Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Gode ørepropper når man sykler (musikk uten å bli tatt av vinden)

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-07-17, 01:28   #1
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.989
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Gode ørepropper når man sykler (musikk uten å bli tatt av vinden)

Jeg liker å høre på litt musikk når jeg sykler. Den er såpass lav at jeg kan høre det rundt meg. Problemet er at store deler så ødelegger vind lyd, og da hører jeg verken musikk eller annet. Hvordan få eliminert vinden? Tips til gode ørepropper.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-17, 01:29   #2
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gode ørepropper når man sykler (musikk uten å bli tatt av vinden)

:følger:

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-17, 01:38   #3
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.354
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gode ørepropper når man sykler (musikk uten å bli tatt av vinden)

Jeg har et par enkle vanlige koss-headset som jeg synes fungerer veldig bra. Når jeg sykler sammen med mannen bruker jeg de gjerne uten lyd, så jeg slipper å ha vind-susing i ørene. Har bøylen bak hodet i stedet for oppå, har det på etter hjelmen.

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-07-17, 05:20   #4
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gode ørepropper når man sykler (musikk uten å bli tatt av vinden)

Å sykle med musikk på øret øker ulykkesrisiko og er noe Trygg trafikk advarer mot.
Jeg ville droppet tanken på å handle sånne ørepropper.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-17, 15:05   #5
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.989
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gode ørepropper når man sykler (musikk uten å bli tatt av vinden)

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Å sykle med musikk på øret øker ulykkesrisiko og er noe Trygg trafikk advarer mot.
Jeg ville droppet tanken på å handle sånne ørepropper.

Får jeg eliminert vinden, så er ikke dette et problem med lav bakgrunnsmusikk. Som sagt, jeg hører det rundt meg, og som regel har jeg også bare en propp i øret.
Setter pris på svar på HI. Og ikke en diskusjon rundt det. Da kan man ha egne tråder for det.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-17, 15:41   #6
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gode ørepropper når man sykler (musikk uten å bli tatt av vinden)

Elimineres vinden øker du trafikkfaren. Musikk på øret og sykling i trafikk er noe unger nå til dags lærer er farlig. I Danmark er det snakk om forbud.

Nei du likte ikke svaret, men jeg er sikker på at om det kom en tråd om beste forovervendte bilsete for toåringer så hadde noen sagt fra.

Jeg skal ikke skrive mer her. Andre får foreslå ørepropper for deg.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-17, 17:03   #7
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.005
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gode ørepropper når man sykler (musikk uten å bli tatt av vinden)

Bose sport eller hva de heter. De er ikke lydeliminerende, men jeg føler de tar de verste ulydene likevel, og de sitter godt.

Einhyrningur er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-07-17, 17:55   #8
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.807
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gode ørepropper når man sykler (musikk uten å bli tatt av vinden)

Pannebånd funkker

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-17, 17:57   #9
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gode ørepropper når man sykler (musikk uten å bli tatt av vinden)

Jeg bruker buff eller pannebånd under hjelm når jeg rir. Det tror jeg kan gjøre nytten når man sykler også. Jeg kan ikke anbefale deg noen øreplugger som tar vekk lyden sv vinden uten å hindre for mye andre lyder.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-17, 17:59   #10
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gode ørepropper når man sykler (musikk uten å bli tatt av vinden)

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Elimineres vinden øker du trafikkfaren. Musikk på øret og sykling i trafikk er noe unger nå til dags lærer er farlig. I Danmark er det snakk om forbud.

Nei du likte ikke svaret, men jeg er sikker på at om det kom en tråd om beste forovervendte bilsete for toåringer så hadde noen sagt fra.

Jeg skal ikke skrive mer her. Andre får foreslå ørepropper for deg.

Jeg er helt enig. Og det er ikke bare en selv det går utover, det er potensiell risiko for andre trafikanter også.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-17, 18:29   #11
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.989
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gode ørepropper når man sykler (musikk uten å bli tatt av vinden)

Takk. Pannebånd kan jeg prøve.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-17, 18:34   #12
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.049
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gode ørepropper når man sykler (musikk uten å bli tatt av vinden)

Klipp en buff i to, brett den så dobbelt og ta over hodet så den dekker ørene.

Jålebeinet er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no