Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Ticketmaster - hvordan kapre gode billetter?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-01-18, 18:25   #21
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ticketmaster

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

:lykke: Men bare annonsert og ikke åpnet for billettsalg!

Nei, billettsalget åpner niende februar, regner med det var det HI (og 90 % av facebookfeeden min... ) siktet til.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-18, 18:26   #22
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ticketmaster

Offisielle fanklubber får til tider tilgang til forhåndssalg.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-18, 19:00   #23
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.912
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ticketmaster

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Nei, billettsalget åpner niende februar, regner med det var det HI (og 90 % av facebookfeeden min... ) siktet til.

Sikkert!!

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-18, 19:04   #24
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.154
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ticketmaster

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Har opplevd køen til Ticketmaster, og kom ikke gjennom den med billetter denne gangen. Bedre lykke til fredag, håper jeg!

Må si det er greit med den køen, sånn at man ikke må oppdatere hele tiden. Selv om det er skikkelig surt å ikke få billetter, så i dag sutrer jeg litt!!!

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-18, 19:10   #25
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.007
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ticketmaster

Jeg støtter det med mailinglister. Slik fikk jeg billetter til Hamilton i London uten å streve så veldig.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-18, 20:33   #26
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ticketmaster

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Nei, billettsalget åpner niende februar, regner med det var det HI (og 90 % av facebookfeeden min... ) siktet til.


Ja, det stemmer.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-18, 20:34   #27
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.912
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ticketmaster

Opprinnelig lagt inn av Blånn, her.

Ok, ganske mye da!!

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-18, 20:40   #28
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.154
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ticketmaster

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Ok, ganske mye da!!

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-18, 21:37   #29
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ticketmaster

Jeg er nødt å få billetter til den konserten. Har kjøpt flybilletter jo! Så man kunne forhåndsbestille til 20 prosent rabatt om man hadde oboskredittkort. Noen som har det og vil kjøpe for meg? ��

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-18, 10:55   #30
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.839
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ticketmaster

Dnb kjøper opp bra rader. Vet at de har gjort det på PuttiPluttiPott så de gjør det sikkert på det meste av andre show også.
Obos er også en sånn "oppkjøper.

Om du vil på Eminem så har OBOS billetter til det. Jeg fikk mail om det i går.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-18, 15:53   #31
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ticketmaster

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Om du vil på Eminem så har OBOS billetter til det. Jeg fikk mail om det i går.


Til "vanlege" obos-medlemmar? Må sjekke med slekta i Oslo, skjønnar eg.

Eg har no sagt nei til å jobbe fredag den 9. pga at eg må sitte klar heime for å få tak i billettar. Det er umogleg for meg å ordne på jobb.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-18, 18:54   #32
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ticketmaster

Ein må ha OBOS-kredittkort. Det held ikkje å vere medlem.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-18, 21:32   #33
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ticketmaster

Jeg ble obosmedlem og bestilte kredittkort i går... #desperat

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-18, 21:53   #34
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ticketmaster

Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

Jeg ble obosmedlem og bestilte kredittkort i går... #desperat

Vurderte det, faktisk.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-18, 22:46   #35
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.912
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ticketmaster

Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

Jeg ble obosmedlem og bestilte kredittkort i går... #desperat

Samme her...

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-18, 00:39   #36
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ticketmaster

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Gode tips over her. Forslag er viktig. Men uansett må man sitte klar, og det beste er hvis flere sitter klare og man har kontakt underveis. Systemene deres er ikke kraftige nok overhodet til å takle de store konsertene, så det er litt bingo hvem som når gjennom og ikke. Jeg logger meg inn i god tid. Og refresher, slik at jeg ikke skal logges ut. 80% kjøper jeg på forsalg, men det kan absolutt være texas der også.

Vi kjører samme opplegg i heimen. Det hender seg visst at man i kalenderen på jobb er i møte da og ikke skal forstyrres. Har jeg hørt.


__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-18, 12:08   #37
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ticketmaster

Det er vel ingen plassbestilling på Vøyenenga? Litt samme opplegg som på Valle Hovin?

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-18, 12:22   #38
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ticketmaster

Det blir helt sikkert ymse billettkategorier. Sølv, gull, diamant, platina, platinadiamant, Ultimat Bling, Ultimat Bling MED egen do, Ultimat Maxi Bling. Og så videre.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-18, 13:28   #39
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.912
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ticketmaster

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Det blir helt sikkert ymse billettkategorier. Sølv, gull, diamant, platina, platinadiamant, Ultimat Bling, Ultimat Bling MED egen do, Ultimat Maxi Bling. Og så videre.

Satser på Ultimat avling eller noe i den retningen der. :knis:

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-18, 13:45   #40
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ticketmaster

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Det er vel ingen plassbestilling på Vøyenenga?

Voldsløkka. Ellers havner du i Bærum.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no