Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

iPad

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-09-11, 20:36   #41
Perhonen
Pessimistisk Optimist.
 
Perhonen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.230
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: iPad

Nyttige og morsomme apps? Forslag? Hva fins det av norske...bortsett fra aviser og banker?

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-11, 16:38   #42
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: iPad

Vi har ludo. Fint fordi den er juksesikker...

Bruker ipad mye, men lite fornuftig - mest moro. Lese e-post, surfe, lese aviser, spille spill, spille snutter på youtube o.l. Fin kartfunksjon for vegbeskrivelser på min. Lettere å lese enn mobilapp., for å si det sånn.

Vær obs på at endel programvare som brukes til å lese og behandle tekst kan "snuse" på tekstene dine, skjønte ikke helt forklaringa jeg fikk den gangen, men det er noe med at du risikerer at de tilgjengeliggjøres på iTunes eller no fordi teksten din lagres i programmet. Vi har ihvertfall jobbforbud mot å laste ned tekst til Dropbox o.l.

Funksjonaliteten ifht skriving er so-so, og utrolig irriterende at det ikke er piltaster man kan bevege seg i teksten med. Så møtereferater hadde ikke jeg brukt den til så mye, men det går vel til nød.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-11, 11:37   #43
Perhonen
Pessimistisk Optimist.
 
Perhonen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.230
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: iPad

Jeg har lastet ned en app som heter Pages og er kjempefornøyd. Bruker paden mer enn pc, drar den med meg på møter osv. Skal legge onn numbers når jeg får somlet meg til å oppdatere den. Veldig greit å kunne lage oversikter over ubundentiden min blant annet.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-11, 11:41   #44
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.496
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: iPad

Opprinnelig lagt inn av Perhonen, her.

Jeg har lastet ned en app som heter Pages og er kjempefornøyd. Bruker paden mer enn pc, drar den med meg på møter osv. Skal legge onn numbers når jeg får somlet meg til å oppdatere den. Veldig greit å kunne lage oversikter over ubundentiden min blant annet.

Pages er strålende, numbers og for den del. Så fint at du er fornøyd - jeg har en bærbar pc tilgjengelig, men det er iPaden jeg drar med meg rundt overalt - med tastatur fungerer det strålende!

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-11, 12:05   #45
Babe
Palliasjonsnurse
 
Babe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.510
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Sv: iPad

14-åringen min fikk iPad til konfirmasjonen sin og den er hyppig i bruk her i heimen... de to yngre søsknene står ofte i kø for å få låne den, og minstemann på straks 4 år tror nesten at padda er hans.

Snedig sak altså - jeg liker den godt jeg også.

__________________
Babe - storesøs feb 1994 ♥, mellomsøs des 1996 ♥, lillesøs aug 2004 ♥ og lillebror des 2007 ♥
Babe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-11, 12:11   #46
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPad

Jeg bruker den mye i jobb, jeg kjører alle presentasjoner i Keynote på prosjektor. Det er litt masete å overføre filer, siden jeg ikke får bruke Dropbox på jobb-PC-en, og ikke bruke iTunes. Men det går greit.

Jeg skriver også møtereferater, og tar aldri med meg PC lenger hvis jeg ikke skal ha hjemmekontor dagen etter.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-11, 14:25   #47
Perhonen
Pessimistisk Optimist.
 
Perhonen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.230
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: iPad

Siden pages oversetter dokumenter til word, for å si det enkelt så skriver jeg på pages og sender meg selv på mail ved behov. Så kan jeg jobbe videre på pc. Og prisen på programmene jeg bruker gjør at jeg virkelig liker den.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-11, 14:53   #48
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ipad

jeg arvet min tante sin... og helt ærlig... kunne klart meg helt fint uten.. ungene spiller på den.. og den er ok å ha med på tur da..

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-11, 20:55   #49
Perhonen
Pessimistisk Optimist.
 
Perhonen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.230
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: iPad

Til forelesningsnotater da Randi?

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no