Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

En deilig tid i møte

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-02-08, 09:23   #1
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.731
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Tommel opp

En deilig tid i møte

Det er bare så utrolig deilig at det går mot lysere tider. Synes det er helt skjønt at det begynner å bli skumt ved 1730 tiden her på Østlandet istedetfor kl. 1600.Åh som jeg gleder meg til vår og sommer! Noen flere som er klar for vår og sommer?

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-08, 09:29   #2
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.475
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En deilig tid i møte

Jeg kunne ikke vært mer enig. Da jeg gikk fra kontoret i går ettermiddag var det jo faktisk lyst fortsatt, og det var veldig godt for sjelen.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-08, 09:31   #3
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: En deilig tid i møte

Åja, den følelsen har jeg hatt helt siden sola snudde - det er årets høydepunkt for meg!

  Svar med sitat
Gammel 20-02-08, 09:33   #4
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En deilig tid i møte

Jeg er så veldig enig!

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-08, 09:34   #5
Frances
Lykkelig naiv
 
Frances sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 861
Frances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populær
Standard

Sv: En deilig tid i møte

Kan ikke være mer klar for vår og sommer. Jeg griper hvert et øyeblikk som tilsier vår. Trærne har fått kattlabber/gåsunger og fulglene har kommet i kvitrende vårmodus. Det har også begynt å lukte av våt jord og råttent gress. Selv om jeg vet at det fortsatt er februar, så tror jeg våren kommer tidlig i år. Våren er den beste årstiden.

Frances er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-08, 09:34   #6
Mandino
inn i dimman
 
Mandino sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.230
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: En deilig tid i møte

De siste dagene har jeg virkelig kjent våren i luften. Når det likevel ikke er snø her, ønskes våren hjertelig velkommen.

__________________
Mandino

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-08, 09:41   #7
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En deilig tid i møte

Jeg gleder meg til juni. Lange dager og korte netter er det beste jeg vet.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-08, 10:18   #8
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.854
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: En deilig tid i møte

Her er det vår i sjela i hvert fall. Og nå er det mer enn en uke siden vi fant den første hestehoven, og i går fant vï blåveis i grøftekanten. Her har det knapt vært snø i vinter, og nå synes jeg den kan holde seg borte resten av vinteren også.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-08, 10:45   #9
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.644
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: En deilig tid i møte

Jeg ser fremover mot lysere tider ja. Vinteren har sin sjarm, men det er alltid godt når det nærmer seg mars.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-08, 13:17   #10
Wit
Av og på bruker
 
Wit sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 194
Wit har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: En deilig tid i møte

Gleder meg kjempemasse Ida også.... Hun venter på å gå i shorts og sandaler

Wit er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no