Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Christmas is gone!

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-01-12, 21:14   #101
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Christmas is gone!

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Lille skatt gleder seg til å høste juletreet (har pyntet med sjokoladekuler), men hun hatt fått beskjed om at vi må vente til 13. dag jul.

Vi hadde sjokoladekuler og sukkertøystokker på treet, det kunne spises litt sånn i hele jula.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 21:29   #102
Hobbes
Snikende tiger
 
Hobbes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.015
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Christmas is gone!

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Stæsj kan også flyttes :løsningsårientert:

Jo, men så skal vi ha møblene annerledes, og så kanskje vi ikke får de fine vinduskarmene jeg har nå, også skal vi ha nye møbler, og så skal noen møbler kastes, og, og, og... Jeg venter litt til. De har helt sikkert masse lekkert på Kremmerhuset i september og.

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

Flytte??? :engstelig:

Ja, litt nærmere deg!

__________________
Chocolate is the answer. Who cares what the question is.
Hobbes er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-12, 11:08   #103
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.772
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Christmas is gone!

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

og jeg har på langt nær spist nok julesnop.

Nå er alle julevarene nedsatt til halv pris, så nå kan du meske deg ekstra mye. :vet hva hun snakker om:

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-12, 11:13   #104
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.656
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Christmas is gone!

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Nå er alle julevarene nedsatt til halv pris, så nå kan du meske deg ekstra mye. :vet hva hun snakker om:

Jeg vet!

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-12, 11:31   #105
tante Veronica
Superduperaktiv
 
tante Veronica sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 500
tante Veronica er litt kultante Veronica er litt kultante Veronica er litt kul
Standard

Sv: Christmas is gone!

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Jeg vet!

Mye fint å finne nå. Kose deg

(Egentlig derfor jeg kvier meg til å delta i shoppestopptråden

tante Veronica er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no