Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Hvorfor ser det ut som om innlegg er oppdatert når det ikke er det?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-06, 18:00   #1
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvorfor ser det ut som om innlegg er oppdatert når det ikke er det?

Dette ble en kronglete overskrift, men jeg får prøve å forklare her.

Når jeg går inn på kontrollpanelet har jeg i dag flere ganger fått opp "barn og røyk i bil"-tråden opp øverst på lista over abonnerte tråder. Hver gang har det stått at Kanutte har siste innlegg i tråden. Det har jo stemt. Det som ikke stemmer er at klokkeslettet for hennes innlegg har forandret seg på kontrollpanelet. Det vil si at det blir registrert som nytt innlegg med nytt klokkeslett i kontrollpanelet mitt, selv om det er det samme innlegget som har ligget der hele tiden. Da jeg var inne på kontrollpanelet nettopp stod det at hennes innlegg ble lagt inn klokka 17 ettellerannet. Da jeg gikk inn i tråden var det fremdeles innlegget hennes fra 11 ettellerannet som var siste innlegg.

Dette har jeg oppdaget flere ganger i det siste. I kontrollpanelet ser det ut som om det har kommet nytt innlegg, men det stemmer ikke.

Hvorfor skjer dette?

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 18:06   #2
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.787
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor ser det ut som om innlegg er oppdatert når det ikke er det?

Det er fordi noen har svart på spørreundersøkelsen, men uten nødvendigvis skrive noe i tråden.

Det er irriterende, så jeg skulle ønske noen kunne endre denne funksjonen.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 18:07   #3
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.524
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor ser det ut som om innlegg er oppdatert når det ikke er det?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Det er fordi noen har svart på spørreundersøkelsen, men uten nødvendigvis skrive noe i tråden.

Det er irriterende, så jeg skulle ønske noen kunne endre denne funksjonen.

... Og så jeg som har lest Kanutte sitt svar ca 10 ganger da ...

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 18:11   #4
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor ser det ut som om innlegg er oppdatert når det ikke er det?

Tusen takk for svar! Jeg har også lest Kanutte sitt svar diverse ganger

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 18:12   #5
Kanutte
interlektuell
 
Kanutte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 979
Kanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvorfor ser det ut som om innlegg er oppdatert når det ikke er det?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

... Og så jeg som har lest Kanutte sitt svar ca 10 ganger da ...

Ja, en god ting kan ikke leses for ofte. Jeg har også lagt merke til det på kontrollpanelet mitt, og lurt fælt på om noen har stjålet identiteten min siden det så ut som om jeg skrev flere innlegg enn jeg kunne huske.

Godt det fantes en annen forklaring.

__________________
Tjo og hei

Kanutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 18:13   #6
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor ser det ut som om innlegg er oppdatert når det ikke er det?

Nå fikk jeg nesten panikk her da jeg oppdaget i kontrollpanelet at Kanutte hadde siste innlegg her også

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 18:15   #7
Kanutte
interlektuell
 
Kanutte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 979
Kanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvorfor ser det ut som om innlegg er oppdatert når det ikke er det?

Kanutteviruset har inntatt Foreldreportalen!

__________________
Tjo og hei

Kanutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 18:19   #8
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor ser det ut som om innlegg er oppdatert når det ikke er det?

Opprinnelig lagt inn av Kanutte, her.

Kanutteviruset har inntatt Foreldreportalen!


Vræææææl.. Der skjedde det igjen

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 18:26   #9
Kanutte
interlektuell
 
Kanutte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 979
Kanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvorfor ser det ut som om innlegg er oppdatert når det ikke er det?

Nå har jeg svart på hva jeg stemte ved siste stortingsvalg, og det samme skjer her. Jeg får stadig beskjed om at jeg har skrevet et nytt, siste innlegg. Merksnodige greier.

__________________
Tjo og hei

Kanutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 18:37   #10
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvorfor ser det ut som om innlegg er oppdatert når det ikke er det?

Åh, nå ble jeg lykkelig.
Jeg opplevde nemlig det samme her om kvelden, men jeg er så surrete, at jeg trodde jo etter hvert at det bare var jeg som tøva. Kjekt å finne ut at man ikke er så tøven som man kunne tro.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-06, 03:44   #11
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvorfor ser det ut som om innlegg er oppdatert når det ikke er det?

Trodde det var en bug, men det var det altså ikke. Litt irriterende likevel, kan godt fjerne den funksjonen for min del.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-06, 19:41   #12
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvorfor ser det ut som om innlegg er oppdatert når det ikke er det?

Jeg har irritert meg grønn over den der funksjonen i dag. HP? Ferdig med eksamen? Gikk det bra?

  Svar med sitat
Gammel 07-12-06, 19:51   #13
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.953
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvorfor ser det ut som om innlegg er oppdatert når det ikke er det?

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

HP?


Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Ferdig med eksamen?


Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Gikk det bra?





Endre funksjonen? I utgangspunktet vil jeg ikke det. Jeg stillte det slik fordi der hele tiden kom nye undersøkelser om nøyaktig samme tema. Nye-innlegg-surferne får jo ikke med seg hva som ligger fra før i underforumene hvis ikke det er som nå …

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no