. Og jeg har ikke glemt tapeten - kjør på! Du kan jo vurdere om du vil ha en eller to vegger med den og resten i gulfargen eller evt hvitt om du ikke tør kjøre med full gass

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-16, 01:06   #28
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.464
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kjøkkenfarger (jada, jeg også)

Lys gul tror jwg blir kjempefint! Rusta har en farge som heter lemonad. Den kan funke?

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-16, 04:38   #29
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøkkenfarger (jada, jeg også)

Izzi, kanskje tapeten på en vegg, og valmuesøster på resten?

Sindrome, den var fin! Tror den blir litt for lik den gule som er der nå, den funker dessverre dårlig. Det er litt rart lys på det kjøkkenet, og fargene endrer seg ganske drastisk når de kommer på veggen.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-16, 09:07   #30
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøkkenfarger (jada, jeg også)

Jeg synes gulfargen i Kolbo-kjøkkenet var fin. Og blåfargen på bilde 25.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-16, 09:26   #31
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøkkenfarger (jada, jeg også)

Sjekk ut sval sjø fra Jotun f.eks.
Den har jeg på kjøkkenet. Tror jeg. Eller var det sjøgløtt?
Jeg har en av dem på kjøkkenet og den andre på barnerommet. Det går rundt for meg, jeg har hatt dem i årevis. :trendsetter:

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-16, 10:13   #32
Galathea
Bør lage seg en tittel selv
 
Galathea sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.804
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kjøkkenfarger (jada, jeg også)

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Sjekk ut sval sjø fra Jotun f.eks.
Den har jeg på kjøkkenet. Tror jeg. Eller var det sjøgløtt?
Jeg har en av dem på kjøkkenet og den andre på barnerommet. Det går rundt for meg, jeg har hatt dem i årevis. :trendsetter:

Jeg har sval sjø i kjellerstua og sjøgløtt på soverom og bad - nydelige lyse turkisfarger!

Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-16, 11:21   #33
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjøkkenfarger (jada, jeg også)

Min søster har nettopp malt Sjøgløtt på kjøkkenet, og det er en nydelig farge. Men jeg tror den blir litt feil til duken, den blir for "grå" eller noe sånt.

Jeg malte kjøkkenet i gamlehuset i soft mint, og jeg elsket den fargen. Tror den kan gå. Den er dus, men allikevel ikke "grå". (Skjønner dere egentlig hva jeg mener? )

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-16, 12:02   #34
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøkkenfarger (jada, jeg også)

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Min søster har nettopp malt Sjøgløtt på kjøkkenet, og det er en nydelig farge. Men jeg tror den blir litt feil til duken, den blir for "grå" eller noe sånt.

Jeg malte kjøkkenet i gamlehuset i soft mint, og jeg elsket den fargen. Tror den kan gå. Den er dus, men allikevel ikke "grå". (Skjønner dere egentlig hva jeg mener? )

Ja, jeg skjønner godt hva du mener. Sjøgløtt kan bli litt flat. Til den duken trenger man noe mer saftlig.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-16, 12:24   #35
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøkkenfarger (jada, jeg også)

Se!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-16, 12:28   #36
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøkkenfarger (jada, jeg også)

Kjempefint!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-16, 13:07   #37
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøkkenfarger (jada, jeg også)

Jeg anbefaler fargen Pumpa fra Beckers. Ungen valgte den på en vegg på rommet sitt, og den er ordentlig fin, mye bedre enn jeg trodde ut fra fargekartet. Litt dyp gul, ligner på polkadottene på tapetet du viser.
Søkte på nett etter fargen, men jeg syns den virker noe blek her:

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-16, 13:08   #38
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøkkenfarger (jada, jeg også)

Maverick: Den grønnfargen! Tror mitt kjøkken trenger en knallgrønn vegg.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-16, 12:42   #39
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøkkenfarger (jada, jeg også)

Jeg har bestilt en prøve på polkadottapeten. Det er mulig kjøkkenbenken på øya blir hvit fortere enn antatt, og da kræsjer det hvertfall ikke.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-16, 09:33   #40
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøkkenfarger (jada, jeg også)

Tapetprøve mottatt. Jeg er veldig usikker. Dottene er appelsinfarget, altså mer oransj enn gul. Nå er veggene sånn kjip sykehusgul og jeg ser at de hvite skapdørene også får et gulskjær. Jeg lurer på om denne tapeten kan gi samme effekt, og det vil jeg ikke. Samtidig er den kul, Hiawata liker den (i motsetning til alle de andre tapetprøvene som nå er limt opp over hele hjemmet vårt ) og jeg tror den kan bli stilig opp mot en kald mintfarge. Jeg har seff funnet en fra en amerikansk fargeforhandler som jeg ikke finner maken til blant de ferdigblandete norske fargene, så jeg må til med fargevifte ser det ut til.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no