Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

De beste barnebursdagstipsene

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-03-14, 13:53   #1
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

De beste barnebursdagstipsene

Hva har vært den absolutte favoritten når dere har arrangert barnebursdag hjemme? Vesla fyller 5, og skal invitere 11 jenter mellom 4-6 år fra barnehagen. Jeg føler meg helt grønn på feltet, har aldri hatt bursdagsselskap hjemme før.

Mat?
Leker?
Tema?
Annet?

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-14, 14:36   #2
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.033
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: De beste barnebursdagstipsene

Jeg foreslår alltid menyen vi hadde sist jentebursdag. Kyllingspyd, tacokjøttboller og rundstykker/loff. Enkel mat som alle spiste mye av.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-14, 15:10   #3
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: De beste barnebursdagstipsene

Vi har hatt ulike temaer. Ofte basert på ulike figurer, men storesøster har hatt regnbuebursdag, kinobursdag og juleverkstedbursdag. Den siste er vel ikke så aktuell på denne tida av året da.

Ungene har helst villet ha pølser, så jeg har kjøpt kyllingpølser og grove pølsebrød. Og så pleier jeg vel å ha iallefall muffinser og en langpannekake.

Vi har hatt pinjata et par ganger, men da er det lurt å sette litt regler på forhånd og fordele godteriet på en rettferdig måte. Ellers blir det lett sånn at noen står med hendene fulle mens andre er på gråten fordi de ikke har fått tak i noe.

Lillesøster vil ha prinsessebursdag, så jeg lurer på å kjøpe sånne http://www.bakerross.co.uk/foam-tiaras og noen klistremerker til å lime på. Så kan alle dekorere sin egen.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-14, 15:21   #4
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: De beste barnebursdagstipsene

Skattejakt hvor man finner gullpenger som man bruker til å handle mat og drikke i kiosken for. Iskiosk om man skal ha is, med kuleis og strøssel.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-14, 16:38   #5
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: De beste barnebursdagstipsene

Den største hitten her i huset, bortsett fra kampsportinstituttet, har uten tvil vært pysjamasfesten. De kom kledd i pysj, med bamse og/eller pute under armen, spiste pizza, popcorn og cupcakes, og lå strødd utover ymse madrasser på gulvet og så på film. Enkelt for hu mor, gøy for jentene. Dette var da en tiårsdag.

I den nybakte seksåringens bursdag lånte vi barnehagen. Der spiste de pølse og kake, og så lekte de som de ville frem til foreldrene kom.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-14, 17:18   #6
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: De beste barnebursdagstipsene

Når de er så små som 5 år, syntes de det var stas at vi satte på musikk og at jeg danset med dem. Fugledansen, hode, skuldre, kne og tå, og annet som man kan gjøre ting til. Boogie boogie, et.c. Vi har også svært mye utkledningstøy, som pleier å falle i smak. Ellers er et godt tips å ikke la bursdagen vare mer enn 2-2,5 timer når de er så små.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-14, 19:51   #7
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: De beste barnebursdagstipsene

Mitt tips er å ikke basere seg på frilek! Da blir det lett helt Texas.

Og iskiosk!

Jeg har invitert 19 storavdelingbarn neste lørdag. Vi har lite hus. Gruer meg!

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-14, 20:03   #8
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: De beste barnebursdagstipsene

Nå har jeg invitert 12 jenter hjem til oss neste lørdag, så nå er det bare å håpe at en håndfull eller noe slikt kan komme siden det er så nært opp mot påskeferien.
Jeg har laget pinata selv, med trekk-mekanisme i stedet for at den skal slåes istykker Inni pinataen skjuler det seg en godtepose til hvert barn.
Iskiosk var en god ide, og jeg skal høre med storesøster om hun ikke kan lære ungene fugledansen eller noe slikt.
Har tenkt å bake cakepops, muffins og en sjokoladekake.
Er det vanlig at 4-5-6-åringer drikker brus? Min gjør ikke det, så jeg tenkte å lage en bolle "punsj" av eplejuice, vann og fruktbiter. Dårlig ide?

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-14, 20:31   #9
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: De beste barnebursdagstipsene

God ide med punsj.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-14, 20:34   #10
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.649
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: De beste barnebursdagstipsene

Fruktpinnsvin.
(Se avatar )

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-14, 20:52   #11
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.560
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De beste barnebursdagstipsene

Jeg har vært i barnebursdag som varte i 3 timer i dag, og kan avbefale det.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-14, 21:10   #12
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: De beste barnebursdagstipsene

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg har vært i barnebursdag som varte i 3 timer i dag, og kan avbefale det.

Mens 3 timer på Lekeland for oss i dag var topp!
Men hun ble 6, og det er litt enklere med alt da.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-14, 21:14   #13
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.560
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De beste barnebursdagstipsene

Om man feirer på lekeland er det nok greit med 3 timer, ja. Men det står jo i hovedinnlegget at de skal være hjemme.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-14, 21:34   #14
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: De beste barnebursdagstipsene

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg har vært i barnebursdag som varte i 3 timer i dag, og kan avbefale det.

Det er i lengste laget, ja.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-14, 22:37   #15
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: De beste barnebursdagstipsene

Mitt beste tips er å ha det 2-2,5 timer. Heller for kort enn for langt.

Ha leker og planer så det ikke blir for mye frilek som utarter eller ikke fungerer. Stoppdans, skattejakt, disco mm.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-14, 22:57   #16
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De beste barnebursdagstipsene

Det som har slått best an her når det gjelder mat var tapasbuffetet vi hadde i femårsbursdagen til tvillingene. Det vil si dekket et sidebord (salongbordet med et lavt barnebord oppå, dekket med et laken) med kyllingnuggets, kjøttboller, pitabrød klippet i fire deler, smør i små terninger med tannpirker i, små konfektformer med ketsjup, blomkålbuketter, gulrotstenger, agurkstaver etc. Ungene fikk ta med seg asjetten sin, og forsyne seg med det de ville. Det var helt genialt. Jeg forventet kaos, men var storøyd vitne til at barna pent og pyntelig stilte seg etter hverandre på rekke, gikk rundt bordet i retning med klokka, forsynte seg litt av alt, både kjøtt og grønnsaker, gikk og satte seg ved bordet og åt av hjertens lyst. Mer sivilisert og organisert enn noen hotell-lunsj jeg har vært på. Tror de ble hensatt i barnehagemodus rett og slett.

Andre ting som har vært vellykket:

Isbiter med hele bær inni, paraplydrinker etc

Fruktpinnsvin,

Fiskedam (der man innimellom godteposene henger på en og annen absurd gjenstand, som en sokk, bananskall, en gammel sko, og annet som ga barna latterkrampe, og den "heldige" fikk selvsagt kaste ut på nytt.

En friluftsbursdag i marka, med bål, pinnebrød og pølser og natursti.

Sette barna i gang med en hobbyaktivitet ved et langbord med det samme de kommer, der de lager noe de får ta med seg hjem (i vårt tilfelle, å dekorere et trekantet tøystykke med tekstiltusj, for å bruke til piratskaut, det var sjørøverbursdag),

Blomsterpottedessert (is servert i små blomsterpotter, dekket med malt oreo-kjeks på toppen, så det ser ut som mold, og en blomst stukket ned i midten (tredd ned i et sugerør som er klippet av rett i overflata av "jorda", dersom ekte blomster).

Mest mulig organisert program, i alle fall for litt større barn som ikke har med foreldre.


Dersom man har utebursdag er det lurt å sette av tre timer for da går tida utrolig fort. Mens ved hjemmebursdag holder to timer i massevis.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 06-04-14 kl 23:06.
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-04-14, 23:04   #17
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De beste barnebursdagstipsene

Min erfaring er at såpass små barn ikke trenger så mye organisert program, det er noe helt annet med feks niåringe gutter (vi hadde 10 stk her i går, og hadde organisert hele tiden).
En femårsdag med mange småjenter tenker jeg at er ganske grei. Husk at en fireåring er ganske liten (har selv en på snart 4) og det er noe begrenset hva som funker av organiserte leker på de minste i alle fall.

2 timer er fin tid.
Flasketuten peker på for å dele ut gaver, alle sitter med sin gave og får gi den når flaske peker på en selv.
Mat: Bord som Lille My nevner hørtes jo flott ut. Ellers har jeg til dags dato servert pølser i alle bursdager, og det er så greit så. Legg pølsene på plass i lompe og/eller brød uten på kjøkkenet, putt inn tallerkner/fat med ferdige pølser spredd rundt på bordet så barna får en ferdig pølse og kan forsyne seg selv. Ketchup og sennep et par steder.
Drikke: Ikke for fulle glass, blir mye søl. Ikke pappkrus med lokk, du må hjelpe til med alle lokkene og det er lett å søle. Jeg tenker at mange seksåringer liker brus, men juice er jo også helt greit. Ingen av mine hadde villet ha punsj. Jeg ville hatt helt enkel eplejuice og/eller saft ved siden av. Og vann.
Kaker: Trenger ikke så mye. Sjokoladekake med morsom pynt er alltid gøy. Muffins eller boller kan man jo ha i tillegg - eller gele. Lag gjerne i små plastglass.

Jeg liker lekestasjoner i den alderen. Plasser leker litt forskjellige steder - feks en dokkekrok, kanskje en tegnekrok, en legokrok, en bokkrok. Fint å få spredd barna litt.

Papirduk og farger kan være en suksess.

Å fiske godtepose er en sikker vinner.

Det siste kvarteret kan man feks se en liten film mens de spiser godteriet.

Vi skal ha en litt tilsvarende bursdag i juni, bortsett fra at lillesøster insisterer på gutter også (egentlig insisterer hun på at "alle som vil kan få komme, mamma", men den må vi prate litt mer om). Da blir det flasketuten, pølser, sjokoladekake, isbar (gå til luke og bestill, velg is, strø og saus), litt disco, fisking, frilek og litt film. Tenker jeg.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-14, 23:25   #18
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: De beste barnebursdagstipsene

Eldste var nylig i en "top model" bursdag og har lyst å ha det samme. De hadde delt jentene inn i grupper (tre tror jeg det var) og hadde stasjoner. En hvor de ble fotografert (alle fikk beskjed om å ta på seg en sort topp før de kom), en hvor det var neglelakk og litt sminke, en med tegnesaker/klistremerker og en med litt frilek i gymsal. Det var veldig stas. Hun ønsker det samme eller noe tilsvarende.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-14, 18:05   #19
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: De beste barnebursdagstipsene

Vi skal ha frokostbursdaf i år, poden gleder seg stort.
Er det noen her som har vært borti frokostbursdag?

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-14, 20:44   #20
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: De beste barnebursdagstipsene

Vi hadde frokostbursdag i år. Veldig koselig.

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no