Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Gir dere julegave til kollegaer?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-11-07, 22:26   #21
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gir dere julegave til kollegaer?

Vi er fire stykker på jobben min som rotter seg sammen og møtes på fritiden. Vi gir hverandre julegaver også. Men de rundt 50 andre i min avdeling får bare mitt mest blendende smil og en lykkeønskning før ferien.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-07, 22:53   #22
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gir dere julegave til kollegaer?

Jeg gjør ikke, og ikke får jeg noen. På jobben er det mange som setter små hilsener på pultene til hverandre. Jeg hadde aldri turd å sette noe på noen annens pult, men kjenner at jeg hadde syntes at det var kjekt om det sto noe på min pult en gang.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-07, 23:03   #23
Helle
Har glorien til vask.
 
Helle sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.696
Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gir dere julegave til kollegaer?

Nei

Helle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-07, 23:06   #24
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gir dere julegave til kollegaer?

Har to kollegaer som med tiden har blitt mer og mer venninner, disse to gir jeg en liten oppmerksomhet til. Hjemmelaget godteri, småkaker, julepynt som jeg har laget selv o.l. I tillegg har vi gavering på jobben som vi kan melde oss på, det vil si at de som er med i denne ringen får en gave og gir en gave, men man får ikke gave av den man gir gave til. (Eh, var det en forståelig forklaring? )

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-07, 00:16   #25
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.486
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gir dere julegave til kollegaer?

Nei, det har jeg aldri gjort. gode kolleger er vi da ikke

(jeg har forrresten forsøkt å skrelle ned hvem som får gaver, men litt vanskelig nå ettersom det kommer nye tantebarn i en fart av minst to i året)

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-07, 00:22   #26
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gir dere julegave til kollegaer?

Nei det gjør jeg ikke.

Selv om vi er veldig gode venner, og omgås ofte på fritiden med ektefeller gir vi hverandre ikke julegaver.

Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-07, 00:24   #27
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.685
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gir dere julegave til kollegaer?

I fjor laga jeg kaffekopp til hun jeg tilbragte nesten alle timene sammen med på jobb. (Vi var begge kursveildere i samme bedrift og hadde undervisning sammen 4 dager i uka) - Jeg fikk votter av henne.

I år er det nye kollegaer, og blir nok ingen julegave på dem nei - men jeg skal lage en liten engel til kona til en av kollegaene mine - for hun er nemlig en engel tror jeg.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-07, 00:43   #28
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.854
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gir dere julegave til kollegaer?

Nei, ingen julegave men jeg deler konfekten jeg får til jul og påskeegget jeg får til påske.
Vi er under 15 jenter av 130 ansatte så vi jentene får alltid litt ekstra som direktøren selv går rundt og deler ut og dette deler jeg ut til alle i min avdeling.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-07, 03:20   #29
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gir dere julegave til kollegaer?

Nei, det gjør jeg ikke. Vi er veldig mange kollegaer, og jeg har så mange å kjøpe til fra før av.

__________________
Snuppene mine født -99 -02 og -05
Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-07, 04:09   #30
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gir dere julegave til kollegaer?

Nei, det gjør jeg ikke. Men det er noen som får julekort.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-07, 08:47   #31
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gir dere julegave til kollegaer?

Hva med de kollegaene som også har blitt venner, da? Som man gjør sosiale ting med i helgene o.l. I fjor hadde jeg gave til hun som har vært min "fadder" på jobben (og som jeg også har blitt god venn med), i år vurderer jeg gave til ei annen som jeg har vært mye sammen med i tillegg, og julekort til litt flere. (Men kollegaene mine stiller også mye opp for meg i form av skyss, barnepass o.l.)

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-07, 09:22   #32
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gir dere julegave til kollegaer?

Nei.

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-07, 09:25   #33
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gir dere julegave til kollegaer?

Nei, jeg gir ikke til andre enn familie, med ett unntak.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-07, 09:33   #34
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gir dere julegave til kollegaer?

Har vurdert å lage litt hjemmelaget konfekt pakket inn i cellofan og legge på pultene deres før jul en gang. Jeg er ganske ny i avdelingen og de har tatt i mot meg på en fantastisk måte, så det ville være en slags takk for det og god jul! Vi er bare 8-9 stk.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-07, 10:05   #35
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gir dere julegave til kollegaer?

Opprinnelig lagt inn av Sansa, her.

Jeg lurer faktisk på å lage litt julegodteri, pakke det pent inn og gi til hver av dem. Det koster ikke stort heller.

Dette har jeg tenkt å gjøre i år.
Vi er bare fem på avdelingen min, så det blir ikke mye pes å ordne.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-07, 10:43   #36
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.318
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gir dere julegave til kollegaer?

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Har vurdert å lage litt hjemmelaget konfekt pakket inn i cellofan og legge på pultene deres før jul en gang.

Det er min plan også. Jeg har en flott sjef og veldig gode kolleger. Vi er en liten avdeling i en veldig stor en, så det er en naturlig avgrensning.

Vi er en gjeng som setter stor pris på hverandre, og viser det ellers i året også. Vi overrasker hverandre med et brett med latte når det er litt mye f.eks.
Jeg vil gjerne gi dem noe ekstra til jul!

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-07, 11:06   #37
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.515
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gir dere julegave til kollegaer?

Jeg gir aldri til alle, men innimellom gir jeg til de som jobber på avdelingen min og i tillegg får ei som jeg omgåes på fritiden med. I år tror jeg at de som jobber på avdelingen skal få.

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-07, 13:36   #38
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.646
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gir dere julegave til kollegaer?

Jeg gir en liten tingest til de jeg er på team med. Både til jul og sommerferien.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no