Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Vask av sofa trekk

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-09-07, 20:01   #1
mami
Aktiv
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Øvere Romerike
Innlegg: 137
mami har et hav av muligheter foran seg
Standard

Vask av sofa trekk

Jeg kjopte en sofa fra bohus ( tror jeg det var) for en stund tilbake.
Den har avtagbare trekk saann at den kan vaskes i maskinen, men jeg har jo da mistet "bruksanvisnbingen" som fulgte med.

Noen som kan si meg hvor mange grader jeg kan sette den paa?

mami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-07, 20:22   #2
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.308
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vask av sofa trekk

Hva slags materiale er stoffet av? Er det flekkete? Det pleier å stå 40 grader på vaskbare trekk. De færreste blir rene ved lavere temperaturer, noen (bomull) ikke da engang.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-07, 20:24   #3
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.094
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vask av sofa trekk

Vi har fra Ikea og de kan vaskes på 60 grader, er bomull.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-07, 20:31   #4
mami
Aktiv
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Øvere Romerike
Innlegg: 137
mami har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Vask av sofa trekk

Det er et ganske grovt materiale. Grovt floyel paa en maate. (ikke micofiber)

Ja, er noen flekker etter en viss snuppe Saa hvis jeg setter den paa 40 grader skulle det gaa greit tror du?

mami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-07, 20:34   #5
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.308
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vask av sofa trekk

Opprinnelig lagt inn av mami, her.

Det er et ganske grovt materiale. Grovt floyel paa en maate. (ikke micofiber)

Ja, er noen flekker etter en viss snuppe Saa hvis jeg setter den paa 40 grader skulle det gaa greit tror du?

Jeg ville nok brukt 40 grader, ja. Og jeg ville også flekkbehandlet der det er nødvendig.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-07, 20:40   #6
mami
Aktiv
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Øvere Romerike
Innlegg: 137
mami har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Vask av sofa trekk

Takk for svar
Et sporsmaal til, lar dere trekket vaere helt tort for dere legger det tilbake..?

mami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-07, 20:54   #7
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.094
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vask av sofa trekk

Opprinnelig lagt inn av mami, her.

Takk for svar
Et sporsmaal til, lar dere trekket vaere helt tort for dere legger det tilbake..?

Nei, vi lar det være litt fuktig. Da er det lettere å strekke det på og det blir ikke så krøllete.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no