Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Fargevalg til stue, noe annet enn helt lyst?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-05-12, 14:38   #21
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.981
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fargevalg til stue, noe annet enn helt lyst?

Skilpadder er litt kamelon-aktige?
Nå måtte jeg humre høyt her, fantastisk.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-12, 14:41   #22
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.981
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fargevalg til stue, noe annet enn helt lyst?

Og så glemte jeg helt hvorfor jeg gikk inn i tråden, det var jo for å dele min nyforelskelse- Pure color Skifer. Utrolig lekker gråfarge som slett ikke er for mørk.
Grått er lekkert, og jeg bryr meg ikke om jeg er alt for sent ute med å oppdage det, det blir garantert flere grå vegger her etterhvert, nå snuser jeg litt på en lysere tone til stueveggen.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-12, 14:42   #23
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.269
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Fargevalg til stue, noe annet enn helt lyst?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Den andre veggen

Fantastisk!

Og virkelig satt i perspektiv av den grønne genseren mot den grønne veggen! Reiser du alltid med et knippe gensere å velge i mellom?

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-12, 14:45   #24
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fargevalg til stue, noe annet enn helt lyst?

Jeg synes lys grønn er fint i stue, sånn ganske dus (men ikke over i mint om du skjønner). Var en stue i Elle Decoration nå som var malt sånn, det var veldig fint.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-12, 14:49   #25
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.698
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fargevalg til stue, noe annet enn helt lyst?

Lys lin er en fin farge, synes jeg.
- selv er jeg en sucker for grått.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-12, 15:35   #26
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.564
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Fargevalg til stue, noe annet enn helt lyst?

Jeg henger meg på sucker for grått, jeg elsker grått!!

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-12, 21:40   #27
Bromle
Aktiv
 
Bromle sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 150
Bromle har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Fargevalg til stue, noe annet enn helt lyst?

Jeg har sand i stuen, og er veldig fornøyd..
Og i helgen har jeg tenkt å male soverommet i fargen Teblad.
Min mor har nettopp malt stuen sin i Teblad

__________________
2003 2006 2010
Bromle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-12, 21:45   #28
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.975
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fargevalg til stue, noe annet enn helt lyst?

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Jeg synes lys grønn er fint i stue, sånn ganske dus (men ikke over i mint om du skjønner). Var en stue i Elle Decoration nå som var malt sånn, det var veldig fint.

Det syns jeg også. Vi skal male lys grønn stue nå. Er så lei av av hvitt, hvitt, hvitt.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-12, 21:12   #29
guttemamma
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 549
guttemamma er populærguttemamma er populærguttemamma er populær
Standard

Sv: Fargevalg til stue, noe annet enn helt lyst?

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Jeg ville ikke ha hvit stue, så jeg fant en helt nydelig lilla-farge med mye svart i slik at den går mot grått. Den passer fint til det meste av andre farger og gir et veldig behagelig lys og inntrykk i stua. Har ikke angret et sekund og jeg ville ikke nølt med å male stua i noe annet enn hvitt om jeg var deg. Farger med mye svart i virker duse og fine når man får dem på store flater, så jeg vil anbefale å velge en slik farge.

Hva heter denne fargen? Den kan kanskje passe på en vegg i stua hos meg. Har så lyst på littegrann lilla, uten at det egentlig er lilla!

guttemamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-12, 22:39   #30
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Fargevalg til stue, noe annet enn helt lyst?

Vi har morgendis og jeg synes fargen bare blir finere og finere.
Den er ganske lys, så noen toner mørkere hadde sikkert blitt fint.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no