Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Alternativer til deodorant?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-03-09, 10:46   #81
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Alternativer til deodorant?

Opprinnelig lagt inn av Babe, her.

Hvor får man tak i disse krystallsteinene da?

Det lurer jeg på og. Mannen skal få prøve det.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 11:13   #82
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Alternativer til deodorant?

Åh, Veronal! Krystallsteinverksted hjemme hos deg?

Jeg kjøper krystallstein på helsekostbutikker med godt utvalg. De finnes på nett også.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 14:58   #83
Cilius
På flyttefot
 
Cilius sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Snart på landet
Innlegg: 143
Cilius er litt kulCilius er litt kul
Standard

Sv: Alternativer til deodorant?

Helsekost ja

__________________
Lillemor født august 2004 og Rampetrollet født juni 2011
Cilius er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 23:02   #84
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.411
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alternativer til deodorant?

I forrige nummer av bust fant jeg denne oppskriften på hjemmelaget deo:

I vannbad smelt 3 ss uraffinert shea butter, 3 ss baking soda, 2 ss maisenna, 2 ss uraffinert kokossmør, 2 e-vitaminkapsler (knekk dem oppi) for å få det til å holde seg bedre. Rør godt, når alt har smeltet, ta det vekk fra varmen og hell det i et glass, typ syltetøysglass eller noe og rør inn 10-20 dråper av valgfri essensiell olje. Sett den i kjøleskapet til alt er stivnet, og oppbevar den i romtemperatur. Bruk en ertestor bit og smør under armene. Skal visstnok holde til ca tre måneders bruk.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-09, 00:32   #85
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alternativer til deodorant?

Jeg tror jeg skal dyrke min egen deo.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 07:06   #86
Bada-Bing
Pulled back in
 
Bada-Bing sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Der
Innlegg: 724
Bada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populær
Standard

Sv: Alternativer til deodorant?

Så hvor får man tak i denne alumen? Brukier man bare bakepulver eller noe annet som inneholder det?

__________________
Propellen 2005 Stoikeren 2008
Bada-Bing er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 10:48   #87
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alternativer til deodorant?

Jeg hadde det fra et kjemisett. Men jeg innbiller meg at apoteket har?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 11:02   #88
Babe
Palliasjonsnurse
 
Babe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.510
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Sv: Alternativer til deodorant?

Var på Sukost og der hadde de ikke. Enda så bra utvalg de hadde av diverse...

Får prøve en annen på mandag.

__________________
Babe - storesøs feb 1994 ♥, mellomsøs des 1996 ♥, lillesøs aug 2004 ♥ og lillebror des 2007 ♥
Babe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 00:31   #89
kris
kross
 
kris sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 927
kris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Alternativer til deodorant?

Eller du kan kjøpe på nett.

__________________
kris
Enestående mamma til en enestående gutt (2001)
"Livet er ikke et problem som skal løses, men en realitet som skal oppleves." (Søren Kierkegaard)
kris er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-09, 16:57   #90
Kråka
 
Kråka sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.313
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Sv: Alternativer til deodorant?

Vita lanserer en ny serie som heter Green People. Økologisk deodorant uten parabener, aluminium, parfyme eller alkohol. Jeg skal straks ut å kjøpe den.

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-09, 17:10   #91
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alternativer til deodorant?

Green people Organic Base No Scent Deodorant

Sitat:

Ingredients: *Aloe barbadensis (aloe vera), Ammonium alum (Alunite, mineral salt), Cetearyl glucoside (emulsifying plant wax), Zinc ricinoleate (from zinc salt), *Olea europaea (olive oil), *Helianthus annuus (sunflower oil), Cetearyl alcohol (emulsifying plant wax), Glyceryl stearate (plant-derived moisturiser), Theobroma grandiflorum (cupuaçu butter), Lecithin (plant-derived emulsifier), Sorbitan olivate (emulsifier from olive oil), Glycerin (plant-derived humectant), *Hamamelis virginiana (witch hazel extract), Olea europaea (olive leaf extract), Rosmarinus officinalis (rosemary extract), Potassium sorbate, Phenoxyethanol (preservative system) , *84.0% Organically grown.

http://www.greenpeople.co.uk/product...B-8E2DE4DC2D35

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-09, 17:16   #92
Kråka
 
Kråka sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.313
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Sv: Alternativer til deodorant?

Skulle akkurat legge inn linken, men Vita selger altså disse produktene.

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-09, 09:13   #93
SIS
Aktiv
 
SIS sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 241
SIS er litt kul
Standard

Sv: Alternativer til deodorant?

Eg bruker denne, håper at Weleda ikkje har altfor mye skummelt i produktene sine (Og så elsker eg den friske sitruslukten) :

__________________
Mamma til 3
SIS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-09, 10:10   #94
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Alternativer til deodorant?

Opprinnelig lagt inn av SIS, her.

Eg bruker denne, håper at Weleda ikkje har altfor mye skummelt i produktene sine (Og så elsker eg den friske sitruslukten) :

Den har jeg også brukt; ellers har jeg krystallstein.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no