Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

CD som gave?

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-12-21, 16:34   #1
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.813
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Spørsmål

CD som gave?

Hvor sannsynlig tror dere det er at mannlig 59‐åring har cd-spiller nå til dags? Utdannet innen helsevesenet, ikke teknologisk oppdatert (innen kommunikasjonsmuligheter) innen sitt yrke.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-21, 16:36   #2
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.354
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: CD som gave?

Jeg kjenner ingen som fortsatt har cd-spiller uansett alder. Ville definitivt ikke gått ut fra det.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-21, 16:46   #3
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.361
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: CD som gave?

Det ville jeg bare kjøpt til han som jeg VET fortsatt insisterer på CD-er i bilen, hjemmet eller i campingvogna. Ikke sånn på generelt grunnlag... Ville kanskje kjøpt en LP til noen som liker musikk og som jeg vet har platespiller, eller ei bok om favoritt-bandet/-musikeren.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-21, 16:46   #4
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.255
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: CD som gave?

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Jeg kjenner ingen som fortsatt har cd-spiller uansett alder. Ville definitivt ikke gått ut fra det.

Min mor satte på en CD i går mens vi bakte pepperkaker. Hun lurte på om ikke vi burde ønske oss en CD spiller. Nei takk var svaret.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-21, 16:50   #5
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.813
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: CD som gave?

Blir ikke CD‐kjøp når jeg tenker meg om.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-21, 16:52   #6
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.973
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: CD som gave?

Insisterer og insisterer, men har da cd spiller i bilen. Og kassettspiller.
Ingen DAB radio, så da brukes det som er.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-21, 17:15   #7
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: CD som gave?

Helten 58 har DVD-spiller som tar CDer også. Han ripper alt han kjøper og legger på hjemmets fellesserver. Vi spiller fra den. Ingen av oss bruker Spotify og slikt som plutselig har fjerna godlåtene og uansett ikke har Zappa. Samme med fetter 59.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-21, 17:18   #8
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.842
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: CD som gave?

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Jeg kjenner ingen som fortsatt har cd-spiller uansett alder. Ville definitivt ikke gått ut fra det.

Dette

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-21, 17:20   #9
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: CD som gave?

Helten har også en del på SD-kortet på telefonen. Så ja, han ønsker seg en masse CDer i gave til jul og bursdag.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-21, 17:25   #10
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: CD som gave?

Spiller CDer i bilen.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-21, 17:30   #11
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.842
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: CD som gave?

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Jeg kjenner ingen som fortsatt har cd-spiller uansett alder. Ville definitivt ikke gått ut fra det.

Dette

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-21, 17:45   #12
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.823
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: CD som gave?

Jeg har CD i bilen og spiller det der. Men jeg har strengt talt ikke kjøpt meg en CD på veldig mange år.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-21, 18:13   #13
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.737
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: CD som gave?

Vil tro det er mer sjanse for at han kjører vinyl enn cd.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-21, 18:14   #14
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.823
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: CD som gave?

Opprinnelig lagt inn av Retz, her.

Vil tro det er mer sjanse for at han kjører vinyl enn cd.


Enig. 19 åringen min har fått dilla på vinyl.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-21, 20:13   #15
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: CD som gave?

Opprinnelig lagt inn av Retz, her.

Vil tro det er mer sjanse for at han kjører vinyl enn cd.

Det med vinyl forstår jeg jo, siden lydkvaliteten på et anlegg med sinnsykt bra høytalere og ennå bedre hørsel gir bedre opplevelse enn CD. Men forrige uke var det en som lurte på om jeg hadde musikk på vanlige kasetter, for det må da være bra. Da lurer jeg alvorlig på kunskapsnivået altså.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-21, 22:05   #16
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: CD som gave?

Selges det, lurte jeg på.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-21, 22:11   #17
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: CD som gave?

Sikkert noen som lar seg lure.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-21, 22:31   #18
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.461
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: CD som gave?

Det er mye undergrunnsmusikk som gis ut på kassett, av folk med høyt kunnskapsnivå om musikkproduksjon, lyd osv.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-21, 23:08   #19
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: CD som gave?

Men da har de nok fått gjort mye med holdbarheten på selve båndene, altså nytt materiale, sikkert også forbedret avspillingsmaskinene. Det jeg fikk spørsmål om var om jeg hadde gamle bånd å selge/gi bort/e.l. Det ville virkelig være lureri.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-21, 00:20   #20
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.082
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: CD som gave?

Vi hører på cd i bilen, innimellom. Mest ved bluetooth-kriser. Men vi hører mye på vinyl og kjøper stadig nye LPer.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no