Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvilke votter er varmest? Til voksne

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-02-18, 00:49   #21
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke votter er varmest? Til voksne

Jeg har dunvotter fra mountain equipment, men de kostet nok en god del mer enn tusen kroner. Jeg har kun prøvd de et par ganger og de er helt klart varmere enn andre votter, men fingertuppene holder seg kalde i de også. Det skal være noe av det varmeste du kan få tak i, men de er store, stygge og dyre.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-18, 00:50   #22
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.693
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke votter er varmest? Til voksne

Jeg har Hestra med ullfor inni. Og sånn strikkgreie rundt håndleddet. Helt genialt når man må hjelpe unger med noe, spenne slalåmstøvlene og sånn. Varmeste vottene jeg noen gang har hatt. Bortsett fra de tova vottene mine. Men de er såpass hardt tovet at de ikke duger til noe annet enn å holde meg varm. De er veldig tykke og stive.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-18, 00:52   #23
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilke votter er varmest? Til voksne

Votter med batteridrevet varme: https://www.varmekle.no/Product/Varm...votter)-216290

Du kommer aldri til å fryse på hendene igjen. Husk bare å lade de oppladbare batteriene og sjekk batteriene før du går ut. Varer opp mot 6 timer ved konstant bruk.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>

Sist redigert av Fløyel : 06-02-18 kl 09:35.
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-18, 08:52   #24
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke votter er varmest? Til voksne

Jeg har et par fra Norrøna med ullvott inni, fryser aldri i de.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-18, 09:07   #25
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.184
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilke votter er varmest? Til voksne

Jeg har et par fra norheim med ullvott inni og så løs vindvott utenpå. Kostet kanskje 5-600, testet de ut på bandy cup i helgen. Holdt meg varm på fingrene etter flere timer utendørs i minus 10 på søndag. Jeg stod mer eller mindre stille på isflaten hele tiden. Hadde med fotvarmere men trengte ikke bruke de.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-18, 10:35   #26
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.077
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke votter er varmest? Til voksne

Hjemmestrikkede, tovede ullvotter.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-18, 10:51   #27
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke votter er varmest? Til voksne

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Gi de til meg.



Bruker å ta dem på meg f.eks akkurat når jeg har smurt skiene til ungene, og fingrene er is, også må de av igjen før jeg har gått 200 meter. Men jeg har varme hender da, og bruker ofte kun vindvott uten innervott. Men jeg har lånt dem til andre som sliter med kalde hender, og de sier det samme. Lånte dem bort til min nevø på tur i jula, og han påstod de var magiske. Det er noen år siden jeg kjøpte dem, og jeg finner dem ikke når jeg leter på nett. Så det er mulig de er utgått.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-18, 11:25   #28
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke votter er varmest? Til voksne

Skinnvotter med krøllete ullfôr, fra hanske og veskebutikker.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-18, 12:33   #29
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.921
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke votter er varmest? Til voksne

Generelt er jo ullvotter med noe vindtett utenpå det som gjelder. Evt. med noen slike merino-liners inni hvis man trenger enda mer.

Jeg kjøpte meg Hestra-votter billigere i Sverige, delvis skinn overtrekksvott med løst ullfor inni. Jeg bruker også vanlige hjemmestrikkede votter inni noen ganger, eller bare helt tynne merino-liners.

Overtrekksvott finnes det løse, lett å finne på nett.

En gang håper jeg å få Hestra sine votter med helskinn "overtrekksdel" og ull-innervott. Da har jeg overtrekksvott for resten av livet, tenker jeg, og kan suplere med hjemmestrikka votter etc. som isoleringslag inni.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no