Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Vær-widget og GPS

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-08-17, 01:25   #1
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.973
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Vær-widget og GPS

Jeg har en widget som viser været på framsiden på telefonen. Den har plutselig fått det for seg at jeg er over 150 km fra der jeg egentlig befinner meg. Og det er over et år siden jeg var i nærheten av dette stedet.
Tar jeg bort at den skal vise "nåværende posisjon" så blir den selvsagt borte og bare "hjemby" vises.
Av og til blir den borte av seg selv og bare hjemby vises, men det tar ikke lang tid før den er tilbake.
På FB ser jeg også at den vil legge til at jeg befinner meg på denne ukjente plassen av og til. Alt annet av apper jeg er innom sier at jeg er der jeg faktisk er. Som Instagram, GPS, Maps, Groundspeak, Stolpejakten etc.

Noen som har forslag på hvorfor den plutselig mener jeg befinner meg et sted jeg ikke er?

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no