Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Anne Holts "Presidentens Valg"

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-11-06, 10:54   #1
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Anne Holts "Presidentens Valg"

Den leste jeg på en dag, gitt. Skikkelig pageturner!

Selvfølgelig gikk huset, mannen og barna for lut og kaldt vann.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 12:07   #2
komo
Aktiv
 
komo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 112
komo er litt kul
Standard

Sv: Anne Holts "Presidentens Valg"

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Skikkelig pageturner!

Veldig enig i det! Hvorfor er jeg så trøtt i dag tro? Kan det være fordi jeg leste ferdig den boken i natt.

komo

__________________
100% Naturlig
komo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 12:18   #3
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.854
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anne Holts "Presidentens Valg"

Jeg leste den for en stund siden. Ble passelig engasjert, og etter hvert litt småirritert over en del usansyligheter og tull. Grei nok å lese, men ingen stor opplevelse for meg. mannen, som pleier å kose seg med Anne Holt-bøkene, har bare kommet noen titalls sider på vei. -Ikke engasjert han heller, altså.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 12:31   #4
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anne Holts "Presidentens Valg"

Holder på med denne nå, og er ikke helt overbevist ennå.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 12:42   #5
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anne Holts "Presidentens Valg"

Eg likte den, leste den ut no.

Men eg er så ufattelig blond at eg ikkje heilt skjønte den

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 12:55   #6
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.712
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Anne Holts "Presidentens Valg"

Jeg har lest alt hun har skrevet før, og gledet meg til denne boken også.

Men jeg ble kjempeskuffet. Synes det var så mye usannsynligheter at det drepte mye av lesergleden hos meg.. I tillegg var det en del løse tråder som jeg hele tiden ventet på at skulle bli samlet...og det ble de ikke.

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 13:59   #7
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anne Holts "Presidentens Valg"

Usannsynlighetene var det mange av ja, men det var fortsatt en pageturner for meg. Når jeg leser en spenningsroman forventer jeg meg ikke så mye dybde, men masse konspirasjonsteorier og action, og det var det jo unektelig!

Skjønner ikke helt hvilke løse tråder som ikke ble samlet?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 15:44   #8
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.632
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anne Holts "Presidentens Valg"

Opprinnelig lagt inn av Solveigmor, her.

Eg likte den, leste den ut no.

Men eg er så ufattelig blond at eg ikkje heilt skjønte den

Så blond har jeg følt meg etter å ikke helt ha fått med meg oppklaringen i et par av bøkene til Jo Nesbø. Jeg mener, det er jo ikke akkurat avansert litteratur, så jeg har følt meg litt skamfull og dum. På den annen side kan det like gjerne skyldes at spenningen blir så stor mot slutten av boken at jeg raser avgårde for å bli ferdig, uten å få med meg handlingen. (Det er jo på den tredje side ikke spesielt smart det heller.)

Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 16:00   #9
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anne Holts "Presidentens Valg"

Nesbø klare eg

Det som irriterte meg var at eg ikkje heilt skjønte presidentens egen rolle. Og om Warren virkelig var så dirty som vi trudde? Og kva som var den opprinnelige planen til Abdallah.

Eg føle at dette berre var en smakebit av fleire bøker som skal komme?!

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 08:50   #10
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anne Holts "Presidentens Valg"

Jeg tror "Presidentens valg" ble den siste Anne Holt-boken jeg leste. Jeg syns boka var helt ut av alle dimensjoner dårlig. Språket hennes har jeg alltid syns har vært dårlig, men hun har hatt etpar fine historier. Denne boka hadde elendig språk og et makkverk av en historie. Jeg syns historien var altfor forutsigbar, banal, klisjefylt og selvsagt svært lite troverdig.

Jeg likte ikke boka!

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no