Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Gave til mann (44)?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-12-17, 11:01   #61
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gave til mann (44)?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

God idé - men det er jo ikke mannen min som tar innkast i kulda, så det passer kanskje enda bedre for ungene?

Han kaster kanskje baller til ungene, i ny og ne? Mannen her er i allefall såpass deltakende på treningene at han godt kan trenge slike hansker. Det er jo ikke slik at han bare står på sidelinjen og gir ordre, med polvotter på. Tror han vanligvis bruker skihansker, men det er jo bare supert å ha et lite utvalg.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-17, 11:01   #62
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.262
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gave til mann (44)?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

God idé - men det er jo ikke mannen min som tar innkast i kulda, så det passer kanskje enda bedre for ungene?

Absolutt, men fint for aktive trenere også, helt klart. Ungene elsker dem. Og fotballstrømpene i ull.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-17, 11:07   #63
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gave til mann (44)?

Her har både mann og barn vanlige, lange ullstrømper (mens for alpint etc.) som de bruker om vinteren. Ser ikke helt behovet for dedikerte fotballstrømper, egentlig. Og ungene har sånne strømpeleggskinner som sitter oppe av seg selv, så de trenger i grunnen ikke strømper til langt oppå leggene uansett. *vanskelig*

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-17, 11:08   #64
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gave til mann (44)?

Jeg nevnte fotballstrømper i ull til guttungen, for å høre om det var noe han syntes han trengte.

"Det skjer ikke." var svaret jeg fikk.
Han liker generelt ikke fotballstrømper, og bruker heller vanlige ullsokker. Han har også strømpeleggskinn.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-17, 11:12   #65
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.262
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gave til mann (44)?

Mine spilte med vanlige ullsokker i fjor, men er veldig glad i fotballstrømpene, faktisk. Det har nok også litt å gjøre med at de for all del trener med shorts (gjerne med ullstrømpis og thigts under) - da må det jo se skikkelig ut med strømper, liksom. Av en eller annen grunn foretrekker de også leggskinn som de dytter nedi strømpa, så den har jo en verdi sånn sett. Så har de en festestrikk som går utenpå strømpa for å holde leggskinnet på plass.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-17, 11:24   #66
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gave til mann (44)?

Min mann (38) får brettspill fra kidsa. Litt usikker på hva han får av meg. Han er så utrolig vanskelig. Kanskje en ølkasse fra Gulating eller noe.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-17, 11:39   #67
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.642
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gave til mann (44)?

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Fotballtur til England for dere fire?

Eller bare for dere to.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-17, 11:55   #68
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.262
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gave til mann (44)?

Nok et tips til utendørsaktiviteter vinterstid: Ullundertøy. Det fikk kjæresten min i fjor, fint og fargerikt og dyrere enn man gidder å kjøpe til seg selv (Norrøna). Han får i år og, faktisk, for å trene i. Sammen med en ny langrennsjakke.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-17, 12:50   #69
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gave til mann (44)?

Billetter til Øya-festivalen fant min mann (43) ut at han ønsket seg ... i går.

Vel, vel, han har bursdag i januar, så det er jo greit å ha noe i ermet.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-17, 16:56   #70
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gave til mann (44)?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Billetter til Øya-festivalen fant min mann (43) ut at han ønsket seg ... i går.

Vel, vel, han har bursdag i januar, så det er jo greit å ha noe i ermet.



Jeg har også en sånn mann som kjøper seg det han har lyst på, og mye av det er uansett av en type eller pris jeg ikke gidder å gi som gave (dippedutter jeg ikke skjønner hensikten med, eller sportsutstyr kjip kone syns er aaaalt for dyrt )

Opplevelser sammen pleier å bli godt mottatt. I år har jeg overgått meg selv og funnet ut noe han faktisk trenger (etter å ha oppdaget at han brukte MIN sekk til trening ) og så ønsket han seg faktisk sykkelhjelm, så det får han, selv om det ikke akkurat er sesong for det i butikkene nå.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-17, 17:30   #71
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gave til mann (44)?

Kan ikke du gå for den kalenderen Bluen. Vil så gjerne se de bildene.... I god Bluen stil!

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-17, 18:16   #72
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gave til mann (44)?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Kan ikke du gå for den kalenderen Bluen. Vil så gjerne se de bildene.... I god Bluen stil!

Det er heilt utrolig at bluen ikkje har bemerka det konseptet der. Her stiller me opp med både ideer og praktisk gjennomførelse og blir... Totalt oversett

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-17, 18:46   #73
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gave til mann (44)?

Beklager, men jeg greide ikke å se noe morsomt i det forslaget.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-17, 18:47   #74
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gave til mann (44)?

Gode bluen, det er greit det

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-17, 20:42   #75
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gave til mann (44)?

Jeg pleier å kjøpe konsertbilletter til ham og Herremannen som en gave. Mannen får to. i år har jeg ikke funnet boen artister jeg tror passer oss.

En helgetur for dere to til Køben?

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no