Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Pepsi max eller Cola zero

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Se resultatene: Pepsi max eller Cola zero
Pepsi max 103 44,02%
Cola zero 58 24,79%
Drikker bare sukkerbrus 39 16,67%
Drikker annen sukkerfri brus 11 4,70%
Drikker ikke brus 23 9,83%
Deltakere: 234. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-01-12, 15:59   #41
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pepsi max eller Cola zero

Farris og sånn, da? Sitronskive? Agurk? Andre typer te?

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-12, 16:06   #42
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.768
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pepsi max eller Cola zero

Jeg drikker ganske lite brus. Nå er det mer sånn "wow, nå har jeg skeiet ut og kjøpt meg en flaske brus" når jeg en sjelden gang kjøper det. Men jeg sier ikke nei takk om jeg får det servert. Jeg synes colabaserte lightbrusene smaker temmelig likt, så når jeg først drikker det, er det egentlig et fett for meg hva det går i.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-01-12, 16:07   #43
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pepsi max eller Cola zero

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Farris og sånn, da? Sitronskive? Agurk? Andre typer te?

Farris liker jeg ikke. Sitronskiva gjør seg best i cola zero. Jeg drikker mange ulike teslag og på dagtid er det som regel det jeg drikker. Jeg er nok ikke av de som drikker mest brus altså, men det blir nok minst 1,5 l i uka, noen ganger opp mot 3l.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-12, 16:09   #44
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pepsi max eller Cola zero

Pepsi Max smaker uendelig mye bedre enn Cola Zero. "Heldigvis" får jeg ordentlig vondt i magen av å drikke Pepsi Max, så det er det så og si slutt på.

Jeg er derimot Farrisavhengig - og det er visstnok ikke så bra det heller. Men der tillater jeg meg å live on the edge.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-12, 16:12   #45
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pepsi max eller Cola zero

Jeg er ikke særlig glad i lettbrus, men kunne blitt avhengig av både Pepsi og Cola, det er så godt. Prøver å holde oss til helgene, og det går som regel bra.

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-12, 16:26   #46
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.011
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pepsi max eller Cola zero

På boks/glassflaske foretrekker jeg helt klart Cola Zero, men eller syns jeg Pepsi Max er best. Nok en avhengig melder seg inn i klubben.
Coca Cola-produktene syns jeg blir så fort dovne i store flasker, Pepsien holder seg mye bedre.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-01-12, 16:41   #47
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.518
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pepsi max eller Cola zero

Jeg foretrekker pepsi max. Men egentlig har jeg en plan om å slutte å drikke brus for en periode. Har gjort det før med stort hell, men har alltid falt tilbake til brus.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-12, 16:44   #48
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Pepsi max eller Cola zero

Jeg gikk fra Pepsi Max til Cola Zero for noen år siden og nå synes jeg Max smaker fysj.

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-12, 17:10   #49
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pepsi max eller Cola zero

Zero selvsagt. Kan til nøds drikke Pepsi Max, men synes den er for søt.

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-12, 17:14   #50
-Nj-
-Holy macaroni-
 
-Nj- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 1.034
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Sv: Pepsi max eller Cola zero

Drikker ikke aspartanbrus.

-Nj- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-12, 17:17   #51
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.570
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Pepsi max eller Cola zero

Sukkerbrus, eller aller helst farris.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-12, 17:18   #52
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pepsi max eller Cola zero

Grans Cola X eller vanlig Grans cola (Rema1000). ( Og ja, den er god og rimelig )

__________________
2004 - 2008.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-12, 17:20   #53
Ina
i vesterled
 
Ina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.689
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pepsi max eller Cola zero

Cola Zero er eneste brusen jeg drikker. :litt avhengig:

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-12, 17:31   #54
Svampe
Superduperaktiv
 
Svampe sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 519
Svampe er litt kulSvampe er litt kul
Standard

Sv: Pepsi max eller Cola zero

Max

Svampe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-12, 17:52   #55
Stjerneskuddet
Erfaren
 
Stjerneskuddet sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.182
Stjerneskuddet er litt kulStjerneskuddet er litt kul
Standard

Sv: Pepsi max eller Cola zero

Pepsi max. Avhengig? Ja tror det, men ser ingen problemer med det, ingen reagerer spesielt på kaffedrikkere vel? Jeg sliter derimot nå med sur mage, så brus har ikke vært like fristene, men et par glass om dagen må jeg ha...
Jeg liker også annen brus, men drikker sjelden sukkerbrus. Må være Solo i såfall. Cola liker jeg ikke, uansett hvilken type.

Stjerneskuddet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-12, 17:57   #56
iben
oppbevares tørt
 
iben sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.136
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pepsi max eller Cola zero

Cola light hvis jeg får velge. Men i nøden spiser fanden fluer (pepsi max)

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-12, 17:59   #57
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Pepsi max eller Cola zero

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Pepsi max = livets vann og min store svakhet her i livet.
Cola zero = pjuk.

:fasit:

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-12, 18:05   #58
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.831
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Pepsi max eller Cola zero

Pepsi Max. Drikker kun i helgene, ikke avhengig. Drikker veldig sjelden sukkerbrus.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-12, 18:10   #59
Ema
Bør lage seg en tittel selv
 
Ema sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.663
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Sv: Pepsi max eller Cola zero

Cola Zero, men det er sjelden at jeg drikker brus. Vil jeg ha noe med kullsyre foretrekker jeg farris naturell.

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-12, 18:25   #60
Sissel
Bør lage seg en tittel selv
 
Sissel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Innlegg: 3.345
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pepsi max eller Cola zero

Pepsi max absolutt, men kan også drikke cola zero. Liker ikke sukkerbrus i det hele tatt.

Sissel er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no